Woodland Games zaprezentuje prolog pierwszej autorskiej gry - Hell Architect
9 czerwca na platformie Steam ukaże się Hell Architect Prologue z portfolio studia Woodland Games, producenta gier wideo na PC i konsole z Grupy PlayWay. Wydawcą tytułu jest włoska firma Leonardo Interactive. Premiera gry w pełnej wersji na komputery stacjonarne planowana jest w trzecim kwartale br. W przygotowaniu są również inne autorskie produkcje spółki, m.in. Autopsy Simulator oraz Taxi Simulator.
- Już niebawem, 9 czerwca zaprezentujemy prolog naszej pierwszej autorskiej produkcji Hell Architect. W prologu pojawią się, m.in.: tryb sandbox oraz jeden scenariusz, w którym gracz ma za zadanie wybudować posąg Belzebuba. Oprócz tego zwiększyliśmy względem dema maksymalną liczbę grzeszników z 5 do 10, dodaliśmy postać Legendy – Nerona oraz zastosowaliśmy głos lektora. Dodatkowo wdrożyliśmy zmiany sugerowane przez społeczność graczy. Prolog zostanie udostępniony w 11 językach. Na 2 tygodnie przed debiutem prologu Hell Architect, tytuł uplasował się w rankingu popularnych nadchodzących premier – mówi Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games.
Hell Architect to produkcja, która łączy dwa tryby – sandbox oraz fabularny. W rozgrywce piekielna stylistyka przeplata się z humorystycznymi elementami. Wśród głównych zadań, z którymi zmierzy się gracz będzie m.in. zarządzanie piekłem, kreowanie jego czeluści i wymierzanie kar grzesznikom. Inspiracją dla produkcji była znana seria Dungeon Keeper. Premiera gry planowana jest w III kw. br. na PC.
– Obecnie jesteśmy na zaawansowanym etapie prac nad pełną wersją gry, która będzie znacznie bardziej rozbudowana niż prolog – oddamy w ręce graczy aż sześć scenariuszy, z których każdy zaangażuje ich na około 8 godzin rozrywki. W perspektywie długofalowej planujemy cały czas rozwijać fabułę, poprzez dodawanie płatnych oraz darmowych dodatków DLC, w podziale na standardowe oraz sezonowe – dodaje Paweł Kozakowski.
Premiera pełnej wersji Hell Architect planowana jest w III kw. br. na PC.
Woodland Games współpracuje przy realizacji akustyki do gry z kompozytorem Pawłem Błaszczakiem. Muzyk tworzył ścieżki dźwiękowe do popularnych gier wideo, m.in. Dead Island, Dying Light, Call of Juarez Trilogy oraz współpracował przy muzycznej aranżacji Wiedźmina 3: Dziki Gon.
Wydawcą Hell Architect będzie włoska firma Leonardo Interacitve, która odpowiada m.in. za wydanie gier Dry Drowning oraz przygodówki typu point and click Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Leonardo Interactive jest także właścicielem wydawnictwa VLG.
Studio ma w planach premiery tytułów, takich jak Autopsy Simulator w IV kw. br. oraz Taxi Simulator w 2022 r.
Docelowo wybrane gry mają być również portowane na konsole Nintendo Switch, PS, Xbox One, urządzenia VR i nośniki mobilne.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.