Komunikaty PR

Woodpecker.co z kolejnymi wzrostami i historycznie wysokim ARPA

2021-09-07  |  12:50
Biuro prasowe

Woodpecker.co S.A., spółka technologiczna oferująca aplikację pełniącą rolę inteligentnego asystenta sprzedaży B2B, notuje dynamiczne wzrosty wyników. W I półroczu 2021 odnotowała 3-krotny rdr. wzrost zysku netto, który wyniósł przeszło 1 mln zł. Z kolei przychody spółki osiągnęły wartość ponad 6,5 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 34 proc. rdr. Dynamiczny wzrost miał swoje odzwierciedlenie w rosnącym ARPA (Average Revenue Per Account), które w II kw. 2021 r. po raz pierwszy w historii spółki wyniosło powyżej 100 USD. We wrześniu Woodpecker.co S.A. planuje debiut na rynku NewConnect.

Działająca w modelu SaaS aplikacja Woodpecker.co ułatwia pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji poprzez automatyzację czasochłonnych procesów związanych z komunikacją biznesową. Narzędzie znajduje zastosowanie m.in. w procesie aktywnej sprzedaży, pozyskiwania partnerów i rekrutacji pracowników. Korzysta z niego około 3 tys. firm z ponad 70 krajów na całym świecie, w tym prawie połowa to klienci z USA.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników kwartalnych. W porównaniu z I półroczem 2020 roku  odnotowaliśmy 3-krotny wzrost, a ARPA – czyli średni przychód na użytkownika – po raz pierwszy w historii naszej działalności przekroczył 100 USD, rosnąc w tempie 42 proc. rdr. Model SaaS w którym działamy pomaga nam z powodzeniem skalować biznes, a konsekwentnie realizowana strategia rozwoju pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość. Zakładamy, że ten rok zamkniemy z przychodami na poziomie 13,6 mln zł, notując przy tym 3,4 mln zł wyniku EBITDA oraz 2,5 mln zł zysku netto. Warto wspomnieć, że już w samym pierwszym półroczu osiągnęliśmy wyższy zysk niż w całym ubiegłym roku. – mówi Mateusz Tarczyński, prezes zarządu Woodpecker.co.

Woodpecker.co podtrzymuje wcześniejsze prognozy dotyczące wyników na 2022 r. Zakładają one 19,6 mln zł przychodów, 7,4 mln zł EBITDA oraz 5,1 mln zysku netto.

Spółka w ostatnim czasie wprowadziła do oferty nowy produkt – aplikację Woodpecker Calls. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku narzędzi sales automation. Aplikacja pozwala wykonywać działania sprzedażowe związane z zaplanowanymi rozmowami telefonicznymi bezpośrednio z poziomu telefonu. Zintegrowana jest z danymi i procesami ustawionymi w aplikacji webowej, dzięki czemu czynności wykonane przez klienta za pomocą telefonu są automatycznie synchronizowane z systemem, zapewniając ciągłość i wygodę korzystania.

- Woodpecker Calls pozwala na dalszą automatyzację komunikacji sprzedażowej. Narzędzie docenią w szczególności sprzedawcy z branż w których bezpośredni kontakt z klientem jest kluczowy, np. sprzedający towary lub usługi o większej złożoności i wymagające spersonalizowanych prezentacji.  To produkt unikalny na rynku i kolejny krok Woodpeckera w kierunku wspierania komunikacji wielokanałowej.  – podkreśla Mateusz Tarczyński.

Firma jest o krok od debiutu na rynku NewConnect. Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych podjął uchwałę w sprawie wprowadzenia akcji serii A Woodpecker.co S.A. do Alternatywnego Systemu Obrotu NewConnect. Spółka aktualnie czeka na wyznaczenie daty debiutu.

- Z niecierpliwością czekamy na debiut na tzw. małej giełdzie. To dla nas ważny krok, odzwierciedlający dynamiczny rozwój spółki i rozbudowę skali działalności. – dodaje Mateusz Tarczyński.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.