Komunikaty PR

Wroclavia: nowa odsłona programu lojalnościowego Cashback

2020-09-17  |  12:58

W ramach swojego programu lojalnościowego dla Stałych Klientów, centrum handlowe Wroclavia, wprowadza innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać nawet 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na swoje konto bankowe. Co więcej, punkty za zakupy zliczają się same. Wszystko bezobsługowo i bezpiecznie. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.

Aby skorzystać z funkcjonalności cashback, wystarczy zarejestrować się bezpłatnie w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej Wroclavii lub na www.wroclavia.pl. Klienci, którzy już są członkami programu lojalnościowego, aktywują funkcję bezpośrednio po zalogowaniu w Panelu Klienta.

Po wyborze jednej z dwóch metod rejestracji zakupów – automatycznej lub ręcznej, można rozpocząć zbieranie punktów.

Automatyczne rejestrowanie zakupów jest najłatwiejsze, punkty zliczają się wówczas same i nie wymaga to żadnych dodatkowych działań. Wystarczy autoryzować swoje konto bankowe i spiąć je

z systemem programu lojalnościowego, za pośrednictwem udostępnionej w tym celu bramki logowania do serwisu transakcyjnego banku, z którego korzysta Klient. Zakupy można rejestrować także manualnie, za pomocą aplikacji mobilnej lub w panelu na stronie internetowej centrum handlowego. Należy w tym celu fotografować paragony z zakupów. Oba modele naliczania punktów są jednakowo honorowane, jednak „ręczne” dodawanie paragonów wymaga więcej czasu. Dlatego tym, którym zależy na wygodniejszej, bezobsługowej formie, model automatyczny przypadnie bardziej do gustu.

Dla Stałych Klientów nie tylko cashback

To wygodny i łatwy sposób na gromadzenie oszczędności, które mogą wynieść aż 10% wartości zakupów – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. Cashback to kolejny sposób na docenienie i nagradzanie naszych Klientów. Lojalni Klienci Wroclavii już od dawna mogą liczyć na ekskluzywne oferty w sklepach i restauracjach, bezpłatną usługę stylisty modowego, dostęp do szybkiego Wi-Fi, dodatkowe 2 godziny bezpłatnego parkowania, udogodnienia dla rodzin oraz ekskluzywne wydarzenia przez cały rok – dodaje. Do długiej listy dotychczasowych korzyści z członkostwa w programie lojalnościowym dołącza możliwość automatycznego otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy we Wroclavii.

Punkty mimo rabatów

Co szczególnie warte zauważenia, na przyznawanie punktów nie mają wpływu promocje

w poszczególnych sklepach zlokalizowanych w centrum. Inaczej, niż w przypadku innych programów, zakupy zrobione w obniżonych cenach, także są objęte cashback’iem i uprawniają do zbierania punktów potrzebnych do otrzymania nagrody w formie przelewu.

Reguły naliczania punktów

Za każde zakupy powyżej 30 złotych Klient zawsze otrzymuje 30 punktów. Po uzbieraniu 300 punktów, każdy Stały Klient jest nagradzany zwrotem pieniędzy w wysokości 30 zł. Robiąc zakupy w kilku sklepach, punkty można zebrać najszybciej, bo drugi paragon z jednego sklepu, z tego samego dnia, nie jest uznawany. W ciągu roku można otrzymać maksymalnie 5 cashback’ów, czyli aż 150 złotych zwrotu za zakupy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.