Wroclavia: nowa odsłona programu lojalnościowego Cashback
W ramach swojego programu lojalnościowego dla Stałych Klientów, centrum handlowe Wroclavia, wprowadza innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać nawet 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na swoje konto bankowe. Co więcej, punkty za zakupy zliczają się same. Wszystko bezobsługowo i bezpiecznie. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.
Aby skorzystać z funkcjonalności cashback, wystarczy zarejestrować się bezpłatnie w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej Wroclavii lub na www.wroclavia.pl. Klienci, którzy już są członkami programu lojalnościowego, aktywują funkcję bezpośrednio po zalogowaniu w Panelu Klienta.
Po wyborze jednej z dwóch metod rejestracji zakupów – automatycznej lub ręcznej, można rozpocząć zbieranie punktów.
Automatyczne rejestrowanie zakupów jest najłatwiejsze, punkty zliczają się wówczas same i nie wymaga to żadnych dodatkowych działań. Wystarczy autoryzować swoje konto bankowe i spiąć je
z systemem programu lojalnościowego, za pośrednictwem udostępnionej w tym celu bramki logowania do serwisu transakcyjnego banku, z którego korzysta Klient. Zakupy można rejestrować także manualnie, za pomocą aplikacji mobilnej lub w panelu na stronie internetowej centrum handlowego. Należy w tym celu fotografować paragony z zakupów. Oba modele naliczania punktów są jednakowo honorowane, jednak „ręczne” dodawanie paragonów wymaga więcej czasu. Dlatego tym, którym zależy na wygodniejszej, bezobsługowej formie, model automatyczny przypadnie bardziej do gustu.
Dla Stałych Klientów nie tylko cashback
To wygodny i łatwy sposób na gromadzenie oszczędności, które mogą wynieść aż 10% wartości zakupów – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. Cashback to kolejny sposób na docenienie i nagradzanie naszych Klientów. Lojalni Klienci Wroclavii już od dawna mogą liczyć na ekskluzywne oferty w sklepach i restauracjach, bezpłatną usługę stylisty modowego, dostęp do szybkiego Wi-Fi, dodatkowe 2 godziny bezpłatnego parkowania, udogodnienia dla rodzin oraz ekskluzywne wydarzenia przez cały rok – dodaje. Do długiej listy dotychczasowych korzyści z członkostwa w programie lojalnościowym dołącza możliwość automatycznego otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy we Wroclavii.
Punkty mimo rabatów
Co szczególnie warte zauważenia, na przyznawanie punktów nie mają wpływu promocje
w poszczególnych sklepach zlokalizowanych w centrum. Inaczej, niż w przypadku innych programów, zakupy zrobione w obniżonych cenach, także są objęte cashback’iem i uprawniają do zbierania punktów potrzebnych do otrzymania nagrody w formie przelewu.
Reguły naliczania punktów
Za każde zakupy powyżej 30 złotych Klient zawsze otrzymuje 30 punktów. Po uzbieraniu 300 punktów, każdy Stały Klient jest nagradzany zwrotem pieniędzy w wysokości 30 zł. Robiąc zakupy w kilku sklepach, punkty można zebrać najszybciej, bo drugi paragon z jednego sklepu, z tego samego dnia, nie jest uznawany. W ciągu roku można otrzymać maksymalnie 5 cashback’ów, czyli aż 150 złotych zwrotu za zakupy.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.