Komunikaty PR

Wrocław Fashion Outlet: mocny start po ponownym otwarciu

2020-06-17  |  21:00
Biuro prasowe

Pierwsza połowa czerwca, wraz ze zniesieniem limitu klientów mogących jednocześnie robić zakupy w centrum, pokazuje, że nowa normalność nie oznacza dla nas spadków, wręcz przeciwnie – dla wielu najemców to czas wzrostów – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet

Osiągamy już wyniki odwiedzalności porównywalne z zeszłorocznymi – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Od dnia ponownego otwarcia centrum 4 maja obserwujemy dynamiczny wzrost wszystkich wskaźników sprzedażowych. W drugim tygodniu czerwca osiągnęliśmy już odwiedzalność odpowiadającą 99% wyniku ubiegłorocznego. Tak dobre wyniki wynikają m.in.                       z faktu, że centra outletowe są często destynacją stricte zakupową. Zasadniczo mają ograniczoną ofertę spędzania wolnego czasu, a klienci przyjeżdżają do nas ze sprecyzowanymi planami zakupowymi. Również znaczenie atrakcyjniejsza oferta cenowa - od 30 do 70% przez cały rok w stosunku do cen regularnych sprawia, że szczególnie w okresach wzmożonego oszczędzania, poszukujący markowych produktów jeszcze chętniej robią zakupy w obiektach takich jak nasz.

We wszystkich centrach VIA Outlets w Europie klienci bardzo chętnie powracają do zakupów.                        – Z radością obserwujemy, że apetyt na fizyczne zakupy w bezpiecznym otoczeniu jest bardzo duży. Coraz większa liczba najemców osiągająca nawet wyższe wyniki niż rok temu to wyraźny znak, że kupujący tęsknili za doświadczeniem związanym z odwiedzaniem naszego centrum. Co również istotne z punktu widzenia konsumenta, 99% najemców we Wrocław Fashion Outlet wznowiło działalność  – dodaje Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi pracujemy przede wszystkim nad jak najszybszym odrobieniem obopólnych strat spowodowanych siedmiotygodniowym zakazem handlu. Poszukujemy rozwiązań, które pomogą m.in. w optymalnym zarządzaniu towarem np. oferując dodatkową powierzchnię w formule pop-up. Przywrócenie możliwości handlu w niedziele również z pewnością zwiększyło by szanse na rekompensatę strat poniesionych w marcu i kwietniu.

Zakupy od 4 maja we Wrocław Fashion Outlet odbywają się w warunkach zaostrzonego reżimu sanitarnego - zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości oraz pracowników centrum to dla nas bezwzględnie priorytet – mówi Aleksandra Perz. – Dlatego jeszcze przed ponownym otwarciem zespół Wrocław Fashion Outlet zadbał m.in. o wprowadzenie zunifikowanego oznaczenia dotyczącego zachowania zasad bezpieczeństwa na powierzchniach wspólnych oraz w lokalach najemców, bezkolizyjny ruch osób wchodzących i wychodzących, ścisłą kontrolę liczby gości przebywających na terenie obiektu, powszechną dostępność płynów do dezynfekcji rąk. Widoczne wzrosty odwiedzalności Wrocław Fashion Outlet są najlepszym dowodem na to, że nasi goście czują się z nami absolutnie bezpiecznie i komfortowo.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.