Komunikaty PR

Wrocław Fashion Outlet: mocny start po ponownym otwarciu

2020-06-17  |  21:00
Biuro prasowe

Pierwsza połowa czerwca, wraz ze zniesieniem limitu klientów mogących jednocześnie robić zakupy w centrum, pokazuje, że nowa normalność nie oznacza dla nas spadków, wręcz przeciwnie – dla wielu najemców to czas wzrostów – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet

Osiągamy już wyniki odwiedzalności porównywalne z zeszłorocznymi – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Od dnia ponownego otwarcia centrum 4 maja obserwujemy dynamiczny wzrost wszystkich wskaźników sprzedażowych. W drugim tygodniu czerwca osiągnęliśmy już odwiedzalność odpowiadającą 99% wyniku ubiegłorocznego. Tak dobre wyniki wynikają m.in.                       z faktu, że centra outletowe są często destynacją stricte zakupową. Zasadniczo mają ograniczoną ofertę spędzania wolnego czasu, a klienci przyjeżdżają do nas ze sprecyzowanymi planami zakupowymi. Również znaczenie atrakcyjniejsza oferta cenowa - od 30 do 70% przez cały rok w stosunku do cen regularnych sprawia, że szczególnie w okresach wzmożonego oszczędzania, poszukujący markowych produktów jeszcze chętniej robią zakupy w obiektach takich jak nasz.

We wszystkich centrach VIA Outlets w Europie klienci bardzo chętnie powracają do zakupów.                        – Z radością obserwujemy, że apetyt na fizyczne zakupy w bezpiecznym otoczeniu jest bardzo duży. Coraz większa liczba najemców osiągająca nawet wyższe wyniki niż rok temu to wyraźny znak, że kupujący tęsknili za doświadczeniem związanym z odwiedzaniem naszego centrum. Co również istotne z punktu widzenia konsumenta, 99% najemców we Wrocław Fashion Outlet wznowiło działalność  – dodaje Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi pracujemy przede wszystkim nad jak najszybszym odrobieniem obopólnych strat spowodowanych siedmiotygodniowym zakazem handlu. Poszukujemy rozwiązań, które pomogą m.in. w optymalnym zarządzaniu towarem np. oferując dodatkową powierzchnię w formule pop-up. Przywrócenie możliwości handlu w niedziele również z pewnością zwiększyło by szanse na rekompensatę strat poniesionych w marcu i kwietniu.

Zakupy od 4 maja we Wrocław Fashion Outlet odbywają się w warunkach zaostrzonego reżimu sanitarnego - zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości oraz pracowników centrum to dla nas bezwzględnie priorytet – mówi Aleksandra Perz. – Dlatego jeszcze przed ponownym otwarciem zespół Wrocław Fashion Outlet zadbał m.in. o wprowadzenie zunifikowanego oznaczenia dotyczącego zachowania zasad bezpieczeństwa na powierzchniach wspólnych oraz w lokalach najemców, bezkolizyjny ruch osób wchodzących i wychodzących, ścisłą kontrolę liczby gości przebywających na terenie obiektu, powszechną dostępność płynów do dezynfekcji rąk. Widoczne wzrosty odwiedzalności Wrocław Fashion Outlet są najlepszym dowodem na to, że nasi goście czują się z nami absolutnie bezpiecznie i komfortowo.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.