Komunikaty PR

Wrocławski rynek nieruchomości – co przyciąga tu inwestorów?

2022-07-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Inwestowanie w mieszkania stało się popularne – nie chodzi już tylko o nowe lokum, ale i lokatę kapitału. We Wrocławiu popyt nie słabnie, rynek dynamicznie się rozwija, a nabywcy mają duży wybór wśród zamieszczonych ofert. Do najpopularniejszych należą obecnie nowe inwestycje.  

 

Krzyki w czołówce wśród inwestorów

 

Wrocław cieszy się obszernym rynkiem pierwotnym. W ostatnim kwartale 2021 r. we Wrocławiu sprzedano 2,3 tys. nowych lokali. W stolicy Dolnego Śląska powstaje coraz więcej obiektów utrzymanych w nowoczesnym standardzie. Według danych portalu morizon.pl, do najpopularniejszych rejonów mieszkalnych należą Krzyki, Stare Miasto i Śródmieście. 

 

Deweloperzy nie mają powodów, by narzekać na brak zainteresowania ofertą ze strony nabywców. Inwestorzy stale poszukują mieszkań położonych w atrakcyjnej lokalizacji, które cechuje podwyższony standard, traktując je jak inwestycję kapitałową. Ostatnie dane z portalu Wprost pokazują, że apartamenty z segmentu premium zyskują rocznie od 4 do 7% na wartości. 

 

Priorytety dla inwestorów 

 

Priorytetem dla inwestorów jest lokalizacja, która determinuje ich do nabycia danego lokum. To ona jest napędem dla deweloperów, którzy budują nowe obiekty w lokalizacjach blisko centrum, w pobliżu infrastruktury transportowej, usług handlowo-gastronomicznych i rozrywek.

 

– Inwestorzy od lat decydują się na ciche i wygodne mieszkania położone na Krzykach. Cenią je za bliskość terenów zielonych, atmosferę i dostęp do komunikacji miejskiej. Widzimy to na przykładzie naszej inwestycji Nyska Residence. Klienci, poza samą lokalizacją, często wspominają o tym, jak ważna jest dla nich elegancka elewacja, dobrze zaprojektowane części wspólne czy udogodnienia w postaci prywatnych paczkomatów lub rozwiązań smart home – mówi Dawid Sokół, Dyrektor Sprzedaży w LI Development.

 

Wrocław dzięki nieustannemu rozwojowi przyciąga inwestorów, którzy mimo wzrastającej inflacji wciąż decydują się na zakup lokum w stolicy Dolnego Śląska. Obiekty o podwyższonym standardzie, z odpowiednio zaplanowaną infrastrukturą wokół inwestycji oraz bliskością placówek handlowo-usługowych, z punktu widzenia nabywców cieszą się największą popularnością. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Polityka

Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.

Ochrona środowiska

Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.