www.hotelbb.com – ruszyła nowa strona internetowa B&B Hotels
Buena Vista Media Group
Podwale 62a
51-010 Wroclaw
a.mrówka|bvmg.pl| |a.mrówka|bvmg.pl
728437715
www.bvmg.pl
Nowa odsłona wyróżnia się lekką, minimalistyczną szatą graficzną, spójną z identyfikacją wizualną sieci. Unikalny layout i intuicyjne menu sprawiają, że poruszanie się po niej jest łatwe i przyjemne. Odwiedzając adres www.hotelbb.com otrzymujemy dostęp do pełnej oferty noclegowej B&B Hotels wraz z możliwością dokonania rezerwacji w wybranym terminie. Po utworzeniu konta w serwisie, możemy nią również swobodnie zarządzać.
– Pod jednym adresem zebraliśmy ofertę wszystkich hoteli należących do B&B Hotels, tworząc jedną – wspólną dla całej sieci – platformę rezerwacyjną. Od tego momentu nasi goście będą mogli w łatwy sposób znaleźć w jednym miejscu wszystkie niezbędne informacje dotyczące poszczególnych hoteli B&B i wygodnie rezerwować w nich noclegi z gwarancją najniższej ceny – mówi Béatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska.
Nowa, wielojęzyczna strona internetowa to ważny element strategii rozwoju sieci w aspekcie międzynarodowym.
– B&B Hotels to marka hotelowa, która jest już rozpoznawalna w Europie, także w Polsce. Wierzę, że ta zmiana przełoży się na wzrost zainteresowania naszą ofertą wśród gości zza granicy, a ci z Polski tym chętniej będą wybierać hotele B&B podróżując poza granicami swojego kraju – dodaje Béatrice Bouchet.
Serwis rezerwacyjny jest dostępny w 6 wersjach językowych, w zależności od obszarów geograficznych, w tym także w języku polskim. Strona jest w pełni responsywna, dzięki czemu można z niej wygodnie korzystać także na smarftonach czy tabletach. Użytkownicy urządzeń z systemem operacyjnym Android lub IOS mogą również pobrać i zainstalować oficjalną aplikację mobilną B&B Hotels.
B&B Hotels to znana i ceniona sieć hotelowa, która swój sukces zawdzięcza doskonałej lokalizacji swoich obiektów, profesjonalnej obsłudze i korzystnym cenom. Pod jej szyldem działa obecnie ponad 500 hoteli w 12 krajach (stan na listopad 2020): we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Polsce, Austrii, Belgii, Czechach, Portugalii, Słowenii i Szwajcarii, a także w Brazylii. W naszym kraju pod marką B&B Hotels funkcjonuje 8 hoteli: po jednym w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu oraz w Rzeszowie. W przyszłym roku do tej listy dołączy również Lublin. Jednocześnie w planach są kolejne otwarcia.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.