Wyborowa Pernod Ricard z certyfikatem „HR NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI”
Wyborowa Pernod Ricard została uhonorowana certyfikatem „HR Najwyższej Jakości 2023” – za stosowanie najlepszych praktyk i wysokich standardów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, przyznanym przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (PSZK).
PSZK przyznaje certyfikaty wyróżniającym się pracodawcom raz do roku. Firmy oceniane są na podstawie wyników badania ankietowego dotyczącego procesów HR obowiązujących w organizacji oraz analizy wybranego projektu zrealizowanego w obszarze HR w danym roku.
Pozytywne przejście audytu i uzyskanie certyfikatu to potwierdzenie, że firma jest dobrym, wiarygodnym i rzetelnym pracodawcą, stosującym najnowsze rozwiązania i najwyższe standardy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. To także cenna informacja dla pracowników oraz kandydatów.
- W Wyborowa Pernod Ricard prowadzimy liczne działania i realizujemy dużo projektów, w których centrum są nasi pracownicy, ale także nakierowanych na kandydatów oraz stażystów. Staramy się dbać o ich potrzeby, chcemy, aby czuli się w naszej organizacji dobrze, aby podnosili swoje kompetencje, realizowali zawodowo. Dlatego bardzo się cieszymy z przyznania certyfikatu „HR Najwyższej Jakości” – to dla nas nie tylko powód do satysfakcji, ale też niezależny dowód na to, że prowadzone przez nas działania są skuteczne i czynią z Wyborowa Pernod Ricard atrakcyjnego pracodawcę, powiedziała Izabela Nowikowska, Dyrektor HR w Wyborowa Pernod Ricard.
PSZK jest największym i najstarszym profesjonalnym stowarzyszeniem biznesowym skupionym na rozwoju i promocji najwyższych standardów zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwach i organizacjach działających w Polsce.
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.