Komunikaty PR

Wygoda w luksusowym wydaniu – jak deweloperzy odpowiadają na potrzeby klientów

2024-04-11  |  09:00

Polski rynek nieruchomości o podwyższonym standardzie dynamicznie ewoluuje, podążając za rosnącym zapotrzebowaniem na luksusowe mieszkania. Tego typu apartamenty muszą mieć doskonałą lokalizację i spełniać najwyższe standardy funkcjonalne oraz estetyczne. To jednak wciąż za mało, aby inwestycja mogła nosić miano wyjątkowej. Potrzebne są atrakcyjne udogodnienia, które ułatwią życie przyszłym mieszkańcom lub najemcom.

Czy apartamenty wciąż są w cenie? Raport KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” (maj 2023) informuje, że wartość segmentu premium w branży nieruchomości osiągnęła w 2022 roku poziom 2,84 mld zł, co oznacza wzrost o 9,0% r/r. Potencjalnych nabywców lokali o najwyższym standardzie jest bowiem coraz więcej. W Polsce rośnie liczba osób zamożnych i bogatych lub aspirujących do tego grona.

Analiza rynku luksusowych nieruchomości ukazuje również zmieniającą się definicję tego segmentu. Jeszcze kilka lat temu mieściły się w nim nieruchomości warte milion złotych, które dzisiaj, z powodu wzrostu cen, stanowią już segment popularny. Ważnym czynnikiem, który decyduje o prestiżu nieruchomości, nie jest tylko cena. Największą rolę odgrywa oferta udogodnień dostępnych wyłącznie dla mieszkańców. Budynek premium powinien oferować lokatorom możliwość skorzystania np. ze strefy wellness i spa, siłowni, boiska do squasha czy koszykówki.

Deweloperzy oferują jeszcze więcej

Przykładem jest wrocławska inwestycja Bernardyńska 4 firmy Toscom, gdzie – oprócz wskazanych powyżej udogodnień  – mieszkańcy otrzymają do dyspozycji salę kinową. Dzięki temu będą mogli delektować się najnowszymi produkcjami filmowymi w wyjątkowym, domowym komforcie. Toscom zaplanował tę salę w drugim etapie inwestycji, podobnie jak strefę co-workingu, która umożliwi mieszkańcom pracę w inspirującym otoczeniu, zachęcając do współpracy i wymiany pomysłów. Wydzielona sala to również dobre miejsce do zawodowych spotkań.

- Zdecydowaliśmy się wzbogacić ofertę Bernardyńskiej 4 o te elementy, ponieważ takie są potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Dzięki wspólnej strefie biurowo-rozrywkowej mieszkańcy apartamentów zyskają przy okazji doskonałe miejsce do nawiązywania kontaktów. Możliwość powstania takiej społeczności traktujemy jak istotny, choć niemierzalny atut naszej inwestycji – podkreśla Iwona Kołodziejczyk, General Manager w Toscom Development.

Na rynku nieruchomości premium wygrywają obecnie ci deweloperzy, którzy starają się nie tylko odpowiadać na rosnące oczekiwania potencjalnych nabywców, ale nawet o krok je wyprzedzać. Chodzi o to, by pomóc klientom w zachowaniu równowagi między „mieć” a „być”. To właśnie ma zapewnić szeroka oferta udogodnień – wellbeingowych, dostarczających rozrywki czy ułatwiających codzienne obowiązki. 

Szczegóły udogodnień oferowanych nabywcom lokali w inwestycji Bernardyńska 4 będzie można poznać podczas Dni Otwartych, które odbędą się 12 i 13  kwietnia w nowym biurze sprzedaży przy ul. Bernardyńskiej 2c we Wrocławiu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.