Komunikaty PR

„Wygrywaj z krówką” – startuje loteria kultowych serków Rolmlecz

2022-09-02  |  10:00
Biuro prasowe

Choć początek września wielu osobom kojarzy się z końcem beztroskich wakacji, powrotem do szkoły i pracy, a co za tym idzie – z codziennymi, nużącymi obowiązkami, to teraz pojawia się atrakcja, której warto wyczekiwać. Marka Rolmlecz startuje z pierwszą w swojej historii loterią konsumencką „Wygrywaj z krówką”, w której do zdobycia są wyjątkowe nagrody. Wspólna zabawa potrwa od 5 września do 30 października 2022 r.

Marka Rolmlecz od początku swego istnienia znana jest z propagowania wartości, takich jak tradycja czy poszanowanie lokalności i regionalnych zwyczajów mleczarskich, przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Uwielbiane przez konsumentów serki „z krówką” są obecne na rynku od ponad 40 lat. Sympatyczna krówka w kuchennym fartuszku szybko stała się legendarnym symbolem, jednoznacznie kojarzącym się z marką.

Smak serka homogenizowanego Rolmlecz pokochało już kilka pokoleń Polaków – od blisko pół wieku produkt ten cieszy się niesłabnącą popularnością. Konsumenci zwracają uwagę nie tylko na jego charakterystyczny branding, utożsamiany z uśmiechniętą krówką, ale także na prosty, czysty skład, tak ważny w odniesieniu do zmieniających się trendów żywieniowych na rynku. Dzięki temu połączeniu każda łyżeczka aksamitnego serka przypomina beztroskie smaki dzieciństwa.

Serek „z krówką” to jeden z flagowych produktów marki Rolmlecz. Konsumenci są bardzo przywiązani nie tylko do charakterystycznego wizerunku krówki na opakowaniach, ale także do jego naturalnego składu. Tegoroczna loteria z atrakcyjnymi nagrodami ma na celu utrzymanie wysokiej świadomości marki, jak również zaangażowanie odbiorców w jej historię i przekazywane wartości. Wierzymy, że wybierając nasze serki, konsumenci będą mogli cieszyć się prawdziwą przyjemnością smaku – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Zasady loterii są bardzo proste. Aby wziąć w niej udział, należy kupić dowolny serek homogenizowany Rolmlecz w okresie 5.09-30.10.2022 r. oraz zachować paragon i kod z opakowania. Następnie wystarczy wejść na stronę www.odmleczarzy.pl i zarejestrować zakup. W trakcie trwania kampanii można wygrać atrakcyjne nagrody:

  • tygodniowe: 8 x 5000 zł na spełnienie marzeń;
  • dzienne: 56 aparatów fotograficznych do uwieczniania niezapomnianych chwil oraz 560 lunchboxów z krówką do zabrania ze sobą wszędzie.

Aktywności związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez ogólnopolską kampanię telewizyjną i radiową, działania digitalowe, kanały social media oraz materiały wspierające sprzedaż w sklepach. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda Brand Manager marki oraz agencja OS3.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.