Wyjątkowa kawiarniana aleja w warszawskiej Promenadzie
Jeszcze w grudniu główną aleję warszawskiej Promenady otuli aromat świeżo parzonej kawy, czekolady i słodkości. A to wszystko za sprawą nowych najemców: marki Grycan i Green Caffè Nero, które wzbogacą ofertę cukierniano-kawiarnianą najbardziej nowoczesnej i stylowej galerii po prawej stronie Wisły.
Zmodernizowana Promenada z jej dogodną lokalizacją przyciągająca coraz większą rzeszę klientów, stale zaznacza swoją atrakcyjność w oczach najemców. Jeszcze w grudniu tego roku galeria powita dwie kawiarnie – Grycan i Green Caffè Nero.
We wtorek 12 grudnia w centrum otworzono lodziarnio-kawiarnię Grycan – Lody od pokoleń. Wyspa wraz ze strefą do siedzenia, rozmieszczona na powierzchni 69,77 m2, znajduje się na głównym pasażu galerii. Kolejnym krokiem będzie otwarcie 20 grudnia stacjonarnego lokalu tej marki o metrażu 107,5m2. Kawiarnia w nowej, przytulnej odsłonie to idealne miejsce spotkań i celebracji niezapomnianych chwil.
Z kolei w piątek 15 grudnia do grona najemców dołączy kawiarnia Green Caffè Nero, której powierzchnia zajmie aż 145m2 na głównej alei Promenady. Ta jedna z ulubionych sieci Polaków posiada już 78 kawiarni w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, a każda z nich wiernie wypełnia misję tworzenia miłej atmosfery europejskiego salonu oraz popularnego miejsca spotkań towarzyskich. Wystrój kafeterii jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każdy lokal marki ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.
– W myśl ulicy handlowej stworzyliśmy w Promenadzie wyjątkową aleję kawiarni, gdzie unosi się zapach świeżo parzonej kawy, a wystroje poszczególnych lokali oraz miły i profesjonalny personel, sprawiają, że nasi goście mogą przyjemnie spędzić czas, spotkać się ze znajomymi, a także zorganizować spotkanie biznesowe. Nowi najemcy Grycan i Green Caffè Nero wraz z obecnymi już lokalami, takimi jak Starbucks, Costa Caffee, Karmello, Vita Cafe czy A. Blikle, tworzą wyjątkowo szeroką ofertę kawiarnianą, w której klienci galerii z pewnością znajdą swoje ulubione smaki i zapachy – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.