WYJĄTKOWE PREZENTY I MNÓSTWO MIŁOŚCI W TE ŚWIĘTA OD TK MAXX!
1 grudnia TK Maxx wystartował z nową świąteczną kampanią reklamową. Motywem przewodnim tegorocznej komunikacji jest wyrażenie naszej wdzięczności osobom, na których wsparcie mogliśmy liczyć w roku pełnym wyzwań. Niezależnie od tego komu chcemy podziękować za obecność i wsparcie – w nadchodzące święta wszyscy chcemy poczuć się wyjątkowo. Bożonarodzeniowa kampania reklamowa niesie ze sobą mnóstwo miłości na nadchodzące święta i podpowiada, że idealnego prezentu wcale nie trzeba szukać daleko – znane marki taniej czekają na prawdziwych poszukiwaczy skarbów!
Bohaterką 30-sekundowego spotu reklamowego TK Maxx jest koza, która dumnie spaceruje po swojej okolicy, a jej kroki są bacznie obserwowane przez parę właścicieli. Zwierzę przechadza się po zimowym krajobrazie w rytm utworu „The game remix” Gabrielaa Garzon Montano. Koza ma na sobie stylową, różową bomberkę i beret – to świąteczne upominki od właścicieli, którzy wiedzą, że po roku pełnym wyzwań każdy z nas – nawet koza – chce poczuć się wyjątkowo w nadchodzące święta Bożego Narodzenia.
Świąteczna kampania reklamowa TK Maxx przypomina nam, że w okresie Bożego Narodzenia powinniśmy pamiętać nie tylko o naszych najbliższych, ale także o osobach, które potrzebują wsparcia, ciepła i miłości. Po roku pełnym wyzwań istotna jest wzajemna życzliwość i dzielenie się miłością z innymi nie tylko
w święta, ale także przez cały nadchodzący rok. TK Maxx swoim klientom przesyła mnóstwo miłości!
– Mamy za sobą trudny rok, po którym każdy z nas chce się poczuć wyjątkowo. Pracując nad naszą tegoroczną kampanią świąteczną zależało nam na pokazaniu, że w to Boże Narodzenie każdy z nas powinien otrzymać nie tylko wyjątkowy prezent, ale przede wszystkim mnóstwo miłości od swoich bliskich.
Pamiętajmy o tych, na których wsparcie mogliśmy i możemy liczyć. I okażmy im mnóstwo ciepła i czułości. Cieszymy się także, że nadal możemy oferować niezwykle ekscytujące odkrywanie znanych marek taniej również za pośrednictwem naszych kart upominkowych dostępnych w sklepach oraz na naszej stronie internetowej. Bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów niezmiennie pozostaje dla nas priorytetem. – mówi Deborah Dolce, Group Brand & Marketing Director w TK Maxx.
Świąteczny spot TK Maxx został wyemitowany w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Niderlandach, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.