Komunikaty PR

Wystartowała przedsprzedaż V etapu osiedla City Vibe w Krakowie

2024-06-03  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Develia rozpoczęła sprzedaż V etapu osiedla City Vibe, które powstaje na krakowskim Płaszowie przy ulicy Myśliwskiej. W jego ramach powstanie 250 mieszkań i 4 lokale usługowe. Budowa już się rozpoczęła, a jej ukończenie przewidziane jest na IV kwartał 2025 roku. Rolę generalnego wykonawcy powierzono firmie ERBUD.

Nabywcy mają do wyboru szeroką gamę rozkładów i metraży – od 30 do 85 metrów kwadratowych. Do każdego lokalu przypisany jest balkon, loggia lub zielony ogródek. Samochody będzie można parkować w podziemnych halach garażowych z komórkami lokatorskimi oraz na naziemnych miejscach postojowych. Inwestycja przystosowana będzie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

– Nowy etap City Vibe to kolejny element naszej ekspansji w Krakowie. Pod koniec ubiegłego roku oferta deweloperska w tym mieście była najniższa od 15 lat, co przekładało się na szybko rosnące ceny. Według agencji JLL w grudniu 2023 r. w Krakowie do kupienia było zaledwie 4,5 tysiąca mieszkań, które - gdyby deweloperzy przestali wprowadzać nowe projekty - wyprzedałyby się w zaledwie 2 miesiące. Dlatego w pierwszych miesiącach bieżącego roku zwiększyliśmy podaż, wprowadzając I etap nowej inwestycji Centralna Vita z 376 lokalami. Wraz z innymi projektami w krakowskiej ofercie znajduje się obecnie 750 mieszkań – komentuje Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Develia S.A.

Jedną z największych zalet City Vibe jest atrakcyjne zaaranżowanie przestrzeni zewnętrznych osiedla. Powierzchnie między budynkami zostaną wyłączone z ruchu kołowego i obsadzone ozdobną roślinnością oraz nasadzeniami drzew. Mieszkańcy będą mogli korzystać m.in. z siłowni plenerowej, boiska do siatkówki oraz stołów do ping-ponga. Nie zabraknie również stojaków na rowery. Spędzanie czasu na świeżym powietrzu uatrakcyjni strefa parkowa, reprezentacyjny plac z podświetlaną fontanną, a także oczko wodne z pomostem. Dla najmłodszych przygotowane zostaną place zabaw i miejsca kreatywne.

Bardzo cenimy sobie współpracę z Develią, czego potwierdzeniem jest seria zrealizowanych już lub trwających budów dla tego dewelopera. To wieloletnie partnerstwo. W przypadku krakowskiego City Vibe cieszy nas ekologiczny charakter inwestycji - bujna roślinność czy nasadzenia drzew - co jest szczególnie bliskie naszym wartościom mówi Jacek Leczkowski, wiceprezes ERBUD.

Płaszów, będący częścią dzielnicy Podgórze, łączy w sobie bliskość ścisłego centrum Krakowa oraz dostęp do rozległych terenów zielonych i rekreacyjnych. Tylko krótki spacer dzieli inwestycję od zielonych nabrzeży Wisły. W bliskim sąsiedztwie znajduje się szkoła, przedszkole, nowy skate park oraz galerie handlowe. W ciągu kilku minut jazdy samochodem można dostać się do Galerii Bonarka, Galerii Kazimierz oraz centrum M1. W przyszłości w pobliżu City Vibe ma powstać Całoroczne Centrum Sportów Zimowych – publiczny zespół lodowisk, pływalni i sal gimnastycznych.

Za projekt architektoniczny V etapu City Vide odpowiada pracownia B2 Studio.. Ceny zaczynają się już od 11 899 zł za metr kwadratowy.

O DEVELII 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i we Wrocławiu. Od 2007 r. Develia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 52 osiedla, składające się w sumie ze 139 etapów inwestycyjnych – to 20 tys. mieszkań o powierzchni ponad 1 mln m kw. W 2023 r. firma wypracowała 1607,8 mln zł przychodu ze sprzedaży i 292,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej.

Kontakt dla mediów:

Mariusz Skowronek, Tauber Promotion

698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tauber Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada Biuro prasowe
2024-07-03 | 12:02

Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada

Aż 83% młodych ludzi podkreśla, że ekologia ma dla nich duże znaczenie, a ponadto będzie istotnym kryterium przy wyborze ich przyszłego lokum[1]. W związku z tym już wkrótce
Nieruchomości Grupa Dom Development utrzymuje wysoką sprzedaż mieszkań
2024-07-02 | 16:00

Grupa Dom Development utrzymuje wysoką sprzedaż mieszkań

SPRZEDAŻ W II kwartale 2024 roku Grupa Kapitałowa Dom Development S.A. („Grupa”) sprzedała 943 lokale netto wobec 931 w analogicznym okresie 2023 roku (wzrost o 1% r/r), w tym
Nieruchomości Jak dziś budują deweloperzy? Sprawdzamy najnowsze rozwiązania!
2024-07-01 | 09:00

Jak dziś budują deweloperzy? Sprawdzamy najnowsze rozwiązania!

Konkurencja na rynku nieruchomości jest coraz większa. Wiedzą o tym doskonale przedstawiciele i pracownicy firm deweloperskich, którzy rywalizują o względy klienta

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.