Wytrzymałość i fiński design. Znane modele zegarków Suunto w wersji Premium.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Zarówno codzienne aktywności, jak i ekstremalne treningi mogą być prostsze. Ceniona fińska marka zegarków sportowych Suunto prezentuje nowe modele Suunto 7 Titanum oraz Suunto 9 Titanum.
Flagowe modele zegarków sportowych marki Suunto doczekały się nowych wersji Premium. Poszerzone zostały o dodatkowe funkcje dotyczące nawigacji, a także udoskonalone pod względem wizualnym i wytrzymałościowym. Poznaj szczegóły, wybierz model dostosowany do Twoich potrzeb i zacznij przygodę z marką Suunto.
Suunto 7 Titanum - Smartwatch dla aktywnych
Suunto 7 Titanum to smartwatch, który zadowoli wszystkich miłośników aktywnego trybu życia, ponieważ łączy w sobie funkcje przydatne na co dzień, jak również świetnie sprawdza się podczas treningów. Idealny podczas biegania po parku, na wycieczkach rowerowych, przydatny także w biurze i w pracy, ponieważ posiada ponad 70 trybów sportowych oraz system Wear OS firmy Google™, który zapewnia obsługę tysięcy aplikacji ze sklepu Google Play. Ale to nie wszystko. Oto nowe funkcje Suunto 7 Titanum:
- Kompleksowa analiza snu m.in. czas trwania oraz kolejne etapy snu, a także informacje dotyczące tętna w czasie rzeczywistym, które pozwalają na większą kontrolę aktywności.
- Tytanowa ramka z nową minimalistyczną geometrią, która gwarantuje większą wytrzymałość i elegancki design w jednym.
- Nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn navigation) dzięki platformie Komoot, która przekazuje bieżące wskazówki na temat wybranej trasy. Dzięki niej łatwiej dotrzeć do celu.
- Elegancki i miękki pasek z mikrofibry, który idealnie dostosowuje się do kształtu nadgarstka i pasuje do każdej stylizacji.
Zegarek będzie dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych o matowych odcieniach inspirowanych naturą: czarny (Matte Black Titanium) oraz szary (Stone-Grey Titanium).
Suunto 9 Titanum - ekstremalne wyprawy pod kontrolą
Wymagające wyprawy i ekstremalne treningi potrzebują odpowiedniego wsparcia. Z miłości do przygód powstał Suunto 9 Titanum - zegarek sportowy, który pomoże sięgać wyżej i osiągać kolejne wyznaczane cele. Przetestowany pod kątem zgodności ze standardami wojskowymi Stanów Zjednoczonych [MIL-STD-810] zadowoli nawet najbardziej wymagających sportowców.
Oto nowe funkcje Suunto 9 Titanum:
- Inteligentny system GPS, który może działać aż do 170 godzin na baterii w trybie “Wycieczka”.
- Nowe funkcje w nawigacji przy użyciu tzw. punktów POI m.in. zapisywanie lokalizacji docelowej na bieżąco podczas wyprawy w zegarku lub wcześniej w darmowej aplikacji Suunto, a także płynna nawigacja do celu.
- Nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn navigation) dzięki platformie Komoot, która przekazuje bieżące wskazówki na temat wybranej trasy. Dzięki niej łatwiej dotrzeć do celu nawet podczas ekstremalnych wypraw.
- Tytanowa ramka z nową minimalistyczną geometrią - wytrzymałość i elegancki design w jednym.
- Kompleksowe funkcje śledzenia pogody i ponad 80 gotowych trybów sportowych.
- Odporne na ścieranie, działalność promieni słonecznych i wody paski tekstylne w dwóch rozmiarach.
Nowy model Suunto 9 Titanum będzie dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych inspirowanych barwami natury. Są to: Granite Blue Titanium, Charcoal Titanium.
Nowe modele można kupić w sklepie online www.suunto.com oraz m.in. w RTV Euro AGD, Media Expert, Komputronik, X-Kom i Zegarownia.
Tak więc do dzieła - Adventure starts here!
-------
O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.
Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o. o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.