Xtreme Fitness dołącza do grona najemców Atrium Mosty
Z początkiem marca portfolio Atrium Mosty wzbogaci nowy najemca – siłownia i klub fitness Xtreme Fitness Gyms. To pierwsza placówka tej marki w Płocku. Lokal zajmie powierzchnię ok. tysiąca mkw. Dla wszystkich amatorów aktywności fizycznej już od 5 lutego aż do dnia otwarcia klubu w galerii powstanie specjalny punkt przedsprzedaży, gdzie zainteresowani dowiedzą się więcej o siłowni oraz będą mogli nabyć promocyjny karnet na start.
Siłownia i klub fitness Xtreme Fitness Gyms w Atrium Mosty będą zlokalizowane na 1 piętrze galerii. Otwarcie klubu zaplanowano na 5 marca, ale już od 5 lutego chętni będą mogli nabyć w promocyjnej cenie karnet na siłownię. Punkt przedsprzedaży będzie zlokalizowany na parterze galerii, nieopodal drogerii Rossmann i salonu Orange.
Płocki klub podzielony został na kilka nowoczesnych stref treningowych, zaprojektowanych tak, by umożliwić ćwiczącym maksymalny komfort i wygodę podczas treningów. Siłownia wyposażona została w najnowocześniejszy, profesjonalny sprzęt do ćwiczeń renomowanych producentów, takich jak Panatta, ZIVA, Naomi. Do dyspozycji klubowiczów będzie platforma treningowa VOD i aplikacja ćwiczeniowa, a także autorskie koncepty zajęć fitness. Ponadto będzie można brać udział w organizowanych cyklicznie zajęciach grupowych.
- Nie ukrywam, że wejście z nowym klubem do Płocka, to w dużej mierze zasługa... mieszkańców. Na nasze profile mediów społecznościowych regularnie otrzymywaliśmy od nich zapytania, kiedy Xtreme Fitness Gyms pojawi się w tym mieście. Lokalizacja oferowana przez Atrium Mosty jest dla nas atrakcyjna z kilku powodów. Przede wszystkim powierzchnia, czyli około tysiąc metrów kwadratowych oraz usytuowanie samej galerii
w Płocku. Widać, że obiekt przechodzi pozytywną transformację i rekomercjalizację. Uważam, że obecność Xtreme obok innych, nowych najemców, idealnie wpisuje się w oczekiwane przez Atrium Mosty portfolio marek – mówi Łukasz Dojka, założyciel i prezes sieci klubów Xtreme Fitness Gyms. - Z dumą mogę powiedzieć, że nasz dział projektowo-aranżacyjny zaplanował sporą liczbę stref treningowych i sprzętu na najwyższym poziomie. Zdradzę, że to właśnie w klubie w Płocku pojawi się kilka unikalnych maszyn, które w żadnym innym klubie w Polsce nie są dostępne. Klub w Płocku będzie prowadził franczyzobiorca, który jest przedsiębiorcą
i jednocześnie pasjonatem sportów sylwetkowych. To daje gwarancję, że klub będzie zarządzany na bardzo wysokim poziomie, z troską o każdego klubowicza – dodaje Łukasz Dojka.
Xtreme Fitness Gyms to od dekady dynamicznie rozwijająca się sieć siłowni i klubów fitness w Polsce, oparta na modelu franczyzowym. Aktualnie sieć Xtreme Fitness Gyms liczy 50 klubów w całej Polsce i wciąż się rozwija.
- Xtreme Fitness Gyms nie tylko dopełni naszą dotychczasową ofertę, ale przede wszystkim przyciągnie nowych klientów z Płocka i okolic. Teraz z oferty siłowni będą mogli skorzystać nie tylko mieszkańcy pobliskich osiedli, podczas wizyt w galerii przy okazji robienia zakupów, ale także osoby z innych części miasta, pragnące skorzystać z aktywności sportowych - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty i Atrium Płock i dodaje: - Chcemy być dla płocczan atrakcyjnym miejscem, w którym chętnie zrobią zakupy, gdyż mają w zasięgu ręki wszystkie niezbędne usługi, łącznie z wartościową ofertą rozrywkową oraz możliwością uprawiania sportu w trosce o swoje zdrowie. Dlatego też w Atrium Mosty, oprócz ulubionych sklepów i strefy gastronomicznej, nasi klienci mają do dyspozycji wiele ciekawych propozycji na spędzenie wolnego czasu. Mogą wybrać zajęcia w klubie Fit by Ann bądź w Szkole Wrotkarskiej Czysta Forma, skorzystać z aktywności kulturalnych w Galerii POKiS, a teraz także z oferty sportowej Xtreme Fitness Gyms.
Więcej informacji na: www.atrium-mosty.pl oraz na: https://www.facebook.com/AtriumMosty

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.