Yope z nową linią produktów do higieny intymnej
Uprawiamy sport, nosimy opinającą bieliznę i obcisłe spodnie, depilujemy się, jeździmy na rowerze, jesteśmy aktywne seksualnie – cokolwiek robimy, chcemy czuć się komfortowo. Dlatego powstała linia do mycia i pielęgnacji intymnej YOPE, w skład której wchodzą serum, olejek, emulsja myjąca i żel dla mężczyzn. Bo higiena intymna to coś więcej niż tylko mycie.
Codziennie dbamy o pielęgnację skóry twarzy bądź dłoni, zaopatrując się w cały wachlarz kosmetyków, ale często zapominamy zatroszczyć się o kondycję najbardziej wrażliwych miejsc naszego ciała. Okolice intymne wymagają równie specjalnego traktowania, dlatego z myślą właśnie o nich powstała nowa linia kosmetyków do świadomej pielęgnacji i higieny intymnej marki YOPE.
O okolice stref intymnych kompleksowo zadba zestaw trzech wyjątkowych kosmetyków dedykowanych do codziennej pielęgnacji dla kobiet, oraz jeden przeznaczony dla mężczyzn. Cała seria została stworzona ze szczególną dbałością w kwestii doboru składników naturalnych i ich bezpiecznego stosowania w najbardziej wrażliwych miejscach na ciele. Natomiast, składniki aktywne zostały wybrane przede wszystkim ze względu na delikatne działanie i właściwości kojące.
Nowe produkty wspiera kampania pod hasłem “Proszę dotykać”, która powstała we współpracy z Fundacją SEXED.PL. Porusza ona zagadnienie szeroko pojętej pielęgancji, która w nierozerwalny sposób łączy się z dotykiem. YOPE zachęca konsumentki i konsumentów do odkrywania własnego działa przez dotyk i pielęgnację: zaprasza do nawilżania, mycia, masowanie, kojenia czy nawet samobadania - wszystko wymaga dotyku.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.