„Za Dobrą Karierę!” - płatny staż w międzynarodowej firmie
Firma Wyborowa Pernod Ricard wystartowała z dziewiątą edycją płatnego programu stażowego dla studentów – pod hasłem „Za Dobrą Karierę!”. W tym roku firma oferuje stażystom 25 stanowisk, we wszystkich swoich lokalizacjach – w Warszawie, Zielonej Górze i Poznaniu. Aplikować można m.in. do takich działów jak marketing, HR, komunikacja, sprzedaż, planowanie, finanse, dział zakupów, dział rozwoju produktów i kontroli jakości, dział techniczny czy dział dystrybucji i logistyki.
W tym roku Wyborowa Pernod Ricard zaprasza także na dzień otwarty w swoich siedzibach w Warszawie i Zielonej Górze, podczas którego kandydaci i kandydatki będą mogli spotkać się z pracownikami i menedżerami z każdego działu firmy. Będzie to nie tylko okazja do rozmowy z profesjonalistami, a także możliwość zobaczenia jak wygląda od środka świat biznesu prowadzonego dla marek o globalnym zasięgu. W Warszawie dzień otwarty zaplanowano na 9-go maja, a w Zielonej Górze – na 16-go maja.
- Sposób pracy w naszej firmie opiera się przede wszystkim na kulturze „Convivialite”. To pojęcie definiują przyjazne relacje i wyjątkowa atmosfera, dlatego do naszych zespołów poszukujemy kandydatów z pozytywnym nastawieniem do pracy i do innych ludzi, otwartych, chętnych do nauki, przedsiębiorczych, takich, którzy chcą kreować własne innowacyjne pomysły. Poszukujemy osób, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe i pragną rozwijać się pod okiem doświadczonych mentorów, prowadząc samodzielne projekty, mówi Izabela Nowikowska, Dyrektor HR w Wyborowa Pernod Ricard.
Oprócz wspierania pracy swojego działu i prowadzenia własnych projektów, każdy stażysta znajdzie się pod opieką mentora – doświadczonego pracownika Wyborowa Pernod Ricard. Mentor przez cały okres stażu będzie się dzielił swoim doświadczeniem i wspierał swojego podopiecznego podczas realizowanych projektów, a także w codziennych zadaniach, dzięki czemu będzie mu łatwiej łączyć obowiązki na uczelni ze zdobywaniem nowych doświadczeń zawodowych.
Ale to nie koniec korzyści. Firma oferuje stażystom również liczne benefity, m.in.: dostęp do prywatnej opieki medycznej, szkoleń rozwojowych, sprzedaż pracowniczą, paczki świąteczne, udział w wydarzeniach i spotkaniach integracyjnych.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.