Za nami konferencja prasowa "600 mieszkań na 600-lecie Łodzi."
Prime Time PR
Halszki 28
30-611 Kraków
aleksandra.masnica|primetimepr.pl| |aleksandra.masnica|primetimepr.pl
12 313 00 87
https://primetimepr.pl/
12 września w Łodzi na osiedlu przy ulicy Wróblewskiego odbyła się konferencja prasowa poświęcona łódzkiemu rynkowi najmu. Podczas wydarzenia organizator - firma LifeSpot zaprezentowała swoją nową inwestycję. Głos zabrał również I Wiceprezydent Miasta Łódź - Adam Pustelnik.
Głównym tematem konferencji był dynamicznie rozwijający się łódzki rynek PRS . Jednym z wiodących zagadnień było również ogłoszenie i szczegółowe zaprezentowanie nowej inwestycji firmy - kompleksu LifeSpot Wróblewskiego, która została zakończona w czerwcu tego roku.
- Oferujemy tutaj ponad 600 mieszkań przeznaczonych na wynajem, co idealnie splata się z obchodzonym w tym roku 600-leciem samego miasta. Do dyspozycji najemców są lokale 1-4 pokojowe, o powierzchni od 20 do 60 mkw. Wszystkie mieszkania mają balkon lub ogródek, a w pakiecie zapewniony jest internet. Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do osób, które szukają wygodnie urządzonych mieszkań w atrakcyjnej lokalizacji - mówiła Magdalena Rybicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu LifeSpot. - Wierzymy, że mieszkania w segmencie PRS przyczynią się do poprawy jakości życia łodzian i stworzą dla nich zupełnie nowe możliwości rozwoju - dodała.
Do dyspozycji dziennikarzy byli zarówno pracownicy firmy, jak i przedstawiciel władz miasta - I Wiceprezydent Adam Pustelnik. Wspólnie pochylili się oni nad tematem rozwoju miasta i perspektyw mieszkaniowych.
- Ponad 600 nowych lokali na 600-lecie naszego miasta - to kolejna inwestycja mieszkaniowa, której Łódź i jej mieszkańcy potrzebują. Bogata oferta mieszkań na wynajem długoterminowy, w czasie, gdy coraz mniej osób stać jest na kredyt hipoteczny, to bardzo dobre rozwiązanie zarówno dla osób studiujących lub zaczynających pracę w tym mieście, jak i dla młodych małżeństw i rodzin - mówił I Wiceprezydent miasta Łódź Adam Pustelnik. - Warto zwrócić uwagę na to, że mieszkańcy praktycznie całej Europy, zamiast zaciągać długoletnie zobowiązania kredytowe, wynajmują mieszkania. Ten trend powoli zaczyna mieć miejsce i u nas. Dziękuję firmie LifeSpot za ten projekt - dodał Wiceprezydent.
Magdalena Rybicka z LifeSpot zwróciła również uwagę na to, że Łódź jest miastem, które nieustannie się rozwija i wspiera młodych ludzi:- Nie jest przypadkiem, że nasza najnowsza inwestycja powstała właśnie tutaj w Łodzi. To miasto, które nieustannie się zmienia. Liczne inwestycje, rozwój komunikacji publicznej oraz wprowadzenie Łódzkiego Okręgu Przemysłowego - wszystko to przyczyniło się do zwiększenia atrakcyjności tego regionu. Jednocześnie dziękujemy Miastu Łódź za możliwość dołączenia do programu stypendialnego dla studentów „Młodzi w Łodzi”, w którym zaoferowaliśmy mieszkanie na rok akademicki 2023/2024 jednemu z laureatów. Cieszymy się, że w Łodzi powstają programy, które wspierają rozwój młodych osób oraz zachęcają ich do wiązania swojej przyszłości właśnie z tym miastem - mówiła Magdalena Rybicka.
Organizator konferencji firma LifeSpot to nowa platforma mieszkań na wynajem długoterminowy, działająca w sektorze PRS (Private Rented Sector). Obecnie platforma zarządza mieszkaniami w Łodzi, Warszawie, Gdyni oraz Wrocławiu. W jej portfolio znajdują się 1362 lokale, z czego niemal połowa w Łodzi, dokładnie 674 mieszkania. W najbliższych planach firma ma m.in. takie lokalizacje jak Kraków oraz Katowice.
Partnerem konferencji było Miasto Łódź.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.