Komunikaty PR

Za nami konferencja prasowa "600 mieszkań na 600-lecie Łodzi."

2023-09-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Maśnica
Prime Time PR

Halszki 28
30-611 Kraków
aleksandra.masnica|primetimepr.pl| |aleksandra.masnica|primetimepr.pl
12 313 00 87
https://primetimepr.pl/

12 września w Łodzi na osiedlu przy ulicy Wróblewskiego odbyła się konferencja prasowa poświęcona łódzkiemu rynkowi najmu. Podczas wydarzenia organizator - firma LifeSpot zaprezentowała swoją nową inwestycję. Głos zabrał również I Wiceprezydent Miasta Łódź - Adam Pustelnik.

Głównym tematem konferencji był dynamicznie rozwijający się łódzki rynek PRS . Jednym z wiodących zagadnień  było również ogłoszenie i szczegółowe zaprezentowanie nowej inwestycji firmy - kompleksu LifeSpot Wróblewskiego, która została zakończona w czerwcu tego roku.

-  Oferujemy tutaj ponad 600 mieszkań przeznaczonych na wynajem, co idealnie splata się z obchodzonym w tym roku 600-leciem samego miasta. Do dyspozycji najemców są lokale 1-4 pokojowe, o powierzchni od 20 do 60 mkw. Wszystkie mieszkania mają balkon lub ogródek, a w pakiecie zapewniony jest internet. Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do osób, które szukają wygodnie urządzonych mieszkań w atrakcyjnej lokalizacji - mówiła Magdalena Rybicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu LifeSpot. - Wierzymy, że mieszkania w segmencie PRS przyczynią się do poprawy jakości życia łodzian i stworzą dla nich zupełnie nowe możliwości rozwoju - dodała.

Do dyspozycji dziennikarzy byli zarówno pracownicy firmy, jak i przedstawiciel władz miasta - I Wiceprezydent Adam Pustelnik. Wspólnie pochylili się oni nad tematem rozwoju miasta i perspektyw mieszkaniowych.

- Ponad 600 nowych lokali na 600-lecie naszego miasta - to kolejna inwestycja mieszkaniowa, której Łódź i jej mieszkańcy potrzebują. Bogata oferta mieszkań na wynajem długoterminowy, w czasie, gdy coraz mniej osób stać jest na kredyt hipoteczny, to bardzo dobre rozwiązanie zarówno dla osób studiujących lub zaczynających pracę w tym mieście, jak i dla młodych małżeństw i rodzin - mówił I Wiceprezydent miasta Łódź Adam Pustelnik. - Warto zwrócić uwagę na to, że mieszkańcy praktycznie całej Europy, zamiast zaciągać długoletnie zobowiązania kredytowe, wynajmują mieszkania. Ten trend powoli zaczyna mieć miejsce i u nas. Dziękuję firmie LifeSpot za ten projekt - dodał Wiceprezydent.

Magdalena Rybicka z LifeSpot zwróciła również uwagę na to, że Łódź jest miastem, które nieustannie się rozwija i wspiera młodych ludzi:- Nie jest przypadkiem, że nasza najnowsza inwestycja powstała właśnie tutaj w Łodzi. To miasto, które nieustannie się zmienia. Liczne inwestycje, rozwój komunikacji publicznej oraz wprowadzenie Łódzkiego Okręgu Przemysłowego - wszystko to przyczyniło się do zwiększenia atrakcyjności tego regionu. Jednocześnie dziękujemy Miastu Łódź za możliwość dołączenia do programu stypendialnego dla studentów „Młodzi w Łodzi”, w którym zaoferowaliśmy mieszkanie na rok akademicki 2023/2024 jednemu z laureatów. Cieszymy się, że w Łodzi powstają programy, które wspierają rozwój młodych osób oraz zachęcają ich do wiązania swojej przyszłości właśnie z tym miastem - mówiła Magdalena Rybicka.

Organizator konferencji firma LifeSpot to nowa platforma mieszkań na wynajem długoterminowy, działająca w sektorze PRS (Private Rented Sector). Obecnie platforma zarządza mieszkaniami w Łodzi, Warszawie, Gdyni oraz Wrocławiu. W jej portfolio znajdują się 1362 lokale, z czego niemal połowa w Łodzi, dokładnie 674 mieszkania. W najbliższych planach firma ma m.in. takie lokalizacje jak  Kraków oraz Katowice.

Partnerem konferencji było Miasto Łódź.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prime Time PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.