Za późno na świąteczny prezent dla partnerów biznesowych?
W środowisku biznesowym czasem jest już za późno na zamówienie brandowanych produktów w hurtowej ilości. Co zrobić, gdy do Bożego Narodzenia zostało niewiele czasu? Takim sytuacjom zaradził polski producent słodyczy reklamowych. SLODKIE stworzyło nową kolekcję skierowaną do tych firm, które przekażą w tym roku swoim kontrahentom upominki noworoczne, w podziękowaniu za cały rok współpracy. Firma podkreśla, że będzie to miła niespodzianka w chwili, gdy po Świętach nikt nie spodziewa się prezentu.
Oferta dla spóźnialskich
Bożonarodzeniowy peak i świąteczne promocje w sklepach wciąż trwają. I trwać będą aż do samej Wigilii, która w tym roku wyjątkowo wypada w niedzielę. Nieco innymi prawami rządzi się jednak zakup upominków biznesowych, których nie zamówimy z dnia na dzień, szczególnie w szczycie sezonu sprzedażowego.
Wysokiej jakości, brandowane produkty, przygotowane w ilościach hurtowych to zamówienie, na które poczekać trzeba zwykle kilka tygodni. Co zrobić, gdy jedyne czego brakuje, to czas?
W tym roku firma SLODKIE, popularny polski producent słodyczy reklamowych, zaopatrujący setki europejskich firm w brandowane słodkości, postanowiła odpowiedzieć na problem wielu przedsiębiorców, którzy nie zdążą na czas kupić upominków dla swoich partnerów biznesowych. SLODKIE zachęca, by spóźnialscy postawili w tym roku na upominki noworoczne. Prezent z podziękowaniem za minionych 12 miesięcy współpracy z najlepszymi życzeniami na kolejny, nowy, jeszcze bardziej owocny biznesowo rok to także propozycja dla tych, którzy chcą się wyróżnić. Ofiarowanie kontrahentom i partnerom prezentu noworocznego będzie z pewnością miłą niespodzianką, której po świątecznych paczkach z pewnością nikt się nie spodziewa.
Słodkości w szampańskim stylu
Rozpływająca się w ustach słodycz stworzona na bazie najlepszej, belgijskiej czekolady, a wszystko zamknięte w noworocznym opakowaniu. Tak opisać można najnowszą kolekcję SLODKIE, która jest już dostępna na stronie producenta.
W ofercie noworocznej SLODKIE znajdziemy m.in.:
-
asortyment pralinek w kształcie zegarów z mlecznej czekolady, wypełnionych kremem szampańskim,
-
asortyment pralinek w kształcie zegarów z mlecznej czekolady, wypełnionych kremem szampańskim i trufli Art Deco,
-
nadziewane pralinki Gold Cups z czekolady klasy gourmet,
-
medale z białej czekolady z certyfikatem Cocoa Horizons z nadzieniem z sycylijskich migdałów 30%.
Słodkości noworoczne zostały utrzymane w czarnej i złotej szacie graficznej z beżowymi i pomarańczowymi elementami. Każde opakowanie można brandować, dodając własne logo lub zupełnie zmieniając motyw graficzny. Wybrane produkty można także personalizować bezpośrednio na czekoladzie, dzięki czemu nabiorą one jeszcze bardziej oryginalnego charakteru. W efekcie otrzymujemy słodkie produkty doskonale dopasowane do DNA danej marki. Co więcej, wszystkie czekoladowe słodkości objęte są certyfikacją Cocoa Horizons i pochodzą w pełni ze zrównoważonych źródeł.
Słodycze z oferty SLODKE produkowane są na miejscu bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia. Choć czasu do noworocznych życzeń jest jeszcze sporo, to warto nie spóźnić się na tę okazję i zamówić zestawy już teraz. Cała oferta kolekcji noworocznej SLODKIE dostępna jest na stronie: slodkie.com/katalog/slodycze-na-nowy-rok/.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.