Komunikaty PR

Za późno na świąteczny prezent dla partnerów biznesowych?

2023-12-18  |  16:30
Biuro prasowe

W środowisku biznesowym czasem jest już za późno na zamówienie brandowanych produktów w hurtowej ilości. Co zrobić, gdy do Bożego Narodzenia zostało niewiele czasu? Takim sytuacjom zaradził polski producent słodyczy reklamowych. SLODKIE stworzyło nową kolekcję skierowaną do tych firm, które przekażą w tym roku swoim kontrahentom upominki noworoczne, w podziękowaniu za cały rok współpracy. Firma podkreśla, że będzie to miła niespodzianka w chwili, gdy po Świętach nikt nie spodziewa się prezentu.

Oferta dla spóźnialskich 

Bożonarodzeniowy peak i świąteczne promocje w sklepach wciąż trwają. I trwać będą aż do samej Wigilii, która w tym roku wyjątkowo wypada w niedzielę. Nieco innymi prawami rządzi się jednak zakup upominków biznesowych, których nie zamówimy z dnia na dzień, szczególnie w szczycie sezonu sprzedażowego.

Wysokiej jakości, brandowane produkty, przygotowane w ilościach hurtowych to zamówienie, na które poczekać trzeba zwykle kilka tygodni. Co zrobić, gdy jedyne czego brakuje, to czas? 

W tym roku firma SLODKIE, popularny polski producent słodyczy reklamowych, zaopatrujący setki europejskich firm w brandowane słodkości, postanowiła odpowiedzieć na problem wielu przedsiębiorców, którzy nie zdążą na czas kupić upominków dla swoich partnerów biznesowych. SLODKIE zachęca, by spóźnialscy postawili w tym roku na upominki noworoczne. Prezent z podziękowaniem za minionych 12 miesięcy współpracy z najlepszymi życzeniami na kolejny, nowy, jeszcze bardziej owocny biznesowo rok to także propozycja dla tych, którzy chcą się wyróżnić. Ofiarowanie kontrahentom i partnerom prezentu noworocznego będzie z pewnością miłą niespodzianką, której po świątecznych paczkach z pewnością nikt się nie spodziewa. 

Słodkości w szampańskim stylu

Rozpływająca się w ustach słodycz stworzona na bazie najlepszej, belgijskiej czekolady, a wszystko zamknięte w noworocznym opakowaniu. Tak opisać można najnowszą kolekcję SLODKIE, która jest już dostępna na stronie producenta. 

W ofercie noworocznej SLODKIE znajdziemy m.in.:

  • asortyment pralinek w kształcie zegarów z mlecznej czekolady, wypełnionych kremem szampańskim,

  • asortyment pralinek w kształcie zegarów z mlecznej czekolady, wypełnionych kremem szampańskim i trufli Art Deco,

  • nadziewane pralinki Gold Cups z czekolady klasy gourmet,

  • medale z białej czekolady z certyfikatem Cocoa Horizons z nadzieniem z sycylijskich migdałów 30%.

Słodkości noworoczne zostały utrzymane w czarnej i złotej szacie graficznej z beżowymi i pomarańczowymi elementami. Każde opakowanie można brandować, dodając własne logo lub zupełnie zmieniając motyw graficzny. Wybrane produkty można także personalizować bezpośrednio na czekoladzie, dzięki czemu nabiorą one jeszcze bardziej oryginalnego charakteru. W efekcie otrzymujemy słodkie produkty doskonale dopasowane do DNA danej marki. Co więcej, wszystkie czekoladowe słodkości objęte są certyfikacją Cocoa Horizons i pochodzą w pełni ze zrównoważonych źródeł.

Słodycze z oferty SLODKE produkowane są na miejscu bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia. Choć czasu do noworocznych życzeń jest jeszcze sporo, to warto nie spóźnić się na tę okazję i zamówić zestawy już teraz. Cała oferta kolekcji noworocznej SLODKIE dostępna jest na stronie: slodkie.com/katalog/slodycze-na-nowy-rok/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie? Biuro prasowe
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Konsument Złodzieje nie mają Świąt
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.