Komunikaty PR

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”

2024-05-28  |  16:00
Biuro prasowe

Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto doprowadziła do stworzenia nowych oryginalnych wzorów ubrań, inspirowanych systemem znaków tworzących przestrzeń miejską.

Co łączy branżę streetwearową z siecią sklepów convenience? Pozornie niewiele. Jednak, jak się okazuje, dla obu tych światów, przestrzeń miejska stanowi ogromną inspirację do rozwijania swojego modelu biznesowego.

Marka Prosto bliskość kultury ulicznej od zawsze ma wpisaną w swoje DNA, a sieć sklepów Żabka na stałe zakorzeniła się w miejskiej infrastrukturze i tkance społecznej, obie firmy połączyły siły w najnowszej kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA.

Modny i kreatywny design efektem współpracy dwóch światów

Niestandardowe zderzenie światów Prosto i Żabki zaowocowało nowoczesnym i kreatywnym designem, skoncentrowanym w projekcie „City Transportation Guide”. Nazwa projektu jest interpretacją systemu znaków, które organizują miejski ruch i często są źródłem inspiracji dla streewearowych projektantów.

Kolekcja nawiązująca do kampanii Żabki „Weź to na gorąco!” składa się z trzech elementów. Jej podstawą jest klasyczna oversizowa bluza, charakterystyczna dla marki Prosto. Uzupełnieniem odzieżowej oferty są z kolei biały, minimalistyczny T-shirt oraz czapka z daszkiem z neonowym znakiem na froncie.

Jak przystało na kolekcję inspirowaną rodzimą przestrzenią miejską, została ona uszyta w Polsce, we współpracy z lokalnymi szwalniami i dostawcami.

Kolekcja dostępna jest na stronie: www.prosto.com. Wcześniejszy dostęp do kolaboracji Prosto x Żabka jest możliwy po zapisaniu się do newslettera Prosto w zakładce: Early (prosto.com). Współpracy towarzyszy spot reklamowy dostępny m.in. w serwisie YouTube od 29.05.2024 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.