Żabka nagrodziła Mistrzów Jakości wśród franczyzobiorców
Ponad 2,4 tys. franczyzobiorców zostało nagrodzonych finansowo w programie „Liga Mistrzów Jakości” Żabki. Wyłaniając zwycięzców, brano pod uwagę przede wszystkim utrzymywanie najwyższych standardów, wzorową jakość prowadzenia sklepu, indywidualne podejście do klienta i otwartość na jego potrzeby, a co za tym idzie osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych. Pula nagród wynosiła aż 5 milionów złotych.
– Doceniamy zaangażowanie naszych franczyzobiorców i ich pracowników w utrzymywanie jak najwyższych standardów w prowadzonych sklepach. Dzięki temu jeszcze lepiej odpowiadamy na potrzeby naszych klientów i podnosimy jakość świadczonych przez nas usług. Jednocześnie, poprzez szereg inicjatyw dedykowanych współpracującym z nami franczyzobiorcom, motywujemy ich do rozwoju, budujemy konkurencyjność na lokalnych rynkach i wspieramy ich przedsiębiorczość – podkreśla Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Program ruszył w styczniu br. i od początku cieszył się dużym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców. Finałowa Gala, podczas której zostali ogłoszeni zwycięzcy, miała miejsce 19 lipca br.
W konkursie wzięło udział ponad 6000 franczyzobiorców sieci, walcząc w swoich Regionach Sprzedaży o tytuły Mistrzów Jakości. Nagrodzonych zostało przeszło 2,5 tysiąca franczyzobiorców, ale miano Mistrza trafiło do 8 najlepszych reprezentantów poszczególnych Regionów. Rywalizacja trwała 6 miesięcy, a o miejscu w rankingu zdecydowały ułamki punktów
– „Liga Mistrzów Jakości” to kolejna, ciekawa inicjatywa sieci, w której aktywnie uczestniczyłam. Niezwykle ważne jest dla nas – przedsiębiorców prowadzących swoje sklepy, że z jednej strony sieć nas wspiera w zarządzaniu placówkami, a z drugiej – motywuje do rozwoju oraz podnoszenia standardów i jakości obsługi. To oczywiście nie byłoby możliwe bez zaangażowania i wysiłku ze strony franczyzobiorców oraz naszych pracowników – zaznacza Małgorzata Chrzanowska, franczyzobiorczyni z Bydgoszczy i zwyciężczyni konkursu w swoim regionie.
W konkursowej punktacji brane pod uwagę były wyniki w obszarze utrzymywania standardów w placówkach, wizyt tajemniczego klienta czy realizacji zalecanych szkoleń na dedykowanej platformie e-learningowej. Przez 6 miesięcy trwania programu franczyzobiorcy mogli uczestniczyć w szkoleniach poświęconych takim zagadnieniom jak: finanse sklepu, rozwój sprzedaży czy dbałość o urządzenia i sprzęt sklepowy. W tym czasie regularnie sprawdzany był także poziom utrzymania standardów prowadzonych przez nich placówek. Sieć na bieżąco realizowała Regionalne Rankingi Jakości, odrębne dla każdego Regionu Sprzedaży. Nad prawidłowością konkursu pieczę sprawowała Komisja Konkursowa, w której skład weszli przedstawiciele m.in. Działu Wsparcia Sprzedaży i Działu Rozwoju Franczyzobiorców.
Zwycięzcy i zwyciężczynie otrzymali nagrody finansowe. Ich wysokość uzależniona jest od miejsca zajętego przez franczyzobiorcę w Regionalnym Rankingu. Nagroda za pierwsze miejsca wyniosła 15 000 zł, drugie – 13 000 zł, zaś trzecie – 10 000 zł.
Kolejny etap konkursu rozpoczął się na początku lipca i potrwa do końca grudnia br.
Więcej o franczyzie z Żabką na: https://www.zabka.pl/franczyza.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.