Komunikaty PR

Żabka o biznesie i franczyzie podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości

2023-11-14  |  09:35
Biuro prasowe

Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13-19 listopada. W ramach inicjatywy zaplanowane zostały liczne webinary oraz spotkania stacjonarne. Szkolenia i wystąpienia przedstawicieli sieci z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych czy innowacji, stoiska informacyjne czy Dni Otwarte z Żabką w kilkunastu miejscach – to tylko niektóre z przygotowanych aktywności. Sieć wspiera od lat edukację z obszaru biznesu i przedsiębiorczości, dzieląc się wiedzą ze swoimi franczyzobiorcami, kandydatami do tej roli, a także wszystkimi zainteresowanymi tą tematyką.

– Żabka nieustannie wspiera osoby przedsiębiorcze w świadomym budowaniu i podejmowaniu działalności biznesowych. Rozwijamy szereg inicjatyw edukacyjnych w tym Studium Przedsiębiorczości oraz angażujemy się w wiele działań wspólnie z innymi instytucjami. Jesteśmy też partnerem kierunku „ABC Biznesu – podstawy własnej działalności” organizowanego wspólnie z siecią szkół policealnych TEB. Z wielką przyjemnością kolejny raz aktywnie włączamy się w działania Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, w ramach którego nasi przedstawiciele podzielą się 25-letnim doświadczeniem w budowaniu biznesu franczyzowego – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Inauguracja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości odbyła się 13 listopada w siedzibie Grupy Żabka w Poznaniu, w ramach której przeprowadzono dwie prelekcje: „Bezpieczeństwo i wsparcie we współpracy z Żabką” oraz „Rozwój i edukacja, czyli Akademia Przedsiębiorczości i Studium Przedsiębiorczości”. Kolejne spotkania odbędą się m.in. w:

  • Bydgoszczy (Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego, 17.11),
  • Gdańsku (Uniwersytet WSB Merito, 21.11),
  • Płocku (Akademia Mazowiecka, 15.11),
  • Toruniu (Centrum Wsparcia Biznesu, 15.11),
  • Warszawie (Cambridge Innovation Center/ Fundacja Venture Café, 16.11),
  • Wrocławiu (inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, 15.11).

W ramach wydarzeń poruszone zostaną tematy związane z franczyzowym modelem biznesu, a także innowacjami i technologią. Części spotkań towarzyszyć będą stoiska informacyjno-rekrutacyjne Żabki, na których zainteresowani będą mogli uzyskać szczegóły nt. możliwości poprowadzenia własnych placówek pod szyldem Żabki i korzyści wynikających z franczyzy.

Zorganizowane zostaną ponadto Dni Otwarte z Żabką w sklepach sieci w Warszawie (17 listopada), Zamościu (18 listopada) czy Puławach (18 listopada).

Edukacja o wielu twarzach

Sieć Żabka stawia na edukację i podnoszenie umiejętności zarówno przyszłych franczyzobiorców, jak i aktualnie współpracujących z nią przedsiębiorców. Na początek kandydatom na franczyzobiorców oferuje 3-tygodniowe szkolenia w sklepie trenerskim m.in.: ze sprzedaży, HR czy finansów. Dalej prowadzący sklepy objęci są 6-miesięcznym onboardingiem z opieką Trenera i Partnera ds. szkoleń, a także otrzymują dostęp do platformy edukacyjnej z kursami, bazą wiedzy o Żabce i webinarami. Od tego roku sieć, wspólnie z Politechniką Warszawską i ekspertami rynku franczyzy, rozwija też program „Akademia Przedsiębiorczości” podnoszący kwalifikacje kandydatów i franczyzobiorców z zakresu zarządzania biznesem i rozwoju umiejętności menedżerskich.

Poza tym, Żabka realizuje działania budujące świadomość oraz wiedzę z zakresu zakładania i rozwoju działalności gospodarczej wśród studentów, absolwentów czy osób myślących o własnym biznesie. Jedną z kluczowych inicjatyw jest Studium Przedsiębiorczości. Poprzez współpracę z uczelniami wyższymi, w tym działającymi na nich Biurami Karier oraz Inkubatorami Przedsiębiorczości, przedstawiciele sieci dzielą się wieloletnią wiedzą i kompetencjami na szkoleniach stacjonarnych oraz online poświęconych takim obszarom jak: umiejętności miękkie, sprzedaż czy zarządzanie.

Więcej informacji o Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości na: https://tydzienprzedsiebiorczosci.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.