Żabka o biznesie i franczyzie podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13-19 listopada. W ramach inicjatywy zaplanowane zostały liczne webinary oraz spotkania stacjonarne. Szkolenia i wystąpienia przedstawicieli sieci z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych czy innowacji, stoiska informacyjne czy Dni Otwarte z Żabką w kilkunastu miejscach – to tylko niektóre z przygotowanych aktywności. Sieć wspiera od lat edukację z obszaru biznesu i przedsiębiorczości, dzieląc się wiedzą ze swoimi franczyzobiorcami, kandydatami do tej roli, a także wszystkimi zainteresowanymi tą tematyką.
– Żabka nieustannie wspiera osoby przedsiębiorcze w świadomym budowaniu i podejmowaniu działalności biznesowych. Rozwijamy szereg inicjatyw edukacyjnych w tym Studium Przedsiębiorczości oraz angażujemy się w wiele działań wspólnie z innymi instytucjami. Jesteśmy też partnerem kierunku „ABC Biznesu – podstawy własnej działalności” organizowanego wspólnie z siecią szkół policealnych TEB. Z wielką przyjemnością kolejny raz aktywnie włączamy się w działania Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, w ramach którego nasi przedstawiciele podzielą się 25-letnim doświadczeniem w budowaniu biznesu franczyzowego – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Inauguracja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości odbyła się 13 listopada w siedzibie Grupy Żabka w Poznaniu, w ramach której przeprowadzono dwie prelekcje: „Bezpieczeństwo i wsparcie we współpracy z Żabką” oraz „Rozwój i edukacja, czyli Akademia Przedsiębiorczości i Studium Przedsiębiorczości”. Kolejne spotkania odbędą się m.in. w:
- Bydgoszczy (Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego, 17.11),
- Gdańsku (Uniwersytet WSB Merito, 21.11),
- Płocku (Akademia Mazowiecka, 15.11),
- Toruniu (Centrum Wsparcia Biznesu, 15.11),
- Warszawie (Cambridge Innovation Center/ Fundacja Venture Café, 16.11),
- Wrocławiu (inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, 15.11).
W ramach wydarzeń poruszone zostaną tematy związane z franczyzowym modelem biznesu, a także innowacjami i technologią. Części spotkań towarzyszyć będą stoiska informacyjno-rekrutacyjne Żabki, na których zainteresowani będą mogli uzyskać szczegóły nt. możliwości poprowadzenia własnych placówek pod szyldem Żabki i korzyści wynikających z franczyzy.
Zorganizowane zostaną ponadto Dni Otwarte z Żabką w sklepach sieci w Warszawie (17 listopada), Zamościu (18 listopada) czy Puławach (18 listopada).
Edukacja o wielu twarzach
Sieć Żabka stawia na edukację i podnoszenie umiejętności zarówno przyszłych franczyzobiorców, jak i aktualnie współpracujących z nią przedsiębiorców. Na początek kandydatom na franczyzobiorców oferuje 3-tygodniowe szkolenia w sklepie trenerskim m.in.: ze sprzedaży, HR czy finansów. Dalej prowadzący sklepy objęci są 6-miesięcznym onboardingiem z opieką Trenera i Partnera ds. szkoleń, a także otrzymują dostęp do platformy edukacyjnej z kursami, bazą wiedzy o Żabce i webinarami. Od tego roku sieć, wspólnie z Politechniką Warszawską i ekspertami rynku franczyzy, rozwija też program „Akademia Przedsiębiorczości” podnoszący kwalifikacje kandydatów i franczyzobiorców z zakresu zarządzania biznesem i rozwoju umiejętności menedżerskich.
Poza tym, Żabka realizuje działania budujące świadomość oraz wiedzę z zakresu zakładania i rozwoju działalności gospodarczej wśród studentów, absolwentów czy osób myślących o własnym biznesie. Jedną z kluczowych inicjatyw jest Studium Przedsiębiorczości. Poprzez współpracę z uczelniami wyższymi, w tym działającymi na nich Biurami Karier oraz Inkubatorami Przedsiębiorczości, przedstawiciele sieci dzielą się wieloletnią wiedzą i kompetencjami na szkoleniach stacjonarnych oraz online poświęconych takim obszarom jak: umiejętności miękkie, sprzedaż czy zarządzanie.
Więcej informacji o Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości na: https://tydzienprzedsiebiorczosci.pl/

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.