Komunikaty PR

Żabka poleca limitowaną edycję herbat MISS TI 蒂小姐 od Quebonafide i Forxst

2022-06-23  |  09:30
Biuro prasowe

Oferta sieci Żabka właśnie wzbogaciła się o herbatki MISS TI 蒂小姐, czyli wyjątkowe napoje marki, którą stworzył słynny muzyczny duet – raper Quebonafide oraz DJ i producent muzyczny Forxst. Matcha Latte i Milk Tea z limitowanej edycji herbatek MISS TI 蒂小姐 w poręcznych butelkach o pojemności 350 ml dostępne są we wszystkich sklepach Żabka oraz sklepach bezobsługowych Żabka Nano od 22 czerwca br. Napoje są w 100% wegańskie – na bazie mleka owsianego.

Wysoka jakość i sprawdzony skład

Matcha oraz czarna herbata to napoje, które mają subtelnie pobudzające działanie, wspierają pamięć i koncentrację. Matcha Latte i Milk Tea MISS TI 蒂小姐 to wyjątkowe propozycje dla osób, które poszukują produktów o wysokiej wartości odżywczej i niebanalnych smakach.

Napoje MISS TI 蒂小姐 charakteryzuje najwyższy wynik Nutri-Score, będący wskaźnikiem informującym konsumentów o wartościach odżywczych produktu i pomagającym w świadomych wyborach, które są podstawą prawidłowo zbilansowanej diety. Za ich produkcję i dostawy odpowiada SOTI Natural – producent wysokiej jakości produktów funkcjonalnych.

Darmowe MISS TI 蒂小姐 dla klientów sklepów Żabka Nano

Klienci bezobsługowych sklepów Żabka Nano mają możliwość odkrycia wyjątkowych smaków napojów MISS TI 蒂小姐 za darmo! Wystarczy, że zarejestrują się w module Żappka Store w aplikacji Żappka, potwierdzą swój numer telefonu i odbiorą darmowy kupon na MISS TI 蒂小姐, upoważniający do odbioru jednej butelki napoju w dowolnym sklepie autonomicznym Żabka Nano.

Lista otwartych bezobsługowych Żabek Nano dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/zappka-store

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając  ponad 4000 nowych sklepów  w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.