Komunikaty PR

Żabka – sieć z największą liczbą kolektur LOTTO

2023-04-13  |  10:45
Biuro prasowe

Żabka poszerza współpracę z Totalizatorem Sportowym, dzięki czemu staje się partnerem z największą liczbą kolektur w Polsce. Na mocy umowy sieciowej, usługi LOTTO stają się dostępne w ponad 81% sklepów Żabka zlokalizowanych na terenie całego kraju. Tym samym zarówno mieszkańcy dużych miast, jak również małych miejscowości mają możliwość zagrania w swojej ulubionej kolekturze, blisko domu lub pracy. Projektowi towarzyszy ogólnopolska kampania marketingowa – w mediach pojawiły się spoty, w sklepach Żabka plakaty, a użytkownicy aplikacji Żappka otrzymali dedykowane wiadomości. 

Nasi klienci chętnie korzystają z usług LOTTO, a wielu z nich miało szczęście trafić wysokie wygrane, grając w LOTTO właśnie w Żabce. Dlatego wspólnie z naszym wieloletnim partnerem, jakim jest Totalizator Sportowy, postanowiliśmy jeszcze bardziej zwiększyć dostępność tej usługi. Dzięki temu Żabka stała się partnerem Totalizatora Sportowego z największą liczbą kolektur, a nasza współpraca – najbardziej zasięgową. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć naszym klientom szczęścia w grze – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

Dzięki rozszerzeniu współpracy od 29 marca br. liczba kolektur LOTTO w sklepach Żabka wzrosła do ponad 7600.

Realizowany wspólnie projekt, oparty o integrację systemu kasowego Żabka Polska oraz loteryjnego, pozwolił rozwinąć współpracę z Partnerem Sieciowym na największą dotychczas skalę w całej historii Totalizatora Sportowego. Wprowadzony model współpracy to nowatorskie rozwiązanie loteryjne zastosowane po raz pierwszy na świecie – mówi Krzysztof Maziakowski, Dyrektor Departamentu Sieci Sprzedaży Totalizatora Sportowego.

 

Wielkie wygrane padają w Żabce

We wtorek 4 kwietnia br. w Lotto padła wygrana w wysokości 19 439 769 zł. Zwycięski zakład „na chybił trafił” został zakupiony w sklepie Żabka przy ul. Wrocławskiej 31A w Bielanach Wrocławskich. Trafiona „szóstka” to wygrana o najwyższej wartości, jaka do tej pory padła w Żabce.

Rusza kampania reklamowa

Dynamiczny rozwój sieci kolektur LOTTO w sklepach Żabka wspiera czterotygodniowa kampania w mediach ogólnopolskich, realizowana wspólnie przez Żabkę i Totalizator Sportowy. W stacjach radiowych i telewizyjnych oraz social mediach będzie można usłyszeć i zobaczyć spoty reklamowe, w sklepach Żabka pojawią plakaty, a w aplikacji mobilnej Żappka zostaną wyświetlone specjalne powiadomienia na ten temat.

Kampanię przygotowały agencja Ogilvy, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry oraz dom mediowy Sigma Bis.

Wieloletnia współpraca

Żabka współpracuje z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, nieprzerwanie od 2005 r. Klienci sieci, korzystając z oferty LOTTO w Żabce, mają możliwość wyboru szerokiej oferty gier liczbowych i loterii pieniężnych Totalizatora Sportowego, w tym gier takich jak Lotto, Mini Lotto, Multi Multi, Eurojackpot, Ekstra Pensja czy bardzo popularne Zdrapki.

Współpraca Żabki z Totalizatorem Sportowym w przyszłości umożliwi również wprowadzenie szeregu nowych rozwiązań loteryjnych oraz dodatkowych obszarów współpracy, takich jak loterie promocyjne, cross-selling i inne akcje promocyjne skierowane do klientów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.