Zachwycaj na wiele sposobów z galaretkami WINIARY
W przypadku deserów wygląd wydaje się równie ważny co smak. Co zrobić, gdy niekoniecznie jesteś mistrzem cukiernictwa, a marzy Ci się efekt WOW? Sięgnij po Galaretki WINIARY i zobacz,
jakie to proste. Twoja kreatywność Cię zaskoczy.
Zachwycaj na wiele sposobów z WINIARY
Dzięki dostępności sezonowych owoców, letnie desery wspaniale smakują i zachwycają wyglądem. Są niezwykle orzeźwiające i łatwe do zrobienia. Szczególnie, gdy z pomocą przychodzą galaretki WINIARY. Tu nie ma nudy. Ich intensywne kolory i prostota przygotowania zachęcają do zabawy. Odkryj galaretki na nowo i zacznij tworzyć desery, które zawrócą w głowie gości, nawet tych dbających o linię.
- Do oferty WINIARY wprowadziliśmy galaretki z obniżoną zawartością cukru – zawierają go minimum 50% mniej w porównaniu do wiodących marek galaretek o analogicznych smakach z cukrem. Obecnie są dostępne w trzech popularnych wariantach: truskawkowym, malinowym i cytrynowym. Dzięki temu, również osoby zwracające szczególną uwagę na swoją dietę, mogą cieszyć się pysznymi, letnimi deserami. A dla tych, którzy chcą w pełni korzystać z obfitości i różnorodności smaków polecamy zaskakujące i niestandardowe wersje, takie jak np. mirabelka, agrest, jagoda, gruszka czy rabarbar. Mamy nadzieję, że wielość opcji i kolorów pobudzi kreatywność konsumentów i zachęci ich do stworzenia swojego deseru, który będzie zachwycał – mówi Marianna Czaja, Product Manager WINIARY.
Łącz kolory, miksuj smaki i baw się formą!
Przygotowanie deseru z Galaretkami WINIARY to świetna zabawa! Odważne zestawienia kolorów, łączenie struktur, warstw, przekładanie ich owocami, inspirują i dają mnóstwo możliwości. Do tego różne formy podania – w salaterkach, szklankach, pucharkach – sprawią, że deser będzie smakowity i zyska kuszący, instagramowy wygląd.
W ramach kampanii promującej sezon na Galaretki WINIARY zostały zaplanowane działania digitalowe w social mediach, współpraca z influencerami na platformach Instagram i TikTok, widoczność na nośnikach DOOH oraz aktywacje niestandardowe – współpraca z KinAds przy pokazach kina letniego, która potrwa od czerwca do września br. Za przygotowanie kampanii jest odpowiedzialna agencja Publicis.
Sprawdź zachwycające przepisy na:
- Poziomkowe Puzderka https://www.winiary.pl/przepisy/poziomkowe-kuleczki-z-galaretki/
- Cytrynowe Tartaletki https://www.winiary.pl/przepisy/tarteletki-cytrynowe/
- Truskawkową Panna Cottę https://www.winiary.pl/przepisy/truskawkowy-deser-insporowany-wloska-panna-cotta/
Więcej przepisów z wykorzystaniem Galaretek WINIARY oraz więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.winiary.pl/zachwycaj-na-wiele-sposobow/.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.