Zachwycaj na wiele sposobów z galaretkami WINIARY
W przypadku deserów wygląd wydaje się równie ważny co smak. Co zrobić, gdy niekoniecznie jesteś mistrzem cukiernictwa, a marzy Ci się efekt WOW? Sięgnij po Galaretki WINIARY i zobacz,
jakie to proste. Twoja kreatywność Cię zaskoczy.
Zachwycaj na wiele sposobów z WINIARY
Dzięki dostępności sezonowych owoców, letnie desery wspaniale smakują i zachwycają wyglądem. Są niezwykle orzeźwiające i łatwe do zrobienia. Szczególnie, gdy z pomocą przychodzą galaretki WINIARY. Tu nie ma nudy. Ich intensywne kolory i prostota przygotowania zachęcają do zabawy. Odkryj galaretki na nowo i zacznij tworzyć desery, które zawrócą w głowie gości, nawet tych dbających o linię.
- Do oferty WINIARY wprowadziliśmy galaretki z obniżoną zawartością cukru – zawierają go minimum 50% mniej w porównaniu do wiodących marek galaretek o analogicznych smakach z cukrem. Obecnie są dostępne w trzech popularnych wariantach: truskawkowym, malinowym i cytrynowym. Dzięki temu, również osoby zwracające szczególną uwagę na swoją dietę, mogą cieszyć się pysznymi, letnimi deserami. A dla tych, którzy chcą w pełni korzystać z obfitości i różnorodności smaków polecamy zaskakujące i niestandardowe wersje, takie jak np. mirabelka, agrest, jagoda, gruszka czy rabarbar. Mamy nadzieję, że wielość opcji i kolorów pobudzi kreatywność konsumentów i zachęci ich do stworzenia swojego deseru, który będzie zachwycał – mówi Marianna Czaja, Product Manager WINIARY.
Łącz kolory, miksuj smaki i baw się formą!
Przygotowanie deseru z Galaretkami WINIARY to świetna zabawa! Odważne zestawienia kolorów, łączenie struktur, warstw, przekładanie ich owocami, inspirują i dają mnóstwo możliwości. Do tego różne formy podania – w salaterkach, szklankach, pucharkach – sprawią, że deser będzie smakowity i zyska kuszący, instagramowy wygląd.
W ramach kampanii promującej sezon na Galaretki WINIARY zostały zaplanowane działania digitalowe w social mediach, współpraca z influencerami na platformach Instagram i TikTok, widoczność na nośnikach DOOH oraz aktywacje niestandardowe – współpraca z KinAds przy pokazach kina letniego, która potrwa od czerwca do września br. Za przygotowanie kampanii jest odpowiedzialna agencja Publicis.
Sprawdź zachwycające przepisy na:
- Poziomkowe Puzderka https://www.winiary.pl/przepisy/poziomkowe-kuleczki-z-galaretki/
- Cytrynowe Tartaletki https://www.winiary.pl/przepisy/tarteletki-cytrynowe/
- Truskawkową Panna Cottę https://www.winiary.pl/przepisy/truskawkowy-deser-insporowany-wloska-panna-cotta/
Więcej przepisów z wykorzystaniem Galaretek WINIARY oraz więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.winiary.pl/zachwycaj-na-wiele-sposobow/.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.