Zadbaj o swoje zdrowie z Arkadami Wrocławskimi!
Arkady Wrocławskie zachęcają do rozwijania zdrowych nawyków i podejmowania regularnej aktywności fizycznej. W ramach drugiej edycji akcji „Dbamy o Twoje zdrowie”, za zakupy zrobione w centrum handlowym 23 lipca będzie można odebrać sportowe gadżety – nowoczesne smartbandy Maxcom i krokomierze, które mają mobilizować do codziennego ruchu.
„Dbamy o Twoje zdrowie” to jednodniowa inicjatywa zaplanowana na 23 lipca w godzinach od 10:00 do 17:00. Każda osoba, która zrobi w tym dniu zakupy w Arkadach Wrocławskich za minimum 150 zł otrzyma inteligentną opaskę Maxcom monitorującą różne formy aktywności oraz kontrolującą parametry zdrowotne. Nieco mniejsze zakupy, zrobione za minimum 50 zł, pozwolą na odebranie poręcznego krokomierza, umożliwiającego m.in. rejestrowanie pokonywanych dystansów.
Pula nagród wynosi aż 500 sztuk – 300 smartbandów i 200 krokomierzy Akcja ma na celu promocję zdrowego trybu życia, poprzez zachęcanie do większej aktywności fizycznej. Może ona przybierać dowolne formy: biegu, marszu, spaceru, zajęć na siłowni – wszystkiego, co przyczynia się do poprawy kondycji, sylwetki oraz ogólnej sprawności. Rozdawane w ramach akcji gadżety mają dostarczać motywacji do uprawiania sportu oraz pomóc w zachowaniu regularności.
„Tematyka zdrowia jest ważnym elementem naszych działań w zakresie CSR. Zachęcamy pracowników, a także lokalną społeczność do dbania o kondycję fizyczną. Uważamy, że sportowy duch i aktywny tryb życia są najlepszym sprzymierzeńcem w utrzymaniu dobrego stanu zdrowia. Dlatego z myślą o mieszkańcach Wrocławia zorganizowaliśmy tę akcję” – podkreśliła Jagoda Najwer, junior marketing manager w Develia S.A.
Nagrody będzie można odbierać w specjalnym punkcie znajdującym się w tzw. łezce eventowej Arkad Wrocławskich na poziomie zero. Paragony łączą się, jedna osoba może odebrać maksymalnie trzy upominki. Regulamin akcji dostępny jest na stronie internetowej Arkad Wrocławskich.

Zrób sercu przysługę tego lata

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.