Zakopiański Radisson Blu z dodatkową piątą gwiazdką
Hotel Radisson Blu w Zakopanem podwyższył kategorię z czterech do pięciu gwiazdek. Spełniając dodatkowe – najwyższe wymogi dot. standardów hotelowych oraz bezpieczeństwa – obiekt usytuowany u podnóża Tatr stał się jednym z nielicznych hoteli z tak wysokim poziomem obsługi w jednym z najpopularniejszych turystycznie rejonów Polski.
Otwarty w 2019 r. Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane oferuje gościom 158 pokoi hotelowych oraz 68 apartamentów. Usytuowany blisko głównego deptaku i symbolu miasta – Krupówek, obiekt jest idealnym miejscem zarówno na wypoczynek dla osób prywatnych, jak i miejscem spotkań biznesowych.
- Przyznanie piątej gwiazdki to efekt wielu zmian, takich jak podwyższenie standardu obsługi hotelowej, poszerzenia oferty restauracji wraz z barem, luksusowego SPA oraz inwestycji związanych z wprowadzeniem najwyższych z możliwych zasad bezpieczeństwa – mówi Bartosz Piechowiak Dyrektor generalny Radisson Blu Hotel & Residences w Zakopanem.
- Pięć gwiazdek to potwierdzenie, że Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości – dodaje.
Konferencje biznesowe z widokiem na Tatry
Radisson Blu Hotel & Residences w Zakopanem to idealne miejsce dla kreatywnych spotkań biznesowych. Na piętrze konferencyjnym hotel oferuje siedem modułowych, połączonych sal o różnej wielkości, w których można organizować imprezy firmowe czy mniejsze spotkania. Główna sala konferencyjna ma 260 metrów kwadratowych i może pomieścić ponad 250 gości. Wszystkie pomieszczenia są wyposażone w indywidualnie sterowaną klimatyzację, mają bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi, najnowsze technologie audiowizualne oraz dostęp do światła dziennego.
Weekend w sercu gór
Hotel posiada wiele atrakcji, dzięki którym jest idealnym miejscem na wypoczynek z rodziną. Przestronna strefa basenowa zapewnia: basen o wymiarach 20x5 metrów, brodzik dla dzieci, jacuzzi, leżanki wodne, saunę suchą i mokrą oraz strefę relaksu Private SPA, a to tylko część przyjemności dla przybywających Gości. Dla najmłodszych miłośników gier zakopiański Radisson Blu oferuje Game Room, w którym znajdą playstation, piłkarzyki oraz gry planszowe. Obiekt zapewnia również wewnętrzny kącik zabaw dla dzieci, kort do squasha oraz siłownię dostępną 24h na dobę. Osoby głodne silnych wrażeń mogą skorzystać z atrakcji turystyki aktywnej takich jak: wycieczki wysokogórskie z przewodnikiem, rafting, spływ przełomem Dunajca, wycieczki rowerowe, wspinaczka czy skituring.
W ofercie znajduje się łącznie ponad 200 pokoi, które są idealnym miejscem do spędzenia czasu z górskim klimatem na południu Polski. Zróżnicowanie metrażu poszczególnych kategorii pozwala na idealne dopasowanie pobytu do swoich potrzeb. Hotel szczyci się także 68 apartamentami z własnym aneksem kuchennym. We wszystkich pomieszczeniach znajdują się nowoczesne udogodnienia i zadbane wnętrza w stylu skandynawskim, które tworzą w pokojach spokojną domową atmosferę. W eleganckiej hotelowej restauracji „Roots” można rozkoszować się daniami lokalnej kuchni, a w przytulnym Scottish Barze czekają pomysłowe drinki, które będą idealnym dodatkiem do gry w bilarda czy darta, a wszystko to z zapierającym dech w piersiach widokiem na Tatry.

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.