Zalman P30 Air — niewielka obudowa dla wymagających estetów
Do oferty Zalman zawitała właśnie obudowa dla entuzjastów, którzy wymagają eleganckiej i przewiewnej „skrzynki” o niewielkich gabarytach. Nowy model P30 Air z miejsca staje się jednym z najciekawszych produktów w swojej klasie.
P30 Air to obudowa z segmentu premium, która na wyróżnia się bardzo prostym, wręcz minimalistycznym designem. Całość została przystosowana do montażu płyt głównych w formacie mATX i Mini-ITX. Produkt cechuje się wymiarami 452 x 235 x 420 mm i wagą 7,6 kg.
Mimo niewielkich gabarytów nabywcy i tak mogą liczyć na niskie temperatury panujące w środku obudowy. Model P30 Air posiada bowiem filtrowane panele u góry, z boku oraz na froncie, a poza tym w środku od razu znajdują się trzy wydajne i efektownie wyglądające wentylatory ARGB o średnicy 140 mm (dwa na froncie i jeden z tyłu).
Z boku umieszczono 4-milimetrowy panel boczny ze szkła hartowanego, który umożliwia szybki wgląd na zainstalowane wewnątrz podzespoły. Co istotne, panel ten też można bardzo łatwo zdemontować bez użycia narzędzi, a dzięki licznym gumowym zaślepkom, specjalnym paskom i dodatkowej przestrzeni za płytą główną można łatwo i wygodnie poprowadzić wszystkie przewody.
Warto też dodać, że obudowa Zalman P30 Air jest kompatybilna z płytami głównymi BTF (ze złączami z tyłu), umożliwia montaż płyty w obróconej pozycji, a ponadto posiada od razu zainstalowany wspornik dla GPU.
Omawiana obudowa pomieści wewnątrz aż do 9 wentylatorów, do 5 dysków SSD 2,5 cala, chłodzenie CPU o wysokości 181 mm, kartę graficzną o długości 392 mm, a także zasilacz o długości 226 mm.
Całość z pewnością spełni więc wymagania nawet najbardziej wymagających entuzjastów. Wart uwagi jest tutaj również funkcjonalny panel I/O ulokowany na górze obudowy, który obejmuje przycisk zasilania i reset, a także złącze USB 3.0, USB-C i złącze słuchawkowe/mikrofonowe.
Obudowa Zalman P30 Air jest już dostępna w sprzedaży w cenie od ok. 450 zł. W sklepach można znaleźć czarny oraz biały wariant kolorystyczny.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.