Komunikaty PR

Założyciele Red8 odchodzą z dentsu i powołują agencję VerdeAgency

2024-06-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Adam Niesłuchowski, Piotr Potorski, Jerzy Przeździecki i Jarosław Król rozstali się z agencją, którą budowali przez 22 lata – najpierw jako niezależną polską grupę reklamową, a potem jako część dentsu.

Nasza misja związana z integracją Red8 w ramach struktury dentsu dobiegła końca. Teraz wizja dalszego rozwoju agencji musi być częścią wizji rozwoju całej struktury dentsu. Udało nam się osiągnąć cele, które były określone w procesie przejęcia – istotnie wzmocniliśmy kompetencje dentsu w zakresie strategii marki oraz kreacji ATL.” – mówi Piotr Potorski.

Piotr Potorski w ostatnim czasie pełnił rolę Growth Officera i Client Portfolio Officera w dentsu. Jerzy Przeździecki – rolę Creative Directora i TSL Directora. Jarosław Król – Commercial and Compliance Partnera, a Adam Niesłuchowski – Enterprise Development Officera.

Piotr, Jerzy i Jarosław nie rozstają się jednak z branżą. Jak mówią, „zmieniają czerwony na zielony” – nowa agencja na rynku nazywa się VerdeAgency. Adam zdecydował się pozostać poza biznesem reklamowym i skupić się na rozwoju innych przedsięwzięć.

VerdeAgency ma przejąć to, co najlepsze z historii i doświadczenia Red8, oferując świeże podejście do strategii, kreacji i komunikacji. Niezmiennie zamierzają na pierwszym miejscu stawiać efektywność działań reklamowych, która ma wynikać z odważnej kreacji idącej w parze z przemyślaną, bazującą na danych strategią.

VerdeAgency nie ma być jednak kopią Red8. Po pierwsze, swoje doświadczenie zamierzają połączyć z pomysłami i odwagą przedstawicieli generacji Z (przede wszystkim w strategii i kreacji). Po drugie, planują istotnie wychodzić poza standardowe ścieżki działań tzw. 360. Stawiają na branded content oraz unikatowe doświadczenia dla konsumenta bazujące na rozwiązaniach AI i XR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Frisco z rozszerzoną ofertą dla zwierząt uruchamia akcję charytatywną Biuro prasowe
2024-06-21 | 13:00

Frisco z rozszerzoną ofertą dla zwierząt uruchamia akcję charytatywną

Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To
Media i PR Platforma biznesowa dla firm – jakie niesie za sobą korzyści?
2024-06-19 | 17:00

Platforma biznesowa dla firm – jakie niesie za sobą korzyści?

W dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu budowanie i utrzymywanie relacji odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu sukcesu. Celebracja ważnych wydarzeń, takich jak jubileusze
Media i PR Rusza nowa kampania sieci sklepów KOMFORT z innowacyjną platformą komunikacyjną
2024-06-18 | 16:00

Rusza nowa kampania sieci sklepów KOMFORT z innowacyjną platformą komunikacyjną

W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polskie samorządy zaczynają wydatkować pieniądze z KPO. Obawiają się, że nie wystarczy im na to czasu

– Środki z KPO i pieniądze z nowego unijnego budżetu, których wydatkowanie też się w tym momencie rozpoczyna, to może być dla nas ostatnia szansa na pozyskanie tak dużych zewnętrznych funduszy – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu. Jak wskazuje, polskie samorządy mają już na starcie duże opóźnienia w wydatkowaniu środków z Krajowego Planu Odbudowy, dlatego problemem może być czas na to przeznaczony, który upływa w 2026 roku. – Jako samorząd oczekujemy przede wszystkim bardzo szybkich konkursów i programów. Oczekujemy również przesunięcia choćby części środków z części pożyczkowej na część dotacyjną albo deklaracji rządu, że być może te pożyczki zostaną jednak częściowo umorzone. Bez tego będzie nam ciężko – podkreśla prezydentka Sopotu.

Transport

Prezes CPK: Czekamy na decyzję kierunkową rządu. Od 1 lipca spółka przechodzi pod nadzór Ministerstwa Infrastruktury

– Chcielibyśmy uzyskać w możliwie jak najkrótszym terminie informacje ze strony rządu o tym, czy i w jakim zakresie ta inwestycja będzie realizowana, na jakie wsparcie możemy liczyć – mówi Filip Czernicki, prezes zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego. Jak podkreśla, ze względu na ogromną skalę inwestycji i nakłady na nią potrzebne spółka potrzebuje jasnych, dobrze określonych priorytetów. Prezes CPK spodziewa się, że ogłoszenie nastąpi w najbliższych dniach, najpóźniej do końca czerwca. Zbiegnie się to ze zmianami formalnymi w kontekście nadzoru.

Ochrona środowiska

Polska wciąż w unijnym ogonie pod względem rozwoju sektora biogazu. Nie pomogła specustawa, barierą pozostają wysokie koszty

Potencjał produkcyjny polskiego rolnictwa jest jednym z największych w Europie, ale wciąż nie przekłada się to na rozwój sektora biogazu. W rejestrze prowadzonym przez KOWR figuruje w tej chwili zaledwie 167 instalacji biogazowych o łącznej mocy zainstalowanej nieco ponad 156 MW. Pod tym względem Polsce wciąż daleko m.in. do sąsiednich Czech, a do poprawy sytuacji jak na razie nie przyczyniła się nawet wprowadzona w ubiegłym roku specustawa. Barierą pozostają m.in. wysokie koszty. Eksperci wskazują na pilną potrzebę stworzenia impulsów dla rozwoju tego sektora, ponieważ biogazownie odpowiadają na cały szereg problemów związanych nie tylko z transformacją energetyczną.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.