Komunikaty PR

Założyciele Red8 odchodzą z dentsu i powołują agencję VerdeAgency

2024-06-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Adam Niesłuchowski, Piotr Potorski, Jerzy Przeździecki i Jarosław Król rozstali się z agencją, którą budowali przez 22 lata – najpierw jako niezależną polską grupę reklamową, a potem jako część dentsu.

Nasza misja związana z integracją Red8 w ramach struktury dentsu dobiegła końca. Teraz wizja dalszego rozwoju agencji musi być częścią wizji rozwoju całej struktury dentsu. Udało nam się osiągnąć cele, które były określone w procesie przejęcia – istotnie wzmocniliśmy kompetencje dentsu w zakresie strategii marki oraz kreacji ATL.” – mówi Piotr Potorski.

Piotr Potorski w ostatnim czasie pełnił rolę Growth Officera i Client Portfolio Officera w dentsu. Jerzy Przeździecki – rolę Creative Directora i TSL Directora. Jarosław Król – Commercial and Compliance Partnera, a Adam Niesłuchowski – Enterprise Development Officera.

Piotr, Jerzy i Jarosław nie rozstają się jednak z branżą. Jak mówią, „zmieniają czerwony na zielony” – nowa agencja na rynku nazywa się VerdeAgency. Adam zdecydował się pozostać poza biznesem reklamowym i skupić się na rozwoju innych przedsięwzięć.

VerdeAgency ma przejąć to, co najlepsze z historii i doświadczenia Red8, oferując świeże podejście do strategii, kreacji i komunikacji. Niezmiennie zamierzają na pierwszym miejscu stawiać efektywność działań reklamowych, która ma wynikać z odważnej kreacji idącej w parze z przemyślaną, bazującą na danych strategią.

VerdeAgency nie ma być jednak kopią Red8. Po pierwsze, swoje doświadczenie zamierzają połączyć z pomysłami i odwagą przedstawicieli generacji Z (przede wszystkim w strategii i kreacji). Po drugie, planują istotnie wychodzić poza standardowe ścieżki działań tzw. 360. Stawiają na branded content oraz unikatowe doświadczenia dla konsumenta bazujące na rozwiązaniach AI i XR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji Biuro prasowe
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Unijne przepisy zwiększą bezpieczeństwo inwestycji w kryptowaluty. Nowe regulacje mają uporządkować rynek

Wprowadzona przez Unię Europejską regulacja Markets in Crypto-Assets (MiCA) to pierwsza na świecie duża próba regulacyjna, która ma wprowadzić standaryzację i bezpieczeństwo do branży kryptowalut. Według założeń nowe przepisy mają uporządkować rynek i stanowić pierwszy krok do dogonienia Stanów Zjednoczonych. Nie brakuje jednak przeciwników takiej próby, którzy ostrzegają, że regulacje nie tylko nie spełnią swojej funkcji, ale mogą de facto zahamować rozwój kryptowalut w Europie.

Edukacja

Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce

Na warszawskiej Pradze Północ otwarto właśnie pierwszą STEM Kindlotekę, czyli przestrzeń edukacyjną dla dzieci i młodzieży, która stawia na rozwój kompetencji w obszarze nauki, technologii, inżynierii i matematyki. To inicjatywa Amazon i stowarzyszenia Cyfrowy Dialog rozwijana od 2019 roku, w ramach której funkcjonuje ponad 100 takich placówek, a z prowadzonych w nich zajęć skorzystało już pół miliona dzieci. STEM uważane są za kompetencje przyszłości, a badania wskazują, że można je rozwijać już u najmłodszych uczniów.

Prawo

Zmieni się definicja mobbingu. Nowe prawo da skuteczniejsze narzędzia ochrony nękanym pracownikom

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej chce uprościć prawną definicję mobbingu. Dodatkowo opracowywana nowelizacja przepisów ma nałożyć nowe obowiązki na pracodawców, których celem będzie określenie zasad przeciwdziałania mobbingowi i to na poziomie regulaminu pracy lub innych wewnętrznych regulacji. Dzięki któremu podwładni będą bardziej świadomi swoich praw i będą mogli lepiej reagować na przypadki ich łamania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.