Komunikaty PR

Założyciele Red8 odchodzą z dentsu i powołują agencję VerdeAgency

2024-06-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Adam Niesłuchowski, Piotr Potorski, Jerzy Przeździecki i Jarosław Król rozstali się z agencją, którą budowali przez 22 lata – najpierw jako niezależną polską grupę reklamową, a potem jako część dentsu.

Nasza misja związana z integracją Red8 w ramach struktury dentsu dobiegła końca. Teraz wizja dalszego rozwoju agencji musi być częścią wizji rozwoju całej struktury dentsu. Udało nam się osiągnąć cele, które były określone w procesie przejęcia – istotnie wzmocniliśmy kompetencje dentsu w zakresie strategii marki oraz kreacji ATL.” – mówi Piotr Potorski.

Piotr Potorski w ostatnim czasie pełnił rolę Growth Officera i Client Portfolio Officera w dentsu. Jerzy Przeździecki – rolę Creative Directora i TSL Directora. Jarosław Król – Commercial and Compliance Partnera, a Adam Niesłuchowski – Enterprise Development Officera.

Piotr, Jerzy i Jarosław nie rozstają się jednak z branżą. Jak mówią, „zmieniają czerwony na zielony” – nowa agencja na rynku nazywa się VerdeAgency. Adam zdecydował się pozostać poza biznesem reklamowym i skupić się na rozwoju innych przedsięwzięć.

VerdeAgency ma przejąć to, co najlepsze z historii i doświadczenia Red8, oferując świeże podejście do strategii, kreacji i komunikacji. Niezmiennie zamierzają na pierwszym miejscu stawiać efektywność działań reklamowych, która ma wynikać z odważnej kreacji idącej w parze z przemyślaną, bazującą na danych strategią.

VerdeAgency nie ma być jednak kopią Red8. Po pierwsze, swoje doświadczenie zamierzają połączyć z pomysłami i odwagą przedstawicieli generacji Z (przede wszystkim w strategii i kreacji). Po drugie, planują istotnie wychodzić poza standardowe ścieżki działań tzw. 360. Stawiają na branded content oraz unikatowe doświadczenia dla konsumenta bazujące na rozwiązaniach AI i XR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.