Zdalne doradztwo, czyli spotkania w czasach wirusa
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Chcąc pozostać w kontakcie z klientami z zachowaniem zasad dystansowania społecznego, dostawcy rozwiązań logistycznych szybko zaadaptowali do potrzeb doradztwa i finalizacji transakcji elektroniczne kanały komunikacji.
W związku z dążeniem do minimalizacji zagrożenia epidemicznego dla klientów i pracowników firma STILL Polska wprowadziła szereg rozwiązań, dzięki którym doradztwo realizowane dotychczas w formie osobistych spotkań może odbywać się zdalnie. Eksperci STILL Polska są dostępni za pośrednictwem tekstowego czatu oraz – po umówieniu się – w formie wideokonferencji realizowanych za pośrednictwem narzędzi elektronicznej komunikacji. Narzędzia dobierane są do preferencji i możliwości technicznych rozmówcy – z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przesyłanych danych. – Dotychczas nie było takiej potrzeby, ale teraz często korzystam z wideokonferencji. Choć z daleka, widzimy się twarzą w twarz, a ja mogę doradzać klientom. Po opracowaniu propozycji umowy, zestawiamy kolejne wideospotkanie i ją szczegółowo omawiamy – relacjonuje Grzegorz Gnitecki, doradca handlowy STILL Polska. – Sytuacja jest nowa także dla klientów. Mam wrażenie, że dla nich – tak jak i dla nas – ważne jest to, by przetrwać razem ten trudny czas najlepiej jak się da. Jestem przekonany, że relacje biznesowe mogą być po tym wszystkim jeszcze bliższe niż dotychczas – podsumowuje. W związku z dużym zainteresowaniem tego rodzaju obsługą w pierwszym okresie rozwoju epidemii firma STILL Polska zdecydowała się wzbogacić wideokonsultacje możliwością prezentacji omawianych produktów w zdalnym showroomie. Rozwiązanie umożliwia klientom obejrzenie, jak funkcjonują interesujące ich wózki – bez konieczności wychodzenia z domu czy biura. Bazująca na technologii Live Streamingu za pośrednictwem MS Teams zdalna wizyta w magazynie STILL pozwala lepiej zapoznać się z ofertą i łatwiej zrozumieć, jak co działa, przyczyniając się do usprawnienia komunikacji i oszczędności czasu klientów – teraz, ale także gdy sytuacja się unormuje. Chęć uzyskania porady produktowej można zgłosić przez formularz kontaktowy na stronie www.still.pl.
Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu
2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.