Zdalne doradztwo, czyli spotkania w czasach wirusa
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Chcąc pozostać w kontakcie z klientami z zachowaniem zasad dystansowania społecznego, dostawcy rozwiązań logistycznych szybko zaadaptowali do potrzeb doradztwa i finalizacji transakcji elektroniczne kanały komunikacji.
W związku z dążeniem do minimalizacji zagrożenia epidemicznego dla klientów i pracowników firma STILL Polska wprowadziła szereg rozwiązań, dzięki którym doradztwo realizowane dotychczas w formie osobistych spotkań może odbywać się zdalnie. Eksperci STILL Polska są dostępni za pośrednictwem tekstowego czatu oraz – po umówieniu się – w formie wideokonferencji realizowanych za pośrednictwem narzędzi elektronicznej komunikacji. Narzędzia dobierane są do preferencji i możliwości technicznych rozmówcy – z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przesyłanych danych. – Dotychczas nie było takiej potrzeby, ale teraz często korzystam z wideokonferencji. Choć z daleka, widzimy się twarzą w twarz, a ja mogę doradzać klientom. Po opracowaniu propozycji umowy, zestawiamy kolejne wideospotkanie i ją szczegółowo omawiamy – relacjonuje Grzegorz Gnitecki, doradca handlowy STILL Polska. – Sytuacja jest nowa także dla klientów. Mam wrażenie, że dla nich – tak jak i dla nas – ważne jest to, by przetrwać razem ten trudny czas najlepiej jak się da. Jestem przekonany, że relacje biznesowe mogą być po tym wszystkim jeszcze bliższe niż dotychczas – podsumowuje. W związku z dużym zainteresowaniem tego rodzaju obsługą w pierwszym okresie rozwoju epidemii firma STILL Polska zdecydowała się wzbogacić wideokonsultacje możliwością prezentacji omawianych produktów w zdalnym showroomie. Rozwiązanie umożliwia klientom obejrzenie, jak funkcjonują interesujące ich wózki – bez konieczności wychodzenia z domu czy biura. Bazująca na technologii Live Streamingu za pośrednictwem MS Teams zdalna wizyta w magazynie STILL pozwala lepiej zapoznać się z ofertą i łatwiej zrozumieć, jak co działa, przyczyniając się do usprawnienia komunikacji i oszczędności czasu klientów – teraz, ale także gdy sytuacja się unormuje. Chęć uzyskania porady produktowej można zgłosić przez formularz kontaktowy na stronie www.still.pl.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.