Zdalne doradztwo, czyli spotkania w czasach wirusa
More&More Marketing
ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl
Chcąc pozostać w kontakcie z klientami z zachowaniem zasad dystansowania społecznego, dostawcy rozwiązań logistycznych szybko zaadaptowali do potrzeb doradztwa i finalizacji transakcji elektroniczne kanały komunikacji.
W związku z dążeniem do minimalizacji zagrożenia epidemicznego dla klientów i pracowników firma STILL Polska wprowadziła szereg rozwiązań, dzięki którym doradztwo realizowane dotychczas w formie osobistych spotkań może odbywać się zdalnie. Eksperci STILL Polska są dostępni za pośrednictwem tekstowego czatu oraz – po umówieniu się – w formie wideokonferencji realizowanych za pośrednictwem narzędzi elektronicznej komunikacji. Narzędzia dobierane są do preferencji i możliwości technicznych rozmówcy – z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przesyłanych danych. – Dotychczas nie było takiej potrzeby, ale teraz często korzystam z wideokonferencji. Choć z daleka, widzimy się twarzą w twarz, a ja mogę doradzać klientom. Po opracowaniu propozycji umowy, zestawiamy kolejne wideospotkanie i ją szczegółowo omawiamy – relacjonuje Grzegorz Gnitecki, doradca handlowy STILL Polska. – Sytuacja jest nowa także dla klientów. Mam wrażenie, że dla nich – tak jak i dla nas – ważne jest to, by przetrwać razem ten trudny czas najlepiej jak się da. Jestem przekonany, że relacje biznesowe mogą być po tym wszystkim jeszcze bliższe niż dotychczas – podsumowuje. W związku z dużym zainteresowaniem tego rodzaju obsługą w pierwszym okresie rozwoju epidemii firma STILL Polska zdecydowała się wzbogacić wideokonsultacje możliwością prezentacji omawianych produktów w zdalnym showroomie. Rozwiązanie umożliwia klientom obejrzenie, jak funkcjonują interesujące ich wózki – bez konieczności wychodzenia z domu czy biura. Bazująca na technologii Live Streamingu za pośrednictwem MS Teams zdalna wizyta w magazynie STILL pozwala lepiej zapoznać się z ofertą i łatwiej zrozumieć, jak co działa, przyczyniając się do usprawnienia komunikacji i oszczędności czasu klientów – teraz, ale także gdy sytuacja się unormuje. Chęć uzyskania porady produktowej można zgłosić przez formularz kontaktowy na stronie www.still.pl.
Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski
Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji
Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.