Adam Mamok Prezesem Zarządu, współwłaścicielem i udziałowcem AMERICAN LENS
Adam Mamok Prezesem Zarządu, współwłaścicielem i udziałowcem AMERICAN LENS, firmy optycznej należącej do Grupy ALVEGO
Adam Mamok z branżą optyczną związany jest od blisko 13 lat. W tym czasie stał się niekwestionowanym autorem sukcesu Grupy Essilor, którą – w ramach strategii operacyjnej i marketingowej – zarządzał na rynku polskim i w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Jednym z jego niewątpliwie największych osiągnięć jest skuteczna transformacja Grupy Essilor, przeprowadzenie firmy przez najtrudniejsze okresy lockdownu oraz zminimalizowanie destrukcyjnych ekonomicznie wpływów wojny w Ukrainie. Przed dołączeniem do Grupy Essilor przez 9 lat związany był z japońskim koncernem Konica Minolta oraz przez 6 lat z Ben Develop Poland, gdzie zajmował stanowiska kierownicze i zarządcze. Jest autorem licznych artykułów związanych z zarządzaniem, motywacją oraz strategią funkcjonowania firm.
AMERICAN LENS jest kolejnym krokiem w karierze Adama Mamoka, który przybliża go do realizacji największego marzenia zawodowego. Postanowił pozostać w branży optycznej na innych już zasadach – nie tylko jako Prezes Zarządu, ale współwłaściciel i udziałowiec. Od kwietnia 2023 roku jest odpowiedzialny za dynamiczny rozwój firmy AMERICAN LENS w Polsce.
Wierzę, że moja podróż z AMERICAN LENS będzie niesamowitą przygodą i kontynuacją tych kilkunastu lat, które spędziłem w branży optycznej. Moja pozycja będzie nieco inna niż dotychczas, dlatego oprócz szybkich i skutecznych decyzji mających wpływ na rozwój rynku optycznego, wspólnie z niezależnymi optykami wdrożymy wiele kreatywnych i wyprzedzających światowe trendy projektów. Wszystko po to, by przyciągać klientów do niezależnych salonów optycznych – komentuje Adam Mamok.
…
AMERICAN LENS to polska firma optyczna, należąca do Grupy ALVEGO, której integralną częścią jest firma Vadim Eyewear, oferująca luksusowe kolekcje światowej sławy projektantów, takich jak: Karl Lagerfeld, Etnia Barcelona, Calvin Klein, Liu Jo czy Salvatore Ferragamo . Misją firmy jest zaspokajanie potrzeb klientów w zakresie idealnego widzenia, poprzez wysokiej jakości soczewki okularowe i kontaktowe, produkowane w oparciu o najnowsze technologie stworzone we współpracy z włoskim laboratorium LTL. Podstawą biznesu jest elastyczna, partnerska i nastawiona na obustronne sukcesy relacja z niezależnymi optykami. Przewagą konkurencyjną AMERICAN LENS jest szybka decyzyjność na poziomie lokalnym, kreatywność i szyte na miarę rozwiązania.
Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk
Medical Inventi podpisuje umowę o współpracy z Uniwersytetem Bolońskim
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.