Adam Mamok Prezesem Zarządu, współwłaścicielem i udziałowcem AMERICAN LENS
Adam Mamok Prezesem Zarządu, współwłaścicielem i udziałowcem AMERICAN LENS, firmy optycznej należącej do Grupy ALVEGO
Adam Mamok z branżą optyczną związany jest od blisko 13 lat. W tym czasie stał się niekwestionowanym autorem sukcesu Grupy Essilor, którą – w ramach strategii operacyjnej i marketingowej – zarządzał na rynku polskim i w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Jednym z jego niewątpliwie największych osiągnięć jest skuteczna transformacja Grupy Essilor, przeprowadzenie firmy przez najtrudniejsze okresy lockdownu oraz zminimalizowanie destrukcyjnych ekonomicznie wpływów wojny w Ukrainie. Przed dołączeniem do Grupy Essilor przez 9 lat związany był z japońskim koncernem Konica Minolta oraz przez 6 lat z Ben Develop Poland, gdzie zajmował stanowiska kierownicze i zarządcze. Jest autorem licznych artykułów związanych z zarządzaniem, motywacją oraz strategią funkcjonowania firm.
AMERICAN LENS jest kolejnym krokiem w karierze Adama Mamoka, który przybliża go do realizacji największego marzenia zawodowego. Postanowił pozostać w branży optycznej na innych już zasadach – nie tylko jako Prezes Zarządu, ale współwłaściciel i udziałowiec. Od kwietnia 2023 roku jest odpowiedzialny za dynamiczny rozwój firmy AMERICAN LENS w Polsce.
Wierzę, że moja podróż z AMERICAN LENS będzie niesamowitą przygodą i kontynuacją tych kilkunastu lat, które spędziłem w branży optycznej. Moja pozycja będzie nieco inna niż dotychczas, dlatego oprócz szybkich i skutecznych decyzji mających wpływ na rozwój rynku optycznego, wspólnie z niezależnymi optykami wdrożymy wiele kreatywnych i wyprzedzających światowe trendy projektów. Wszystko po to, by przyciągać klientów do niezależnych salonów optycznych – komentuje Adam Mamok.
…
AMERICAN LENS to polska firma optyczna, należąca do Grupy ALVEGO, której integralną częścią jest firma Vadim Eyewear, oferująca luksusowe kolekcje światowej sławy projektantów, takich jak: Karl Lagerfeld, Etnia Barcelona, Calvin Klein, Liu Jo czy Salvatore Ferragamo . Misją firmy jest zaspokajanie potrzeb klientów w zakresie idealnego widzenia, poprzez wysokiej jakości soczewki okularowe i kontaktowe, produkowane w oparciu o najnowsze technologie stworzone we współpracy z włoskim laboratorium LTL. Podstawą biznesu jest elastyczna, partnerska i nastawiona na obustronne sukcesy relacja z niezależnymi optykami. Przewagą konkurencyjną AMERICAN LENS jest szybka decyzyjność na poziomie lokalnym, kreatywność i szyte na miarę rozwiązania.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.