Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w segmencie B2B firma zdobyła uznanie gabinetów kosmetycznych, współpracując obecnie z ponad 80 klientami profesjonalnymi każdego miesiąca. Firma poszerza ofertę produktową, również dla klientów indywidualnych, rozbudowuje infrastrukturę sprzedaży i obsługi klientów i planuje ekspansję zagraniczną.
Rozwój Aurumaris Professional wspiera Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac, która zaangażowała się kapitałowo i operacyjnie w projekt. Partnerem strategicznym Arumaris Professional jest Besim Health&Wellness.
- Naszym celem i ambicją jest budowa oferty skutecznych rozwiązań kosmetologicznych dla profesjonalistów oraz osób indywidualnych zmagających się z problemami skórnymi i ceniących sobie efektywne ale naturalne i małoinwazyjne metody dbania o urodę – komentuje Aleksandra Dziemiańczyk, współzałożycielka Aurumaris Professional.
Aurumaris systematycznie inwestuje w infrastrukturę, uruchamiając między innymi dedykowany biznesowi dział obsługi klienta i sprzedaży, co pozwala na jeszcze skuteczniejsze docieranie do nowych, profesjonalnych partnerów i oferowanie kompleksowego wsparcia współpracującym gabinetom oraz salonom. Firma regularnie organizuje szkolenia, skutecznie dzieląc się wiedzą i pomagając podnosić kwalifikacje osób współpracujących z marką.
- Nasze zaangażowanie w budowę relacji biznesowych przynosi wymierne efekty. Dzięki unikalnym i wyjątkowo skutecznym rozwiązaniom produktowym oraz dedykowanemu wsparciu jakie oferujemy naszym partnerom, udało się nam w krótkim czasie zyskać ich zaufanie. Widzimy, że przyjęty kierunek rozwoju jest słuszny, dlatego zamierzamy kontynuować rozbudowę zespołu handlowo-doradczego oraz profesjonalnej linii produktowej co powinno zaowocować jeszcze większą ekspansją na rynku kosmetyki profesjonalnej – dodaje Dziemiańczyk.
Na wzrost skali biznesu ma również wpływ zwiększająca się oferta Aurumaris Professional. W ostatnim czasie firma wprowadziła na rynek kolejny zestaw oparty o innowacyjną metodę odnowy skóry Nano-Needles – tym razem skierowany do osób zmagających się z problemem trądziku i syndromem po-trądzikowym, które dotykają setek milionów ludzi w Polsce i na świecie. W planach jest również poszerzenie oferty dla klientów indywidualnych między innymi o produkty wspomagające porost włosów, które także zawierać będą firmowy hit - Nano-Needles.
Aurumaris Professional to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości i skuteczności produkty w profesjonalnej kosmetyce. Rynek zweryfikował już skuteczność naszych rozwiązań i widzimy ogromne możliwości dalszej ekspansji – również na rynkach zagranicznych. Pracujemy nad tym, aby nasze innowacyjne podejście do kosmetyki profesjonalnej było doceniane nie tylko w Polsce – komentuje Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional.
Aurumaris zamierza w niedalekiej przyszłości poszerzyć swoje działania na inne rynki europejskie, oferując swoje innowacyjne produkty i usługi gabinetom kosmetycznym oraz klientom indywidualnym poza granicami Polski.
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy
Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.
Ochrona środowiska
Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa
1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.
Handel
T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
– Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.