Komunikaty PR

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

2024-12-18  |  01:00
Biuro prasowe

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w segmencie B2B firma zdobyła uznanie gabinetów kosmetycznych, współpracując obecnie z ponad 80 klientami profesjonalnymi każdego miesiąca. Firma poszerza ofertę produktową, również dla klientów indywidualnych, rozbudowuje infrastrukturę sprzedaży i obsługi klientów i planuje ekspansję zagraniczną.

Rozwój Aurumaris Professional wspiera Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac, która zaangażowała się kapitałowo i operacyjnie w projekt. Partnerem strategicznym Arumaris Professional jest Besim Health&Wellness.

- Naszym celem i ambicją jest budowa oferty skutecznych rozwiązań kosmetologicznych dla profesjonalistów oraz osób indywidualnych zmagających się z problemami skórnymi i ceniących sobie efektywne ale naturalne i małoinwazyjne metody dbania o urodę – komentuje Aleksandra Dziemiańczyk, współzałożycielka Aurumaris Professional.

Aurumaris systematycznie inwestuje w infrastrukturę, uruchamiając między innymi dedykowany biznesowi dział obsługi klienta i sprzedaży, co pozwala na jeszcze skuteczniejsze docieranie do nowych, profesjonalnych partnerów i oferowanie kompleksowego wsparcia współpracującym gabinetom oraz salonom. Firma regularnie organizuje szkolenia, skutecznie dzieląc się wiedzą i pomagając podnosić kwalifikacje osób współpracujących z marką.

- Nasze zaangażowanie w budowę relacji biznesowych przynosi wymierne efekty. Dzięki unikalnym i wyjątkowo skutecznym rozwiązaniom produktowym oraz dedykowanemu wsparciu jakie oferujemy naszym partnerom, udało się nam w krótkim czasie zyskać ich zaufanie. Widzimy, że przyjęty kierunek rozwoju jest słuszny, dlatego zamierzamy kontynuować rozbudowę zespołu handlowo-doradczego oraz profesjonalnej linii produktowej co powinno zaowocować jeszcze większą ekspansją na rynku kosmetyki profesjonalnej – dodaje  Dziemiańczyk.

Na wzrost skali biznesu ma również wpływ zwiększająca się oferta Aurumaris Professional. W ostatnim czasie firma wprowadziła na rynek kolejny zestaw oparty o innowacyjną metodę odnowy skóry Nano-Needles – tym razem skierowany do osób zmagających się z problemem trądziku i syndromem po-trądzikowym, które dotykają setek milionów ludzi w Polsce i na świecie. W planach jest również poszerzenie oferty dla klientów indywidualnych między innymi o produkty wspomagające porost włosów, które także zawierać będą firmowy hit - Nano-Needles.

Aurumaris Professional to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości i skuteczności produkty w profesjonalnej kosmetyce. Rynek zweryfikował już skuteczność naszych rozwiązań i widzimy ogromne możliwości dalszej ekspansji – również na rynkach zagranicznych. Pracujemy nad tym, aby nasze innowacyjne podejście do kosmetyki profesjonalnej było doceniane nie tylko w Polsce – komentuje Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional.

Aurumaris zamierza w niedalekiej przyszłości poszerzyć swoje działania na inne rynki europejskie, oferując swoje innowacyjne produkty i usługi gabinetom kosmetycznym oraz klientom indywidualnym poza granicami Polski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy Biuro prasowe
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała
Zdrowie Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
2024-12-03 | 11:40

Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów

Giving Tuesday to ogólnoświatowy dzień dobroczynności. W tym roku wypada 3 grudnia i zyska szczególne znaczenie. Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty zaprasza na
Zdrowie Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk
2024-11-28 | 13:00

Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk

Black Weeks od Ziko Dermo to świetny moment, by odkryć szeroką gamę dermokosmetyków, które spełnią różnorodne potrzeby skóry. Klienci mogą skorzystać z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Prawo

Przez „wrzutkę legislacyjną” saszetki nikotynowe mogły zniknąć z rynku. Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów

Coraz popularniejsze na rynku saszetki z nikotyną do tej pory funkcjonują poza systemem fiskalnym i zdrowotnym. Nie są objęte akcyzą ani zakazem sprzedaży osobom niepełnoletnim. Dlatego też sami producenci od dawna apelują do rządu o objęcie ich regulacjami, w tym podatkiem akcyzowym, żeby uporządkować rosnący rynek i zabezpieczyć wpływy budżetowe państwa. Ministerstwo Zdrowia do projektu ustawy porządkującej rynek e-papierosów bez zapowiedzi dodało regulację dotyczącą saszetek nikotynowych, która jednak w praktyce mogła zlikwidować tę kategorię wyrobów na rynku. Przedsiębiorcy nie kryją rozczarowania sposobem, w jaki wprowadzane są zmiany w przepisach regulujących rynek.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.