Bezpłatne wsparcie psychologiczne dla ratowników medycznych
W trosce o zdrowie psychiczne ratowników medycznych, podczas trudnych dni walki z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2, Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska uruchomiło dla tej grupy zawodowej bezpłatne wsparcie w postaci wideo konsultacji z psychologiem.
W czasach, gdy większość ludzi dystansuje się od innych, ekipy karetek pogotowia ratunkowego robią to, co zawsze: udają się do domów chorych, nieznajomych, aby zaoferować pomoc. W warunkach epidemii, praca ratowników medycznych wiąże się z dużo większym niż zwykle poziomem stresu i niepewności.
Dzięki inicjatywie Towarzystwa Ubezpieczeń INTER Polska od 23 kwietnia br. każdy ratownik medyczny będzie mógł skorzystać z bezpłatnej wideo konsultacji z psychologiem dzwoniąc na numer infolinii INTER 801 803 000. Konsultacje świadczone są przez sprawdzonych specjalistów oferujących tego typu usługi w ramach ubezpieczeń zdrowotnych INTER Vision.
– Zaostrzone środki bezpieczeństwa, obawa przed zarażeniem siebie i innych, często rozłąka z rodzinami spowodowana ryzykiem przeniesieniem wirusa, zestresowani i zagubieni pacjenci – to wszystko jest dla ratowników medycznych źródłem ogromnego stresu. Profesjonalna rozmowa z psychologiem może pomóc im odpowiednio ocenić swoje samopoczucie emocjonalne oraz poradzić sobie ze stresem. W tej nadzwyczajnej sytuacji jako ubezpieczyciel zawodów medycznych chcemy wesprzeć ratowników medycznych poprzez zaoferowanie możliwości bezpłatnych wideo konsultacji z psychologiem – mówi Janusz Szulik, Prezes Zarządu TU INTER Polska.
Jak skorzystać z wideo konsultacji z psychologiem?
- Zapisy na wideo konsultacje w dni powszednie w godz. 8.00-17.00 pod numerem infolinii 801 803 000.
- Wsparcie psychologiczne świadczone jest przez wyspecjalizowanego dostawcę wideo konsultacji lekarskich, współpracującego z TU INTER Polska w ramach ubezpieczeń zdrowotnych.
- Usługa dostępna jest w terminie do 4 czerwca 2020 r.
Więcej informacji: www.interpolska.pl

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.