ChillPill – chillujący preparat uspokajający, nowość w ofercie VitalPet
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Należąca do onesano marka Yarrowia Canifelox z linii VitalPet, polski producent innowacyjnych, w pełni naturalnych preparatów wspierających zdrowie psów i kotów, poszerzyła swoje portfolio o nowy produkt. ChillPill to innowacyjny preparat uspokajający dla psów, którego formuła została opracowana przez specjalistów marki i wyprodukowana w należących do spółki zakładach. ChillPill to szybko działający – po godzinie od podania – mocno uspokajający środek dla psów wszystkich ras, o wysokim profilu bezpieczeństwa, pozbawiony efektów ubocznych, jak ospałość czy niezborność ruchów. To produkt dla psów lękowych, który łagodzi odczuwanie strachu i związanych z nim objawów fizjologicznych w sytuacjach stresowych, takich jak nadchodzący Sylwester.
Marka Yarrowia Canifelox skupia się na nowych rozwiązaniach z dziedziny żywienia zwierząt. Linia preparatów dla psów i kotów Yarrowia Canifelox została stworzona, aby zadbać o każdy aspekt zdrowia pupili oraz zaspokoić ich codzienne potrzeby w zakresie prawidłowego rozwoju i właściwego funkcjonowania, naturalnych aktywności, doskonałej kondycji i poziomu energii, zdrowego wyglądu oraz ogólnie rozumianego dobrostanu psychofizycznego. Wchodzące w skład portfolio produkty dla psów i kotów, to preparaty powstałe na bazie unikatowego szczepu postbiotycznych drożdży Yarrowia lipolytica i starannie dobranej kompozycji estrów kwasów tłuszczowych, wzbogacone cennymi witaminami, minerałami oraz wyciągami roślinnymi.
Nasze portfolio stale się rozszerza i obejmuje różnorodne, dostosowane do indywidualnych potrzeb i warunków zdrowotnych zwierząt formuły. Posiadamy preparaty wspierające prawidłowe działanie organizmu, naturalną odporność, doskonałą kondycję psychofizyczną, mobilność i dobre samopoczucie psów i kotów na różnych etapach ich życia. Najnowszy produkt, ChillPill, to innowacyjny preparat uspokajający dla psów wszystkich ras. Idealnie sprawdzi się jako szybka pomoc w sylwestrową noc, gdyż działa już po godzinie od podania. Uspokaja, wycisza i łagodzi fizjologiczne objawy odczuwanego stresu. Co więcej, ChillPill nie dołuje, a więc nie powoduje efektu oszołomienia, niezborności ruchów czy nadmiernej senności. Jego formuła oparta jest na bazie unikalnych, postbiotycznych drożdży Yarrowia lipolytica, bogatego źródła cennych dla zdrowia składników aktywnych, między innymi witamin z grupy B, wspierających pracę układu nerwowego oraz zdolność postrzegania. Preparat wzbogacony został o tryptofan, słynący z doskonałych właściwości poprawy nastroju, walerianę (kozłek lekarski) oraz ashwagandhę, roślinny adaptogen minimalizujący negatywne skutki odczuwanego stresu. Wyjątkowa kompozycja ChillPilla skutecznie zmniejsza lęk i związane z nim pobudzenie psychoruchowe, a jednocześnie wspiera naturalne mechanizmy adaptacyjne psa, zapewniając szybki chillout bez zbędnego doła, nawet w najbardziej stresującej sytuacji – mówi dr inż. Aleksandra Smolczyk, kierowniczka ds. badań i rozwoju, kierowniczka naukowa w onesano.
Preparat jest dostępny w opakowaniach, zawierających sześć tabletek w formie małych kostek, aromatyzowanych wołowiną. Sposób podawania to dwie tabletki na 10 kg masy ciała zwierzęcia, na godzinę przed stresującą sytuacją, na przykład wizyta u weterynarza, huczne imprezy, podróże. Produkt nie wywołuje niekorzystnych efektów ubocznych – nadmierna senność, apatia – jest w pełni naturalny i może być stosowany przez wszystkie psy, niezależnie od wieku i rasy.
Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków
Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.