Dentysta niczym kawiarnia. We Wrocławiu powstało niezwykłe centrum
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Tworząc swoje centra, dentyści coraz odważniej czerpią z pomysłów projektantów m.in. kawiarni, butików czy hoteli, a więc miejsc, które niewiele mają wspólnego z medycyną, ale za to wiele z komfortem. Najlepszym tego przykładem jest otwarty we Wrocławiu Royal Dent. To najnowsza inwestycja Medicover Stomatologia, która pokazuje, że współczesna przestrzeń medyczna może być nie tylko przyjazna, ale także kreatywnie zaaranżowana.
Cały pomysł na centrum przy ul. Krawieckiej 3 został bowiem oparty na autorskim koncepcie „Rytuału Uśmiechu”, który wdraża Medicover Stomatologia. Dzięki niemu Royal Dent swoim klimatem i wystrojem nawiązuje do modnych kawiarni. Pacjenci znajdą tu m.in. poczekalnię przypominającą strefę relaksu, a w niej: dużą biblioteczkę z książkami, tzw. common table, strefy wypoczynku z fotelami i stolikami kawowymi, a nawet stoisko do parzenia kawy.
Kolory wnętrz zostały natomiast tak dobrane, aby pomóc pacjentom w wyciszeniu się przed zabiegiem. Podobnie jest z muzyką. Czekając na wizytę można tu posłuchać jazzu. W poczekalni nie poczujemy też typowego dla dentysty zapachu, który u wielu pacjentów budzi przykre skojarzenia. Także barwa światła została tak dobrana, aby nie drażnić zmysłów. Na ścianach natomiast można znaleźć galerię kilkunastu zdjęć, które przedstawiają Wrocław sprzed blisko 100 lat.
– Ideą „Rytuału Uśmiechu”, który wprowadziliśmy w Royal Dent, jest przełamanie tradycyjnego wizerunku dentysty i stworzenie ciepłego, wręcz domowego miejsca, w którym pacjent może zrelaksować się przed leczeniem. To przestrzeń, w której priorytetem jest komfort psychiczny pacjenta, tworzenie pozytywnych doświadczeń i wspomnień z wizyty, a w wielu przypadkach też pokonanie oporu przed dentystą i tzw. traumy stomatologicznej – mówi Maria Michalska, dyrektor zarządzająca Medicover Stomatologia.
Tu leczą interdyscyplinarnie i holistycznie
Pomóc ma w tym jednak nie tylko charakter wnętrz. Royal Dent, położony nieopodal popularnej Galerii Dominikańskiej, to aż 300 m kw. nowoczesnej przestrzeni medycznej, w której pacjenci znajdą 8 gabinetów wyposażonych w najnowocześniejsze sprzęty, które zapewniają precyzyjne, komfortowe i bezbolesne leczenie. Nowe miejsce na wrocławskiej mapie dentystycznej wyróżnia też najwyższy standard opieki i holistyczne podejście do leczenia.
Pacjenci mogą tu bowiem znaleźć stomatologów aż z 10 dziedzin dentystyki. Dzięki temu centrum zapewnia kompleksowe leczenie m.in. implantologiczne, protetyczne, ortodontyczne, chirurgiczne, periodontologiczne oraz z zakresu stomatologii estetycznej i zachowawczej. W Royal Dent pełno też nowoczesnych technologii. Lokalizacja dysponuje kompletnym zapleczem diagnostycznym z RTG i tomografią komputerową 3D, a także m.in. mikroskopami do leczenia kanałowego i skanerami 3D jamy ustnej, które ułatwiają diagnostykę i późniejsze leczenie.
– Royal Dent to miejsce, w którym pomoc znajdzie cała rodzina, niezależnie od złożoności problemu stomatologicznego. Centrum przystosowane jest zarówno do szybkiego przyjęcia pacjenta bólowego, jak również do długofalowego i złożonego leczenia np. implanto-protetycznego czy ortodontycznego. Holistyczny charakter Royal Dent sprawia natomiast, że pacjenci mogą tu uzyskać wsparcie interdyscyplinarnego, doświadczonego zespołu lekarskiego, a tym samym mogą poddać się różnemu leczeniu „pod jednym dachem”, co znacząco wpływa na komfort i jakość wizyt – mówi Maria Michalska.
Medicover Stomatologia inwestuje w rozwój
Royal Dent to już 35. centrum dentystyczne Medicover Stomatologia w Polsce, które działa w koncepcie „Rytuału Uśmiechu”, a zarazem pierwsze stworzone w tym formacie od podstaw we Wrocławiu. – Royal Dent to marka doskonale znana we Wrocławiu, obecna na rynku od 2001 roku, która teraz, za sprawą otwarcia nowej lokalizacji w koncepcie „Rytuału Uśmiechu”, rozwija się. Wyrazem tego jest nie tylko znacznie większa od dotychczasowej przestrzeń centrum dentystycznego, ale też charakter miejsca, które łączy w sobie wysoką jakość leczenia, z jakiej od dwóch dekad znany jest Royal Dent z wysokim standardem opieki i przemyślanym patient experience, które zapewnia Medicover Stomatologia – mówi Maria Michalska.
Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków
Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.