DFDS tymczasowo zawiesza wszystkie mini rejsy
DFDS ogłasza zmiany w funkcjonowaniu promów
DFDS tymczasowo zawiesza wszystkie mini rejsy na trasie z Newcastle do Amsterdamu i zmniejsza ilość pasażerów na rejsach do Francji
- Promy na trasie z Newcastle do Amsterdamu będą nadal kursować dla osób podróżujących z rezerwacją transportu z pojazdami lub jako piesi pasażerowie, a rezerwacje pozostaną dostępne.
- Liczba pasażerów zostanie zmniejszona do 50% na rejsach DFDS z Dover do Calais i Dunkierki oraz z Newhaven do Dieppe
W wyniku tego, DFDS tymczasowo zawiesi wszystkie pakiety mini rejsów na trasie Newcastle-Amsterdam ze skutkiem natychmiastowym do 6 kwietnia.
Rezerwacje mini rejsów do tej daty włącznie zostaną automatycznie anulowane ze skutkiem natychmiastowym, a voucher na podróż zostanie przyznany do wykorzystania przy przyszłości. Rejsy na trasie z Newcastle do Amsterdamu pozostają bez zmian dla pieszych pasażerów oraz osób podróżujących z samochodami, a nowe rezerwacje nadal są przyjmowane.
Podjęto również osobną decyzję o zmniejszeniu przepustowości pasażerów o 50% na wszystkich statkach na trasach Zachodniego Kanału i Wschodniego Kanału z efektem natychmiastowym aż do 6 kwietnia. Liczba rejsów nie zostanie zmniejszona, harmonogramy pozostaną takie same.
Na pokładach wszystkich promów, DFDS podjęło działania, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się Koronawirusa / COVID-19:
-
- Dozowniki ze środkami dezynfekującymi zostały zainstalowane na statku, aby mogli z nich korzystać pasażerowie.
- Nieprzerwane, dodatkowe czyszczenie punktów styku.
- Na statkach kursujących na trasie Newcastle-Amsterdam, King Seaways i Princess Seaways posiłki w formie bufetu będą teraz podawane pasażerom przez personel i nie więcej niż 100 osób będzie mogło przebywać w jednej sali na raz.
- Załoga statku podlega surowym przepisom i wymogom higieny.
- Jeśli zajdzie taka potrzeba, promy wyposażone są w zapas masek, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się infekcji.
DFDS zastosowało się do każdego zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia, aby zminimalizować rozprzestrzenianie się Koronawirusa/ COVID-19 oraz aby chronić zdrowie podróżujących.
Koronawirus/COVID-19: Przeczytaj najnowsze informacje dotyczące podróży tutaj: https://www.dfds.com/en/passenger-ferries/corona-virus/updates
Przeczytaj najnowsze odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania tutaj: https://www.dfds.com/en/passenger-ferries/corona-virus?utm_source=optimise&utm_medium=corona_button_int&utm_campaign=corona_info_button
--
-Koniec-
Biuro prasowe DFDS
01304 874052
Dover.pr@dfds.com
Informacje o DFDS:
DFDS to największa zintegrowana firma żeglugowo-logistyczna w Europie Północnej z siatką około 30 tras i 50 statków towarowych oraz pasażerskich.
DFDS może poszczycić się oferowaniem światowej klasy urządzeń i usług oraz największym wyborem tras promowych do Europy Północnej. W Wielkiej Brytanii firma obsługuje przewozy pasażerskie na trasach z Dover do Calais, z Dover do Dunkirk, z Newcastle do Amsterdamu oraz z Newhaven do Dieppe.
DFDS otrzymało tytuł „Wiodącego Operatora Promów na Świecie” przez osiem lat z rzędu (2011-2018), a także „Wiodącego Europejskiego Operatora Promów” w latach (2012-2019).
DFDS obsługuje obecnie do 54 rejsów dziennie pomiędzy Dover i Francją na trasach Dover-Dunkirk oraz Dover-Calais. DFDS oferuje również dwa rejsy dziennie pomiędzy Newcastle i Amsterdamem. Ponadto, sieć DFDS obejmuje usługi pasażersko-towarowe między Newhaven i Dieppe, gdzie cztery rejsy dziennie obsługiwane są przez Transmanche Ferries.
Aby uzyskać więcej informacji o DFDS lub sprawdzić najnowszy rozkład rejsów, taryfy i oferty na wszystkich trasach z Wielkiej Brytanii wejdź na www.dfds.pl
Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.