DFDS tymczasowo zawiesza wszystkie mini rejsy
DFDS ogłasza zmiany w funkcjonowaniu promów
DFDS tymczasowo zawiesza wszystkie mini rejsy na trasie z Newcastle do Amsterdamu i zmniejsza ilość pasażerów na rejsach do Francji
- Promy na trasie z Newcastle do Amsterdamu będą nadal kursować dla osób podróżujących z rezerwacją transportu z pojazdami lub jako piesi pasażerowie, a rezerwacje pozostaną dostępne.
- Liczba pasażerów zostanie zmniejszona do 50% na rejsach DFDS z Dover do Calais i Dunkierki oraz z Newhaven do Dieppe
W wyniku tego, DFDS tymczasowo zawiesi wszystkie pakiety mini rejsów na trasie Newcastle-Amsterdam ze skutkiem natychmiastowym do 6 kwietnia.
Rezerwacje mini rejsów do tej daty włącznie zostaną automatycznie anulowane ze skutkiem natychmiastowym, a voucher na podróż zostanie przyznany do wykorzystania przy przyszłości. Rejsy na trasie z Newcastle do Amsterdamu pozostają bez zmian dla pieszych pasażerów oraz osób podróżujących z samochodami, a nowe rezerwacje nadal są przyjmowane.
Podjęto również osobną decyzję o zmniejszeniu przepustowości pasażerów o 50% na wszystkich statkach na trasach Zachodniego Kanału i Wschodniego Kanału z efektem natychmiastowym aż do 6 kwietnia. Liczba rejsów nie zostanie zmniejszona, harmonogramy pozostaną takie same.
Na pokładach wszystkich promów, DFDS podjęło działania, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się Koronawirusa / COVID-19:
-
- Dozowniki ze środkami dezynfekującymi zostały zainstalowane na statku, aby mogli z nich korzystać pasażerowie.
- Nieprzerwane, dodatkowe czyszczenie punktów styku.
- Na statkach kursujących na trasie Newcastle-Amsterdam, King Seaways i Princess Seaways posiłki w formie bufetu będą teraz podawane pasażerom przez personel i nie więcej niż 100 osób będzie mogło przebywać w jednej sali na raz.
- Załoga statku podlega surowym przepisom i wymogom higieny.
- Jeśli zajdzie taka potrzeba, promy wyposażone są w zapas masek, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się infekcji.
DFDS zastosowało się do każdego zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia, aby zminimalizować rozprzestrzenianie się Koronawirusa/ COVID-19 oraz aby chronić zdrowie podróżujących.
Koronawirus/COVID-19: Przeczytaj najnowsze informacje dotyczące podróży tutaj: https://www.dfds.com/en/passenger-ferries/corona-virus/updates
Przeczytaj najnowsze odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania tutaj: https://www.dfds.com/en/passenger-ferries/corona-virus?utm_source=optimise&utm_medium=corona_button_int&utm_campaign=corona_info_button
--
-Koniec-
Biuro prasowe DFDS
01304 874052
Dover.pr@dfds.com
Informacje o DFDS:
DFDS to największa zintegrowana firma żeglugowo-logistyczna w Europie Północnej z siatką około 30 tras i 50 statków towarowych oraz pasażerskich.
DFDS może poszczycić się oferowaniem światowej klasy urządzeń i usług oraz największym wyborem tras promowych do Europy Północnej. W Wielkiej Brytanii firma obsługuje przewozy pasażerskie na trasach z Dover do Calais, z Dover do Dunkirk, z Newcastle do Amsterdamu oraz z Newhaven do Dieppe.
DFDS otrzymało tytuł „Wiodącego Operatora Promów na Świecie” przez osiem lat z rzędu (2011-2018), a także „Wiodącego Europejskiego Operatora Promów” w latach (2012-2019).
DFDS obsługuje obecnie do 54 rejsów dziennie pomiędzy Dover i Francją na trasach Dover-Dunkirk oraz Dover-Calais. DFDS oferuje również dwa rejsy dziennie pomiędzy Newcastle i Amsterdamem. Ponadto, sieć DFDS obejmuje usługi pasażersko-towarowe między Newhaven i Dieppe, gdzie cztery rejsy dziennie obsługiwane są przez Transmanche Ferries.
Aby uzyskać więcej informacji o DFDS lub sprawdzić najnowszy rozkład rejsów, taryfy i oferty na wszystkich trasach z Wielkiej Brytanii wejdź na www.dfds.pl

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.