DHL Parcel wsparł 7. edycję akcji Ultrakrew
Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
DHL Parcel kolejny raz zaangażował się w ogólnopolską akcję społeczną Ultrakrew, promującą honorowe krwiodawstwo oraz sportową aktywność. W ramach tegorocznej edycji zebrano 1 834,24 litry krwi, w tym 1 611,14 litrów krwi pełnej, 82,29 litrów osocza oraz 140,81 litrów płytek krwi. Dzięki temu można uratować nawet 11 tys. ludzi
Ultrakrew to projekt realizowany przez Stowarzyszenie Ultrakrew. Jego uczestnicy przemierzają biegiem lub marszem trasę wzdłuż polskiego wybrzeża Bałtyku, promując ideę honorowego krwiodawstwa. W siódmej, zimowej edycji akcji biegacze i wolontariusze, w ciągu tygodnia pokonali trasę od Świnoujścia i granicy polsko - niemieckiej po Piaski na Mierzei Wiślanej, po drodze zatrzymując się w nadmorskich miejscowościach, aby popularyzować bieganie, promować ideę zdrowego trybu życia oraz przede wszystkim edukować i zachęcać do honorowego krwiodawstwa. Od początku Ultrakrwi zebrano już ponad 5 600 litrów krwi. Potencjalnie przekłada się to na pomoc dla 40 000 osób, co równe jest liczbie mieszkańców takich miast jak np. Świnoujście, czy Sieradz.
- Dzięki zaangażowaniu wielu ludzi dobrej woli oraz Partnerów akcji, udało nam się zebrać ponad 1800 litrów krwi. Ten wynik to szansa na zdrowie i życie dla tysięcy ludzi. Jesteśmy wdzięczni każdej osobie, która oddała krew oraz wszystkim, którzy rozumieją oraz wspierają wizję i cel Ultrakrwi – za Wasze zaangażowanie. Za wiarę w to, co robimy. Za zaufanie do nas. Za wszelkie gesty wsparcia – powiedział Jacek Bastian Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ultrakrew, dodając: Można powiedzieć, że Ultrakrew symbolicznie rozpoczyna się i kończy od współpracy z DHL, od wysyłki pierwszych materiałów przed startem danej edycji, do końcowego finału czyli wysyłek koszulek czy chust technicznych, które trafiają do uczestników biorących udział w naszych konkursach, a wszystko niezawodnie i zawsze na czas, a to dla nas jest szczególnie ważne.
DHL Parcel, aktywnie zaangażował się we wsparcie 7. edycji projektu jako partner logistyczny wydarzenia, zadbał o pełne wsparcie logistyczne akcji, zorganizował dostawy i doręczył pakiety informacyjne do uczestników i partnerów akcji.
- Już od kilku lat aktywnie wspieramy Ultrakrew i jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy, bo cel, jaki przyświeca całej kampanii ma ogromne znaczenie, przekładając się na kwestię najcenniejszą dla człowieka, czyli ratowanie życia. To niezwykła idea, pozwalająca uczestnikom akcji podzielić się ważną cząstką siebie i realnie pomóc drugiemu człowiekowi. Hasło przewodnie i cel Ultrakrwi nawiązuje również do naszej codziennej działalności, w ramach której łączymy ludzi na całym świecie – komentuje Justyna Dąbrowska, Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel Polska.
Więcej informacji:
Justyna Dąbrowska
Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752
Branża weterynaryjna jest na drodze do szybkiego rozwoju
Polka bada możliwości naprawcze i procesy zapalne w mózgu
Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu wśród kierujących zespołami?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.