DHL Parcel wsparł 7. edycję akcji Ultrakrew

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
DHL Parcel kolejny raz zaangażował się w ogólnopolską akcję społeczną Ultrakrew, promującą honorowe krwiodawstwo oraz sportową aktywność. W ramach tegorocznej edycji zebrano 1 834,24 litry krwi, w tym 1 611,14 litrów krwi pełnej, 82,29 litrów osocza oraz 140,81 litrów płytek krwi. Dzięki temu można uratować nawet 11 tys. ludzi
Ultrakrew to projekt realizowany przez Stowarzyszenie Ultrakrew. Jego uczestnicy przemierzają biegiem lub marszem trasę wzdłuż polskiego wybrzeża Bałtyku, promując ideę honorowego krwiodawstwa. W siódmej, zimowej edycji akcji biegacze i wolontariusze, w ciągu tygodnia pokonali trasę od Świnoujścia i granicy polsko - niemieckiej po Piaski na Mierzei Wiślanej, po drodze zatrzymując się w nadmorskich miejscowościach, aby popularyzować bieganie, promować ideę zdrowego trybu życia oraz przede wszystkim edukować i zachęcać do honorowego krwiodawstwa. Od początku Ultrakrwi zebrano już ponad 5 600 litrów krwi. Potencjalnie przekłada się to na pomoc dla 40 000 osób, co równe jest liczbie mieszkańców takich miast jak np. Świnoujście, czy Sieradz.
- Dzięki zaangażowaniu wielu ludzi dobrej woli oraz Partnerów akcji, udało nam się zebrać ponad 1800 litrów krwi. Ten wynik to szansa na zdrowie i życie dla tysięcy ludzi. Jesteśmy wdzięczni każdej osobie, która oddała krew oraz wszystkim, którzy rozumieją oraz wspierają wizję i cel Ultrakrwi – za Wasze zaangażowanie. Za wiarę w to, co robimy. Za zaufanie do nas. Za wszelkie gesty wsparcia – powiedział Jacek Bastian Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ultrakrew, dodając: Można powiedzieć, że Ultrakrew symbolicznie rozpoczyna się i kończy od współpracy z DHL, od wysyłki pierwszych materiałów przed startem danej edycji, do końcowego finału czyli wysyłek koszulek czy chust technicznych, które trafiają do uczestników biorących udział w naszych konkursach, a wszystko niezawodnie i zawsze na czas, a to dla nas jest szczególnie ważne.
DHL Parcel, aktywnie zaangażował się we wsparcie 7. edycji projektu jako partner logistyczny wydarzenia, zadbał o pełne wsparcie logistyczne akcji, zorganizował dostawy i doręczył pakiety informacyjne do uczestników i partnerów akcji.
- Już od kilku lat aktywnie wspieramy Ultrakrew i jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy, bo cel, jaki przyświeca całej kampanii ma ogromne znaczenie, przekładając się na kwestię najcenniejszą dla człowieka, czyli ratowanie życia. To niezwykła idea, pozwalająca uczestnikom akcji podzielić się ważną cząstką siebie i realnie pomóc drugiemu człowiekowi. Hasło przewodnie i cel Ultrakrwi nawiązuje również do naszej codziennej działalności, w ramach której łączymy ludzi na całym świecie – komentuje Justyna Dąbrowska, Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel Polska.
Więcej informacji:
Justyna Dąbrowska
Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.