KATOWICKA WSPIERA ŚLĄSKICH LEKARZY
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Indywidualni ludzie, stowarzyszenia czy firmy inicjują wiele działań, realnie wspierających służbę zdrowia w czasie koronawirusa. Galeria Katowicka, należąca do Employees Provident Fund of Malaysia reprezentowanego przez Savills Investment Management i zarządzana przez APSYS Polska, aktywnie włączyła się w akcję „Śląsk drukuje dla medyków w koronie”. Dzięki jej pomocy 500 przyłbic wyprodukowanych metodą 3D trafi docelowo do ponad 30 śląskich szpitali. Katowicka wspiera też akcje oddawania krwi.
Galeria Katowicka, będąca integralną częścią miasta i codziennego życia jego mieszkańców, stara się zawsze czynnie reagować na potrzeby otoczenia. Teraz centrum zaangażowało się w stawienie czoła wyzwaniom związanym ze stanem pandemii. Katowicka aktywnie wspiera dwie ważne społecznie akcje - oddawanie krwi oraz inicjatywę regionalnego stowarzyszenia działającego na rzecz produkcji przyłbic metodą 3D dla medyków.
Dzięki zapewnionym przez Katowicką środkom finansowym, w ramach akcji „Śląsk drukuje dla medyków w koronie”, większość szpitali na Śląsku zostanie wyposażona w ochronne przyłbice drukowane metodą 3D. 500 przyłbic gotowych będzie do końca kwietnia. Dotychczas Galeria Katowicka zasponsorowała przygotowanie przyłbic dla Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Szpitala Miejskiego w Gliwicach, Rudzie Śląskiej i Siemianowicach Śląskich - to jeszcze nawet nie połowa zadeklarowanej liczby. - Jesteśmy w kontakcie z organizatorem akcji i - w razie potrzeby - będziemy reagować na zgłoszenia kolejnych szpitali - deklaruje Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.
Druga ważna inicjatywa to wsparcie honorowego krwiodawstwa. Krew potrzebna jest nieprzerwanie, dlatego w marcu, na placu przed Galerią Katowicką, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w mobilnym ambulansie prowadziło zbiórkę krwi. Katowicka aktywnie promowała te działania. Mieszkańcy regionu odpowiedzieli na apel i licznie stawili się w punktach RCKiK, dzięki czemu zapasy krwi osiągnęły satysfakcjonujący poziom.
- Czujemy się odpowiedzialni za lokalną społeczność i naszych niezwykle lojalnych klientów. We wszystkich działaniach, jakie prowadzimy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, na pierwszym miejscu stawiamy wsparcie otoczenia. Także i teraz, w tej niełatwej dla wszystkich rzeczywistości, nie mogło zabraknąć Katowickiej wśród podmiotów aktywnie działających i niosących realną, praktyczną pomoc. Dzięki współpracy z regionalnymi organizacjami możemy robić to mądrze i w sposób absolutnie transparentny - mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.
Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków
Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.