Komunikaty PR

KATOWICKA WSPIERA ŚLĄSKICH LEKARZY

2020-04-08  |  13:29
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Indywidualni ludzie, stowarzyszenia czy firmy inicjują wiele działań, realnie wspierających służbę zdrowia w czasie koronawirusa. Galeria Katowicka, należąca do Employees Provident Fund of Malaysia reprezentowanego przez Savills Investment Management i zarządzana przez APSYS Polska, aktywnie włączyła się w akcję „Śląsk drukuje dla medyków w koronie”. Dzięki jej pomocy 500 przyłbic wyprodukowanych metodą 3D trafi docelowo do ponad 30 śląskich szpitali. Katowicka wspiera też akcje oddawania krwi.

Galeria Katowicka, będąca integralną częścią miasta i codziennego życia jego mieszkańców, stara się zawsze czynnie reagować na potrzeby otoczenia. Teraz centrum zaangażowało się w stawienie czoła wyzwaniom związanym ze stanem pandemii. Katowicka aktywnie wspiera dwie ważne społecznie akcje - oddawanie krwi oraz inicjatywę regionalnego stowarzyszenia działającego na rzecz produkcji przyłbic metodą 3D dla medyków.

Dzięki zapewnionym przez Katowicką środkom finansowym, w ramach akcji „Śląsk drukuje dla medyków w koronie”, większość szpitali na Śląsku zostanie wyposażona w ochronne przyłbice drukowane metodą 3D. 500 przyłbic gotowych będzie do końca kwietnia. Dotychczas Galeria Katowicka zasponsorowała przygotowanie przyłbic dla Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Szpitala Miejskiego w Gliwicach, Rudzie Śląskiej i Siemianowicach Śląskich - to jeszcze nawet nie połowa zadeklarowanej liczby. - Jesteśmy w kontakcie z organizatorem akcji i - w razie potrzeby - będziemy reagować na zgłoszenia kolejnych szpitali - deklaruje Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Druga ważna inicjatywa to wsparcie honorowego krwiodawstwa. Krew potrzebna jest nieprzerwanie, dlatego w marcu, na placu przed Galerią Katowicką, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w mobilnym ambulansie prowadziło zbiórkę krwi. Katowicka aktywnie promowała te działania. Mieszkańcy regionu odpowiedzieli na apel i licznie stawili się w punktach RCKiK, dzięki czemu zapasy krwi osiągnęły satysfakcjonujący poziom.

- Czujemy się odpowiedzialni za lokalną społeczność i naszych niezwykle lojalnych klientów. We wszystkich działaniach, jakie prowadzimy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, na pierwszym miejscu stawiamy wsparcie otoczenia. Także i teraz, w tej niełatwej dla wszystkich rzeczywistości, nie mogło zabraknąć Katowickiej wśród podmiotów aktywnie działających i niosących realną, praktyczną pomoc. Dzięki współpracy z regionalnymi organizacjami możemy robić to mądrze i w sposób absolutnie transparentny - mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie Biuro prasowe
2024-10-29 | 06:00

Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie

Udar mózgu to zdarzenie, które zabiera zdrowie, sprawność, a czasem nawet życie. Może dotknąć każdego - jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym
Zdrowie Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
2024-10-24 | 18:00

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.

Badania pokazują, że kiedy dni stają się krótsze - zmniejszona ekspozycja na światło dzienne może wpływać na nasz nastrój. Okres po zmianie czasu, wraz
Zdrowie enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
2024-10-15 | 16:00

enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny wspiera rozwój zawodowy lekarzy, organizując wielodyscyplinarne projekty edukacyjne. Ostatnia konferencja „VITAzdrowie. O prewencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.