Komunikaty PR

Konsumencki Lider Jakości dla marki Sweet Plants - Debiut Roku 2023 w kategorii

2023-12-06  |  10:40

Marka Sweet Plants została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem "Konsumencki Lider Jakości - Debiut Roku 2023" w kategorii "Słodycze Roślinne"! Jesteśmy niezmiernie zaszczyceni, będąc jedyną marką w tej kategorii, która otrzymała to wyróżnienie - przyznaje Prezes Zarządu, Paweł Stachowiak.

Roślinne słodycze Sweet Plants zadebiutowały z rozmachem na polskim rynku zaledwie w październiku tego roku. Zdążyły już jednak zagościć na półkach m.in. sieci Lidl i otrzymać wyjątkowy tytuł Debiutu Roku w swojej kategorii. Co kryje się za tym wyróżnieniem?


Konsumencki Lider Jakości


Projekt "Konsumencki Lider Jakości" skupia się na docenianiu firm, które nie tylko dostarczają wysokiej jakości produkty, ale także odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów. Kolejna, dwunasta już edycja, wyłoniła liderów poprzez badania konsumenckie, wyróżniając produkty cieszące się najlepszym odbiorem badanych. Kategoria “Debiut Roku” docenia młode marki, które z sukcesem zadebiutowały na rynku i wykazują potencjał. Wyróżnienie "Debiut Roku 2023" potwierdza misję marki, jaką jest tworzenie smacznych i zdrowszych alternatyw w sektorze słodkich przekąsek.


Koordynatorzy programu zwrócili uwagę na fakt, że w obliczu rosnącej świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania, konsumentom zależy na produktach, które nie tylko wpływają pozytywnie na zdrowie, ale również zachowują doskonały smak. W przypadku słodyczy roślinnych, często brakuje propozycji, które równie skutecznie łączą te dwie cechy. Sweet Plants wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując batony zarówno smaczne, jak i w zdrowszej wersji w porównaniu do tradycyjnych odpowiedników.


Wilk syty i owca cała


Batony marki Sweet Plants są doskonałą opcją, która łączy wyłącznie naturalne składniki pochodzące z roślin, a przy tym brak w nich dodatku cukru i syntetycznych słodzików. Dostępne w dwóch smakach:
orzechowym i kokosowym, zaspokajają różnorodne gusta konsumentów, nawet tych najbardziej wymagających.


Wybierając produkty staramy się szukać takich, które będą dobroczynnie wpływały na nasze zdrowie, ale jednocześnie będą smaczne. W przypadku słodyczy nieustannie pojawiają się zamienniki, ale niestety w większości przypadków nie bronią się smakiem. Dzięki batonom Sweet Plants śmiało możemy przytoczyć przysłowie "Wilk syty i owca cała". Otrzymujemy słodką przekąskę w postaci batonika, jednakże pozbawioną dodatku cukru, soli, bez oleju palmowego, konserwantów, za to w pełni naturalną i wzbogaconą o roślinny prebiotyk. - uzasadnia Sylwia Markowska, Koordynator Programu Konsumencki Lider Jakości.


Kolejne kroki


Wyróżnienie debiutu marki to nie tylko prestiż, ale i oczekiwania wobec kolejnych kroków. Tak intensywny start w branży zwiastuje równie intensywny rozwój.


Jesteśmy przekonani, że nasze batony marki Sweet Plants są nie tylko pyszne, ale także reprezentują rewolucję w kategorii słodyczy roślinnych. Dziękujemy za to prestiżowe wyróżnienie, które dodatkowo mobilizuje nas do pracy nad tworzeniem innowacyjnych, smacznych i zdrowych produktów dla naszych klientów - komentuje Paweł Stachowiak.


Marka Sweet Plants nie spoczywa na laurach i zapowiada rychłe wprowadzenie do oferty kolejnych, równie atrakcyjnych produktów. W planach są między innymi pyszne czekolady o zaskakujących smakach. Batony marki Sweet Plants dostępne są między innymi w sieci sklepów Lidl – teraz nie tylko z wyjątkowym składem i smakiem, ale i Laurem Konsumenckiego Lidera Jakości.


===
O Sweet Plants
To polska marka zajmująca się tworzeniem receptur oraz produkcją zdrowych, roślinnych przekąsek. Pomysł na nią zrodził się z potrzeby połączenia zdrowego snackingu bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, zamiłowania do żywności plant-based i innowacji.


Produkty marki Sweet Plants obecnie dostępne są na półkach sklepowych sieci Lidl. W portfolio firmy znajdują się naturalne, roślinne batony, wegańskie wafle czekoladowe i praliny. W ofercie dostępne jest aż 14 różnych rodzajów czekolad wegańskich – z dodatkami, nadziewane, deserowe. Do ostatnich innowacji należą: czekolada wegańska z prażoną, chrupiącą ciecierzycą, czekolada wegańska z dodatkiem orzecha tygrysiego i żurawiny oraz czekolada wegańska z nadzieniem Peanut Butter. Wśród smakołyków są również przekąski typu bake-off, jak np. wegański batonik z żurawiną bez dodatku cukru z NUTRI-SCORE A.


Wszystkie produkty Sweet Plants tworzone są przez technologów w oparciu o specjalistyczne receptury. Kluczem są najlepsze i wyselekcjonowane, roślinne składniki takie, jak: orzechy, owoce, superfruits, warzywa, pestki, nasiona oraz zboża.


Więcej informacji o marce na stronie: https://sweet-plants.com/ oraz Instagramie: @_sweetplants_

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata Biuro prasowe
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane
Zdrowie Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS
2025-07-16 | 09:00

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

– Według aktualnych zaleceń każdy pacjent z diagnozą stwardnienie zanikowe boczne (ALS/SLA) powinien mieć wykonane badania genetyczne – mówi dr hab. n. med. Maria
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.