Konsumencki Lider Jakości dla marki Sweet Plants - Debiut Roku 2023 w kategorii
Marka Sweet Plants została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem "Konsumencki Lider Jakości - Debiut Roku 2023" w kategorii "Słodycze Roślinne"! Jesteśmy niezmiernie zaszczyceni, będąc jedyną marką w tej kategorii, która otrzymała to wyróżnienie - przyznaje Prezes Zarządu, Paweł Stachowiak.
Roślinne słodycze Sweet Plants zadebiutowały z rozmachem na polskim rynku zaledwie w październiku tego roku. Zdążyły już jednak zagościć na półkach m.in. sieci Lidl i otrzymać wyjątkowy tytuł Debiutu Roku w swojej kategorii. Co kryje się za tym wyróżnieniem?
Konsumencki Lider Jakości
Projekt "Konsumencki Lider Jakości" skupia się na docenianiu firm, które nie tylko dostarczają wysokiej jakości produkty, ale także odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów. Kolejna, dwunasta już edycja, wyłoniła liderów poprzez badania konsumenckie, wyróżniając produkty cieszące się najlepszym odbiorem badanych. Kategoria “Debiut Roku” docenia młode marki, które z sukcesem zadebiutowały na rynku i wykazują potencjał. Wyróżnienie "Debiut Roku 2023" potwierdza misję marki, jaką jest tworzenie smacznych i zdrowszych alternatyw w sektorze słodkich przekąsek.
Koordynatorzy programu zwrócili uwagę na fakt, że w obliczu rosnącej świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania, konsumentom zależy na produktach, które nie tylko wpływają pozytywnie na zdrowie, ale również zachowują doskonały smak. W przypadku słodyczy roślinnych, często brakuje propozycji, które równie skutecznie łączą te dwie cechy. Sweet Plants wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując batony zarówno smaczne, jak i w zdrowszej wersji w porównaniu do tradycyjnych odpowiedników.
Wilk syty i owca cała
Batony marki Sweet Plants są doskonałą opcją, która łączy wyłącznie naturalne składniki pochodzące z roślin, a przy tym brak w nich dodatku cukru i syntetycznych słodzików. Dostępne w dwóch smakach:
orzechowym i kokosowym, zaspokajają różnorodne gusta konsumentów, nawet tych najbardziej wymagających.
Wybierając produkty staramy się szukać takich, które będą dobroczynnie wpływały na nasze zdrowie, ale jednocześnie będą smaczne. W przypadku słodyczy nieustannie pojawiają się zamienniki, ale niestety w większości przypadków nie bronią się smakiem. Dzięki batonom Sweet Plants śmiało możemy przytoczyć przysłowie "Wilk syty i owca cała". Otrzymujemy słodką przekąskę w postaci batonika, jednakże pozbawioną dodatku cukru, soli, bez oleju palmowego, konserwantów, za to w pełni naturalną i wzbogaconą o roślinny prebiotyk. - uzasadnia Sylwia Markowska, Koordynator Programu Konsumencki Lider Jakości.
Kolejne kroki
Wyróżnienie debiutu marki to nie tylko prestiż, ale i oczekiwania wobec kolejnych kroków. Tak intensywny start w branży zwiastuje równie intensywny rozwój.
Jesteśmy przekonani, że nasze batony marki Sweet Plants są nie tylko pyszne, ale także reprezentują rewolucję w kategorii słodyczy roślinnych. Dziękujemy za to prestiżowe wyróżnienie, które dodatkowo mobilizuje nas do pracy nad tworzeniem innowacyjnych, smacznych i zdrowych produktów dla naszych klientów - komentuje Paweł Stachowiak.
Marka Sweet Plants nie spoczywa na laurach i zapowiada rychłe wprowadzenie do oferty kolejnych, równie atrakcyjnych produktów. W planach są między innymi pyszne czekolady o zaskakujących smakach. Batony marki Sweet Plants dostępne są między innymi w sieci sklepów Lidl – teraz nie tylko z wyjątkowym składem i smakiem, ale i Laurem Konsumenckiego Lidera Jakości.
===
O Sweet Plants
To polska marka zajmująca się tworzeniem receptur oraz produkcją zdrowych, roślinnych przekąsek. Pomysł na nią zrodził się z potrzeby połączenia zdrowego snackingu bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, zamiłowania do żywności plant-based i innowacji.
Produkty marki Sweet Plants obecnie dostępne są na półkach sklepowych sieci Lidl. W portfolio firmy znajdują się naturalne, roślinne batony, wegańskie wafle czekoladowe i praliny. W ofercie dostępne jest aż 14 różnych rodzajów czekolad wegańskich – z dodatkami, nadziewane, deserowe. Do ostatnich innowacji należą: czekolada wegańska z prażoną, chrupiącą ciecierzycą, czekolada wegańska z dodatkiem orzecha tygrysiego i żurawiny oraz czekolada wegańska z nadzieniem Peanut Butter. Wśród smakołyków są również przekąski typu bake-off, jak np. wegański batonik z żurawiną bez dodatku cukru z NUTRI-SCORE A.
Wszystkie produkty Sweet Plants tworzone są przez technologów w oparciu o specjalistyczne receptury. Kluczem są najlepsze i wyselekcjonowane, roślinne składniki takie, jak: orzechy, owoce, superfruits, warzywa, pestki, nasiona oraz zboża.
Więcej informacji o marce na stronie: https://sweet-plants.com/ oraz Instagramie: @_sweetplants_

Zrób sercu przysługę tego lata

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.