Konsumencki Lider Jakości dla marki Sweet Plants - Debiut Roku 2023 w kategorii
Marka Sweet Plants została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem "Konsumencki Lider Jakości - Debiut Roku 2023" w kategorii "Słodycze Roślinne"! Jesteśmy niezmiernie zaszczyceni, będąc jedyną marką w tej kategorii, która otrzymała to wyróżnienie - przyznaje Prezes Zarządu, Paweł Stachowiak.
Roślinne słodycze Sweet Plants zadebiutowały z rozmachem na polskim rynku zaledwie w październiku tego roku. Zdążyły już jednak zagościć na półkach m.in. sieci Lidl i otrzymać wyjątkowy tytuł Debiutu Roku w swojej kategorii. Co kryje się za tym wyróżnieniem?
Konsumencki Lider Jakości
Projekt "Konsumencki Lider Jakości" skupia się na docenianiu firm, które nie tylko dostarczają wysokiej jakości produkty, ale także odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów. Kolejna, dwunasta już edycja, wyłoniła liderów poprzez badania konsumenckie, wyróżniając produkty cieszące się najlepszym odbiorem badanych. Kategoria “Debiut Roku” docenia młode marki, które z sukcesem zadebiutowały na rynku i wykazują potencjał. Wyróżnienie "Debiut Roku 2023" potwierdza misję marki, jaką jest tworzenie smacznych i zdrowszych alternatyw w sektorze słodkich przekąsek.
Koordynatorzy programu zwrócili uwagę na fakt, że w obliczu rosnącej świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania, konsumentom zależy na produktach, które nie tylko wpływają pozytywnie na zdrowie, ale również zachowują doskonały smak. W przypadku słodyczy roślinnych, często brakuje propozycji, które równie skutecznie łączą te dwie cechy. Sweet Plants wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując batony zarówno smaczne, jak i w zdrowszej wersji w porównaniu do tradycyjnych odpowiedników.
Wilk syty i owca cała
Batony marki Sweet Plants są doskonałą opcją, która łączy wyłącznie naturalne składniki pochodzące z roślin, a przy tym brak w nich dodatku cukru i syntetycznych słodzików. Dostępne w dwóch smakach:
orzechowym i kokosowym, zaspokajają różnorodne gusta konsumentów, nawet tych najbardziej wymagających.
Wybierając produkty staramy się szukać takich, które będą dobroczynnie wpływały na nasze zdrowie, ale jednocześnie będą smaczne. W przypadku słodyczy nieustannie pojawiają się zamienniki, ale niestety w większości przypadków nie bronią się smakiem. Dzięki batonom Sweet Plants śmiało możemy przytoczyć przysłowie "Wilk syty i owca cała". Otrzymujemy słodką przekąskę w postaci batonika, jednakże pozbawioną dodatku cukru, soli, bez oleju palmowego, konserwantów, za to w pełni naturalną i wzbogaconą o roślinny prebiotyk. - uzasadnia Sylwia Markowska, Koordynator Programu Konsumencki Lider Jakości.
Kolejne kroki
Wyróżnienie debiutu marki to nie tylko prestiż, ale i oczekiwania wobec kolejnych kroków. Tak intensywny start w branży zwiastuje równie intensywny rozwój.
Jesteśmy przekonani, że nasze batony marki Sweet Plants są nie tylko pyszne, ale także reprezentują rewolucję w kategorii słodyczy roślinnych. Dziękujemy za to prestiżowe wyróżnienie, które dodatkowo mobilizuje nas do pracy nad tworzeniem innowacyjnych, smacznych i zdrowych produktów dla naszych klientów - komentuje Paweł Stachowiak.
Marka Sweet Plants nie spoczywa na laurach i zapowiada rychłe wprowadzenie do oferty kolejnych, równie atrakcyjnych produktów. W planach są między innymi pyszne czekolady o zaskakujących smakach. Batony marki Sweet Plants dostępne są między innymi w sieci sklepów Lidl – teraz nie tylko z wyjątkowym składem i smakiem, ale i Laurem Konsumenckiego Lidera Jakości.
===
O Sweet Plants
To polska marka zajmująca się tworzeniem receptur oraz produkcją zdrowych, roślinnych przekąsek. Pomysł na nią zrodził się z potrzeby połączenia zdrowego snackingu bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, zamiłowania do żywności plant-based i innowacji.
Produkty marki Sweet Plants obecnie dostępne są na półkach sklepowych sieci Lidl. W portfolio firmy znajdują się naturalne, roślinne batony, wegańskie wafle czekoladowe i praliny. W ofercie dostępne jest aż 14 różnych rodzajów czekolad wegańskich – z dodatkami, nadziewane, deserowe. Do ostatnich innowacji należą: czekolada wegańska z prażoną, chrupiącą ciecierzycą, czekolada wegańska z dodatkiem orzecha tygrysiego i żurawiny oraz czekolada wegańska z nadzieniem Peanut Butter. Wśród smakołyków są również przekąski typu bake-off, jak np. wegański batonik z żurawiną bez dodatku cukru z NUTRI-SCORE A.
Wszystkie produkty Sweet Plants tworzone są przez technologów w oparciu o specjalistyczne receptury. Kluczem są najlepsze i wyselekcjonowane, roślinne składniki takie, jak: orzechy, owoce, superfruits, warzywa, pestki, nasiona oraz zboża.
Więcej informacji o marce na stronie: https://sweet-plants.com/ oraz Instagramie: @_sweetplants_
Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk
Medical Inventi podpisuje umowę o współpracy z Uniwersytetem Bolońskim
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.