Komunikaty PR

Konsumencki Lider Jakości dla marki Sweet Plants - Debiut Roku 2023 w kategorii

2023-12-06  |  10:40

Marka Sweet Plants została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem "Konsumencki Lider Jakości - Debiut Roku 2023" w kategorii "Słodycze Roślinne"! Jesteśmy niezmiernie zaszczyceni, będąc jedyną marką w tej kategorii, która otrzymała to wyróżnienie - przyznaje Prezes Zarządu, Paweł Stachowiak.

Roślinne słodycze Sweet Plants zadebiutowały z rozmachem na polskim rynku zaledwie w październiku tego roku. Zdążyły już jednak zagościć na półkach m.in. sieci Lidl i otrzymać wyjątkowy tytuł Debiutu Roku w swojej kategorii. Co kryje się za tym wyróżnieniem?


Konsumencki Lider Jakości


Projekt "Konsumencki Lider Jakości" skupia się na docenianiu firm, które nie tylko dostarczają wysokiej jakości produkty, ale także odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów. Kolejna, dwunasta już edycja, wyłoniła liderów poprzez badania konsumenckie, wyróżniając produkty cieszące się najlepszym odbiorem badanych. Kategoria “Debiut Roku” docenia młode marki, które z sukcesem zadebiutowały na rynku i wykazują potencjał. Wyróżnienie "Debiut Roku 2023" potwierdza misję marki, jaką jest tworzenie smacznych i zdrowszych alternatyw w sektorze słodkich przekąsek.


Koordynatorzy programu zwrócili uwagę na fakt, że w obliczu rosnącej świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania, konsumentom zależy na produktach, które nie tylko wpływają pozytywnie na zdrowie, ale również zachowują doskonały smak. W przypadku słodyczy roślinnych, często brakuje propozycji, które równie skutecznie łączą te dwie cechy. Sweet Plants wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując batony zarówno smaczne, jak i w zdrowszej wersji w porównaniu do tradycyjnych odpowiedników.


Wilk syty i owca cała


Batony marki Sweet Plants są doskonałą opcją, która łączy wyłącznie naturalne składniki pochodzące z roślin, a przy tym brak w nich dodatku cukru i syntetycznych słodzików. Dostępne w dwóch smakach:
orzechowym i kokosowym, zaspokajają różnorodne gusta konsumentów, nawet tych najbardziej wymagających.


Wybierając produkty staramy się szukać takich, które będą dobroczynnie wpływały na nasze zdrowie, ale jednocześnie będą smaczne. W przypadku słodyczy nieustannie pojawiają się zamienniki, ale niestety w większości przypadków nie bronią się smakiem. Dzięki batonom Sweet Plants śmiało możemy przytoczyć przysłowie "Wilk syty i owca cała". Otrzymujemy słodką przekąskę w postaci batonika, jednakże pozbawioną dodatku cukru, soli, bez oleju palmowego, konserwantów, za to w pełni naturalną i wzbogaconą o roślinny prebiotyk. - uzasadnia Sylwia Markowska, Koordynator Programu Konsumencki Lider Jakości.


Kolejne kroki


Wyróżnienie debiutu marki to nie tylko prestiż, ale i oczekiwania wobec kolejnych kroków. Tak intensywny start w branży zwiastuje równie intensywny rozwój.


Jesteśmy przekonani, że nasze batony marki Sweet Plants są nie tylko pyszne, ale także reprezentują rewolucję w kategorii słodyczy roślinnych. Dziękujemy za to prestiżowe wyróżnienie, które dodatkowo mobilizuje nas do pracy nad tworzeniem innowacyjnych, smacznych i zdrowych produktów dla naszych klientów - komentuje Paweł Stachowiak.


Marka Sweet Plants nie spoczywa na laurach i zapowiada rychłe wprowadzenie do oferty kolejnych, równie atrakcyjnych produktów. W planach są między innymi pyszne czekolady o zaskakujących smakach. Batony marki Sweet Plants dostępne są między innymi w sieci sklepów Lidl – teraz nie tylko z wyjątkowym składem i smakiem, ale i Laurem Konsumenckiego Lidera Jakości.


===
O Sweet Plants
To polska marka zajmująca się tworzeniem receptur oraz produkcją zdrowych, roślinnych przekąsek. Pomysł na nią zrodził się z potrzeby połączenia zdrowego snackingu bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, zamiłowania do żywności plant-based i innowacji.


Produkty marki Sweet Plants obecnie dostępne są na półkach sklepowych sieci Lidl. W portfolio firmy znajdują się naturalne, roślinne batony, wegańskie wafle czekoladowe i praliny. W ofercie dostępne jest aż 14 różnych rodzajów czekolad wegańskich – z dodatkami, nadziewane, deserowe. Do ostatnich innowacji należą: czekolada wegańska z prażoną, chrupiącą ciecierzycą, czekolada wegańska z dodatkiem orzecha tygrysiego i żurawiny oraz czekolada wegańska z nadzieniem Peanut Butter. Wśród smakołyków są również przekąski typu bake-off, jak np. wegański batonik z żurawiną bez dodatku cukru z NUTRI-SCORE A.


Wszystkie produkty Sweet Plants tworzone są przez technologów w oparciu o specjalistyczne receptury. Kluczem są najlepsze i wyselekcjonowane, roślinne składniki takie, jak: orzechy, owoce, superfruits, warzywa, pestki, nasiona oraz zboża.


Więcej informacji o marce na stronie: https://sweet-plants.com/ oraz Instagramie: @_sweetplants_

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:30

Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków

Bezzębie odbiera uśmiech ponad 9 milionom Polaków Co zrobić ze wstydliwym problemem, który pogarsza jakość życia? Pomimo codziennych powodów do radości, wiele
Zdrowie Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
2024-04-17 | 12:30

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce Grupa Sanofi w Polsce łączy dwie spółki, upraszcza nazwę prawną oraz przenosi się do nowego biura. Te inicjatywy są kolejnym
Zdrowie Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
2024-04-17 | 08:00

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024

Rozpoczął się nabór wniosków na beneficjentów tegorocznej charytatywnej sztafety biznesowej Poland Business Run. Każdy, kto potrzebuje dofinansowania do zakupu protezy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.