Komunikaty PR

Konsumencki Lider Jakości dla marki Sweet Plants - Debiut Roku 2023 w kategorii

2023-12-06  |  10:40

Marka Sweet Plants została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem "Konsumencki Lider Jakości - Debiut Roku 2023" w kategorii "Słodycze Roślinne"! Jesteśmy niezmiernie zaszczyceni, będąc jedyną marką w tej kategorii, która otrzymała to wyróżnienie - przyznaje Prezes Zarządu, Paweł Stachowiak.

Roślinne słodycze Sweet Plants zadebiutowały z rozmachem na polskim rynku zaledwie w październiku tego roku. Zdążyły już jednak zagościć na półkach m.in. sieci Lidl i otrzymać wyjątkowy tytuł Debiutu Roku w swojej kategorii. Co kryje się za tym wyróżnieniem?


Konsumencki Lider Jakości


Projekt "Konsumencki Lider Jakości" skupia się na docenianiu firm, które nie tylko dostarczają wysokiej jakości produkty, ale także odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów. Kolejna, dwunasta już edycja, wyłoniła liderów poprzez badania konsumenckie, wyróżniając produkty cieszące się najlepszym odbiorem badanych. Kategoria “Debiut Roku” docenia młode marki, które z sukcesem zadebiutowały na rynku i wykazują potencjał. Wyróżnienie "Debiut Roku 2023" potwierdza misję marki, jaką jest tworzenie smacznych i zdrowszych alternatyw w sektorze słodkich przekąsek.


Koordynatorzy programu zwrócili uwagę na fakt, że w obliczu rosnącej świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania, konsumentom zależy na produktach, które nie tylko wpływają pozytywnie na zdrowie, ale również zachowują doskonały smak. W przypadku słodyczy roślinnych, często brakuje propozycji, które równie skutecznie łączą te dwie cechy. Sweet Plants wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując batony zarówno smaczne, jak i w zdrowszej wersji w porównaniu do tradycyjnych odpowiedników.


Wilk syty i owca cała


Batony marki Sweet Plants są doskonałą opcją, która łączy wyłącznie naturalne składniki pochodzące z roślin, a przy tym brak w nich dodatku cukru i syntetycznych słodzików. Dostępne w dwóch smakach:
orzechowym i kokosowym, zaspokajają różnorodne gusta konsumentów, nawet tych najbardziej wymagających.


Wybierając produkty staramy się szukać takich, które będą dobroczynnie wpływały na nasze zdrowie, ale jednocześnie będą smaczne. W przypadku słodyczy nieustannie pojawiają się zamienniki, ale niestety w większości przypadków nie bronią się smakiem. Dzięki batonom Sweet Plants śmiało możemy przytoczyć przysłowie "Wilk syty i owca cała". Otrzymujemy słodką przekąskę w postaci batonika, jednakże pozbawioną dodatku cukru, soli, bez oleju palmowego, konserwantów, za to w pełni naturalną i wzbogaconą o roślinny prebiotyk. - uzasadnia Sylwia Markowska, Koordynator Programu Konsumencki Lider Jakości.


Kolejne kroki


Wyróżnienie debiutu marki to nie tylko prestiż, ale i oczekiwania wobec kolejnych kroków. Tak intensywny start w branży zwiastuje równie intensywny rozwój.


Jesteśmy przekonani, że nasze batony marki Sweet Plants są nie tylko pyszne, ale także reprezentują rewolucję w kategorii słodyczy roślinnych. Dziękujemy za to prestiżowe wyróżnienie, które dodatkowo mobilizuje nas do pracy nad tworzeniem innowacyjnych, smacznych i zdrowych produktów dla naszych klientów - komentuje Paweł Stachowiak.


Marka Sweet Plants nie spoczywa na laurach i zapowiada rychłe wprowadzenie do oferty kolejnych, równie atrakcyjnych produktów. W planach są między innymi pyszne czekolady o zaskakujących smakach. Batony marki Sweet Plants dostępne są między innymi w sieci sklepów Lidl – teraz nie tylko z wyjątkowym składem i smakiem, ale i Laurem Konsumenckiego Lidera Jakości.


===
O Sweet Plants
To polska marka zajmująca się tworzeniem receptur oraz produkcją zdrowych, roślinnych przekąsek. Pomysł na nią zrodził się z potrzeby połączenia zdrowego snackingu bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, zamiłowania do żywności plant-based i innowacji.


Produkty marki Sweet Plants obecnie dostępne są na półkach sklepowych sieci Lidl. W portfolio firmy znajdują się naturalne, roślinne batony, wegańskie wafle czekoladowe i praliny. W ofercie dostępne jest aż 14 różnych rodzajów czekolad wegańskich – z dodatkami, nadziewane, deserowe. Do ostatnich innowacji należą: czekolada wegańska z prażoną, chrupiącą ciecierzycą, czekolada wegańska z dodatkiem orzecha tygrysiego i żurawiny oraz czekolada wegańska z nadzieniem Peanut Butter. Wśród smakołyków są również przekąski typu bake-off, jak np. wegański batonik z żurawiną bez dodatku cukru z NUTRI-SCORE A.


Wszystkie produkty Sweet Plants tworzone są przez technologów w oparciu o specjalistyczne receptury. Kluczem są najlepsze i wyselekcjonowane, roślinne składniki takie, jak: orzechy, owoce, superfruits, warzywa, pestki, nasiona oraz zboża.


Więcej informacji o marce na stronie: https://sweet-plants.com/ oraz Instagramie: @_sweetplants_

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.