Kosmetyki o wartości ponad 75 000 zł dla szpitali w Warszawie i Poznaniu

Wsparcie szpitali w czasie pandemii COVID-19
Kosmetyki o wartości ponad 75 000 zł dla szpitali
w Warszawie i Poznaniu
Firma Henkel Polska przekazała kolejną darowiznę rzeczową szpitalom walczącym z pandemią COVID-19. Kosmetyki o wartości ponad 75 000 zł trafiły do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie oraz Szpitala Klinicznego Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Łącznie na cel wsparcia pracowników służby zdrowia firma Henkel przekazała już produkty o rynkowej wartości 316 000 zł.
Henkel Polska kontynuuje akcję wspierania szpitali w całej Polsce, które w tym trudnym czasie szczególnie potrzebują środków higieny osobistej. Wśród beneficjentów znalazły się tym razem Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie oraz Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Oba szpitale otrzymały kosmetyki o wartości 38 000 zł każdy.
W tej niezwykle trudnej sytuacji chcemy po prostu pomagać. A ponieważ w szpitalach wciąż jest duże zapotrzebowanie na środki czystości i higieny osobistej, po raz kolejny przekazujemy na ich rzecz nasze produkty. Tym razem są to kosmetyki i cieszymy się, że w ten sposób możemy wesprzeć trudną pracę personelu medycznego i ratowniczego w szpitalach – powiedziała Dorota Strosznajder, dyrektor komunikacji korporacyjnej i pełnomocnik zarządu ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska.
Wcześniej Henkel przekazał wsparcie rzeczowe w produktach firmy Szpitalowi Rejonowemu im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu oraz, we współpracy z gliwickim Caritasem, 15 szpitalom z województwa śląskiego. Łączna wartość rynkowa produktów przekazanych dotychczasowo przez firmę Henkel Polska na rzecz walki z pandemią to 316 000 zł.

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.