Kosmetyki o wartości ponad 75 000 zł dla szpitali w Warszawie i Poznaniu

Wsparcie szpitali w czasie pandemii COVID-19
Kosmetyki o wartości ponad 75 000 zł dla szpitali
w Warszawie i Poznaniu
Firma Henkel Polska przekazała kolejną darowiznę rzeczową szpitalom walczącym z pandemią COVID-19. Kosmetyki o wartości ponad 75 000 zł trafiły do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie oraz Szpitala Klinicznego Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Łącznie na cel wsparcia pracowników służby zdrowia firma Henkel przekazała już produkty o rynkowej wartości 316 000 zł.
Henkel Polska kontynuuje akcję wspierania szpitali w całej Polsce, które w tym trudnym czasie szczególnie potrzebują środków higieny osobistej. Wśród beneficjentów znalazły się tym razem Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie oraz Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Oba szpitale otrzymały kosmetyki o wartości 38 000 zł każdy.
W tej niezwykle trudnej sytuacji chcemy po prostu pomagać. A ponieważ w szpitalach wciąż jest duże zapotrzebowanie na środki czystości i higieny osobistej, po raz kolejny przekazujemy na ich rzecz nasze produkty. Tym razem są to kosmetyki i cieszymy się, że w ten sposób możemy wesprzeć trudną pracę personelu medycznego i ratowniczego w szpitalach – powiedziała Dorota Strosznajder, dyrektor komunikacji korporacyjnej i pełnomocnik zarządu ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska.
Wcześniej Henkel przekazał wsparcie rzeczowe w produktach firmy Szpitalowi Rejonowemu im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu oraz, we współpracy z gliwickim Caritasem, 15 szpitalom z województwa śląskiego. Łączna wartość rynkowa produktów przekazanych dotychczasowo przez firmę Henkel Polska na rzecz walki z pandemią to 316 000 zł.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.