Lider roślinnych produktów do smarowania rozszerza ofertę o zamienniki śmietany
Upfield, światowy lider w produkcji żywności roślinnej, wprowadza na polski rynek nowość - roślinne alternatywy dla śmietan: Rama Crema 15% do zup i sosów oraz Rama Crema 31%, przeznaczoną do ubijania.
Dzięki specjalnej recepturze opartej w 100% na roślinnych składnikach, Rama Crema 15% oraz Rama Crema 31% doskonale sprawdzą się w kuchniach wegetarian i wegan, konsumentów unikających produktów odzwierzęcych ze względu na troskę o zwierzęta i planetę oraz wszystkich poszukujących odmiany w tradycyjnej kuchni. Nowości od Upfield nie zawierają mleka i glutenu, dlatego będą doskonałym rozwiązaniem dla alergików i osób unikających tych składników ze względów zdrowotnych (uczulonych na laktozę i gluten czy zmagających się z ich nietolerancją). Ponadto, nowe produkty są całkowicie wolne od tłuszczów trans – jak cała oferta firmy Upfield. Rama Crema nie zawiera także konserwantów.
Produkty Rama Crema będą idealnym wsparciem podczas przygotowania ulubionych potraw, ponieważ cechuje je wysoka funkcjonalność (nie ważą się w gotowaniu), wydajność (Rama Crema 31% ubija się szybciej, a po ubiciu ma większą objętość) i uniwersalność zastosowania. Podczas przygotowywania dań zachowują się jak standardowe śmietany. Dodatkowymi atutami nowych produktów Upfield są wyjątkowy, łagodny smak oraz idealna kremowość.
Rama Crema 15% to alternatywa dla zwykłych śmietan z mleka. Rewelacyjnie sprawdza się podczas gotowania zarówno w kuchni tradycyjnej, jak i wegetariańskiej. Służy do zabielania zup i kremów czy przygotowywania sosów i dipów. Można jej użyć we wszystkich przepisach i zastosowaniach, w których sięgamy po tradycyjną śmietanę. Ma w 100% roślinny skład, bez konserwantów i oleju palmowego.
Rama Crema 31% to roślinna alternatywa dla standardowej śmietanki z mleka. Ten uniwersalny produkt znakomicie posłuży do przygotowywania deserów i koktajli oraz pieczenia ciast i tortów. Idealnie się ubija, zwiększając swą objętość o połowę, przez co świetnie nadaje się do dekoracji deserów. Przygotowana na jej bazie bita śmietana jest doskonale ubita, sztywna i wyjątkowo kremowa w smaku. Nie zawiera nabiału, konserwantów i oleju palmowego.
„Do tej pory Upfield był znany z roślinnych produktów do smarowania i gotowania bez tłuszczów trans, jak np. Delma, Rama, Flora czy ProActiv. W naszej ofercie mamy także roślinne zamienniki serów Violife. Teraz wprowadzamy na rynek Rama Crema - roślinne alternatywy dla śmietan, a jeszcze w tym roku zaskoczymy kolejnymi rewolucyjnymi nowościami” – mówi Marcin Tarka, Dyrektor ds. Sprzedaży Upfield Polska.
100% roślinne - przyjazne planecie
Wprowadzenie na rynek linii produktów Rama Crema, czyli roślinnych zamienników dla śmietan, to kolejny krok firmy Upfield w stronę roślinnej przyszłości. W porównaniu do śmietany z mleka krowiego roślinne alternatywy Rama Crema mają średnio o 50% mniejszy wpływ na środowisko. Ponadto, nowe produkty pozostają także dłużej świeże, co oznacza mniej marnowania żywności. Również opakowania Rama Crema są bardziej przyjazne planecie. Zostały zaprojektowane tak, by zmaksymalizować możliwości recyklingu. Kartonowa otoczka wokół kubków Rama Crema gwarantuje bezpieczeństwo i zmniejsza ilość wykorzystanego plastiku. Dzięki takim działaniom Upfield będzie mógł osiągnąć założony cel, by do 2030 roku zmniejszyć zużycie opakowań z tworzyw sztucznych aż o 95%. Ponadto obecnie 94% opakowań produktów firmy zostało ocenionych jako nadające się do recyklingu, ponownego użycia lub kompostowania.
Cena
Nowości od Upfield są przystępne cenowo. Sugerowana cena detaliczna Rama Crema 15% oraz Rama Crema 31% wynosi 3,79 zł.
---------------------
Upfield w Polsce:
Upfield to producent żywności pochodzenia roślinnego. W Polsce firma zatrudnia ponad 600 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).
Roślinne produkty Upfield:
- nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
- nie zawierają cholesterolu,
- mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
- są alternatywą dla masła z krowiego mleka, ponieważ mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
- bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.
Więcej: Upfield Polska - YouTube
Upfield na świecie:
Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z odpowiedzialnym podejściem do naszej planety, czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Upfield jest numerem 1 wśród producentów roślinnych produktów do smarowania i serów, oferującym konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora™, Rama, Blue Band, ProActiv, Becel, I Can't Believe It's Not Butter, Country Crock i Violife®. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistów do spraw żywienia. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Więcej informacji: www.upfield.com
Pierwszy Europejski Dzień Miastenii - 2 czerwca 2023

Koordynator niekomercyjnych badań klinicznych – na czym polega jego rola?
Spokój w prezencie na Dzień Dziecka
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Coraz więcej Polaków przekonuje się do prywatnych polis zdrowotnych. Skłania ich do tego utrudniony dostęp do publicznej opieki
Według badań Polskiej Izby Ubezpieczeń największe obawy Polaków są związane ze zdrowiem i brakiem dostępu do opieki medycznej, a pandemia COVID-19 tylko je pogłębiła. Z badań CBOS wynika, że aż 2/3 Polaków negatywnie ocenia funkcjonowanie publicznego systemu ochrony zdrowia. Dlatego jednocześnie z każdym rokiem rośnie popularność prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych, które zapewniają szybszy dostęp do konsultacji i badań. Obecnie taką polisą objęty jest już średnio co 10. Polak, a dostępna na rynku oferta prywatnych polis jest coraz bardziej rozbudowana.
Edukacja
Dorośli i młodzież rozmijają się w postrzeganiu cyberzagrożeń. Dzieci najbardziej boją się hejtu ze strony rówieśników

W Polsce cyberprzemoc dotyka przynajmniej raz w miesiącu 13 proc. dzieci w wieku szkolnym, czyli nawet dwukrotnie częściej niż w innych krajach Europy – wynika z danych projektu EU Kids Online, przytaczanych w raporcie Fundacji Orange „Dojrzeć do praw”. Jak wynika z wypowiedzi dzieci i młodzieży uczestniczących w badaniach jakościowych przeprowadzonych na potrzeby tego raportu, to właśnie cyberprzemoc rówieśnicza i mowa nienawiści są największym zagrożeniem w sieci, którego się obawiają. Podobnie jak upubliczniane screeny wiadomości prywatnych czy filmów i zdjęć robionych z ukrycia, z czym wiąże się narażenie na kpiny i hejt. Z jednej strony młodzi są zmęczeni korzystaniem z sieci, ale z drugiej – czują przymus bycia ciągle online, obawiając się wykluczenia z grupy.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Firma
Wpływ sztucznej inteligencji na rynek pracy nie jest powodem do paniki. Żadna ze zmian technologicznych nie wywołała masowego bezrobocia

Sztuczna inteligencja jest w stanie optymalizować procesy oraz ułatwiać przewidywalne, powtarzalne zadania. Dlatego z czasem może wyprzeć część zawodów, choć w ich miejsce pojawią się nowe. Eksperci różnią się też w ocenach, które profesje czekają największe zmiany albo całkowita automatyzacja. Wśród tych „nietykalnych” wymienia się m.in. te, w których niezbędne są typowo ludzkie cechy, jak inteligencja emocjonalna, nieszablonowe myślenie albo umiejętności nawiązywania relacji międzyludzkich. AI raczej nie wyprze też zawodów takich jak hydraulik, murarz czy elektryk. Powody do obaw mogą mieć jednak matematycy i księgowi, chociaż eksperci wspominają raczej o zwiększaniu ich produktywności, a nie znikaniu tych zawodów z rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.