Lider roślinnych produktów do smarowania rozszerza ofertę o zamienniki śmietany
Upfield, światowy lider w produkcji żywności roślinnej, wprowadza na polski rynek nowość - roślinne alternatywy dla śmietan: Rama Crema 15% do zup i sosów oraz Rama Crema 31%, przeznaczoną do ubijania.
Dzięki specjalnej recepturze opartej w 100% na roślinnych składnikach, Rama Crema 15% oraz Rama Crema 31% doskonale sprawdzą się w kuchniach wegetarian i wegan, konsumentów unikających produktów odzwierzęcych ze względu na troskę o zwierzęta i planetę oraz wszystkich poszukujących odmiany w tradycyjnej kuchni. Nowości od Upfield nie zawierają mleka i glutenu, dlatego będą doskonałym rozwiązaniem dla alergików i osób unikających tych składników ze względów zdrowotnych (uczulonych na laktozę i gluten czy zmagających się z ich nietolerancją). Ponadto, nowe produkty są całkowicie wolne od tłuszczów trans – jak cała oferta firmy Upfield. Rama Crema nie zawiera także konserwantów.
Produkty Rama Crema będą idealnym wsparciem podczas przygotowania ulubionych potraw, ponieważ cechuje je wysoka funkcjonalność (nie ważą się w gotowaniu), wydajność (Rama Crema 31% ubija się szybciej, a po ubiciu ma większą objętość) i uniwersalność zastosowania. Podczas przygotowywania dań zachowują się jak standardowe śmietany. Dodatkowymi atutami nowych produktów Upfield są wyjątkowy, łagodny smak oraz idealna kremowość.
Rama Crema 15% to alternatywa dla zwykłych śmietan z mleka. Rewelacyjnie sprawdza się podczas gotowania zarówno w kuchni tradycyjnej, jak i wegetariańskiej. Służy do zabielania zup i kremów czy przygotowywania sosów i dipów. Można jej użyć we wszystkich przepisach i zastosowaniach, w których sięgamy po tradycyjną śmietanę. Ma w 100% roślinny skład, bez konserwantów i oleju palmowego.
Rama Crema 31% to roślinna alternatywa dla standardowej śmietanki z mleka. Ten uniwersalny produkt znakomicie posłuży do przygotowywania deserów i koktajli oraz pieczenia ciast i tortów. Idealnie się ubija, zwiększając swą objętość o połowę, przez co świetnie nadaje się do dekoracji deserów. Przygotowana na jej bazie bita śmietana jest doskonale ubita, sztywna i wyjątkowo kremowa w smaku. Nie zawiera nabiału, konserwantów i oleju palmowego.
„Do tej pory Upfield był znany z roślinnych produktów do smarowania i gotowania bez tłuszczów trans, jak np. Delma, Rama, Flora czy ProActiv. W naszej ofercie mamy także roślinne zamienniki serów Violife. Teraz wprowadzamy na rynek Rama Crema - roślinne alternatywy dla śmietan, a jeszcze w tym roku zaskoczymy kolejnymi rewolucyjnymi nowościami” – mówi Marcin Tarka, Dyrektor ds. Sprzedaży Upfield Polska.
100% roślinne - przyjazne planecie
Wprowadzenie na rynek linii produktów Rama Crema, czyli roślinnych zamienników dla śmietan, to kolejny krok firmy Upfield w stronę roślinnej przyszłości. W porównaniu do śmietany z mleka krowiego roślinne alternatywy Rama Crema mają średnio o 50% mniejszy wpływ na środowisko. Ponadto, nowe produkty pozostają także dłużej świeże, co oznacza mniej marnowania żywności. Również opakowania Rama Crema są bardziej przyjazne planecie. Zostały zaprojektowane tak, by zmaksymalizować możliwości recyklingu. Kartonowa otoczka wokół kubków Rama Crema gwarantuje bezpieczeństwo i zmniejsza ilość wykorzystanego plastiku. Dzięki takim działaniom Upfield będzie mógł osiągnąć założony cel, by do 2030 roku zmniejszyć zużycie opakowań z tworzyw sztucznych aż o 95%. Ponadto obecnie 94% opakowań produktów firmy zostało ocenionych jako nadające się do recyklingu, ponownego użycia lub kompostowania.
Cena
Nowości od Upfield są przystępne cenowo. Sugerowana cena detaliczna Rama Crema 15% oraz Rama Crema 31% wynosi 3,79 zł.
---------------------
Upfield w Polsce:
Upfield to producent żywności pochodzenia roślinnego. W Polsce firma zatrudnia ponad 600 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).
Roślinne produkty Upfield:
- nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
- nie zawierają cholesterolu,
- mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
- są alternatywą dla masła z krowiego mleka, ponieważ mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
- bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.
Więcej: Upfield Polska - YouTube
Upfield na świecie:
Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z odpowiedzialnym podejściem do naszej planety, czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Upfield jest numerem 1 wśród producentów roślinnych produktów do smarowania i serów, oferującym konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora™, Rama, Blue Band, ProActiv, Becel, I Can't Believe It's Not Butter, Country Crock i Violife®. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistów do spraw żywienia. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Więcej informacji: www.upfield.com
Konferencja ONE HEALTH – JEDNO ZDROWIE w Senacie RP
Zdrowie bieruńskich seniorów w centrum uwagi
Najwyższy poziom profilaktyki.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia
Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.
Ochrona środowiska
Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie
Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.
Prawo
Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu
Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.