Medical Inventi podpisuje umowę o współpracy z Uniwersytetem Bolońskim
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Lubelska Spółka zajmująca się komercjalizacją badań naukowych w profilaktyce i ochronie zdrowia nawiązała współpracę z Uniwersytetem w Bolonii. Medical Inventi będzie wspierać realizowany przez zespół z Alma Mater, czyli matki wszystkich uniwersytetów, projekt badawczy z wykorzystaniem FlexiOss®Dent. To kolejny krok w rozwoju i internacjonalizacji producenta przełomowego biokompozytu kościozastępczego. Biotechnologiczna Spółka w pierwszym kwartale 2025 roku planuje giełdowy debiut na rynku NewConnect.
- Projekt prowadzony przez Uniwersytet Boloński, a dokładniej Katedrę Nauk Biomedycznych i Neuromotorycznych, dotyczy zastosowania naszego produktu w stomatologii. Jesteśmy zaszczyceni, że ze wszystkich biokompozytów kościozastępczych na świecie wybrano właśnie FlexiOss®Dent. To świadczy o jego najwyższej jakości. Ponadto kooperacja z renomowanym uniwersytetem to wyraz szczególnego uznania dla pracy naszego zespołu, a także element realizacji naszej strategii, która zakłada m.in. współpracę z kluczowymi uczelniami na świecie - mówi Maciej Maniecki, prezes zarządu Medical Inventi.
Medical Inventi wspiera Università di Bologna (Department of Biomedical and Neuromotor Science) w realizacji projektu badawczego z wykorzystaniem swojego wyrobu – FlexiOss®Dent. Eksperyment medyczny dotyczy stomatologii ludzkiej, a elementem projektu będzie zastosowanie hydroksyapatytowego kompozytu w regeneracji ubytków kości szczęki i żuchwy. To kolejny krok w kierunku globalnej komercjalizacji biokompozytu kościozastępczego od Medical Inventi.
Medical Inventi S.A. w pierwszym kwartale 2025 roku planuje debiut na rynku NewConnect, a jesienią przyszłego roku przeniesienie notowań na Rynek Główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
***
Medical Inventi S.A. to spółka biotechnologiczna założona w 2015 jako inicjatywa środowiska akademickiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz prywatnego kapitału, w celu komercjalizacji badań naukowych wdrażanych na potrzeby profilaktyki i ochrony zdrowia ludzkiego. Portfolio produktowe Spółki obejmuje biomateriał kościozastępczy stosowany w ortopedii pod marką FlexiOss® i stomatologii pod marką FlexiOss®Dent. Wyrób dostępny jest również jako FlexiOss®Vet do zastosowań weterynaryjnych.
Spółka w pierwszym kwartale 2025 r. planuje debiut na rynku NewConnect.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.