Medicover Stomatologia z kolejnym dobrym adresem. Tym razem w biurowcu Infinity
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Medicover Stomatologia rozwija portfolio centrów dentystycznych ulokowanych w nowoczesnych biurowcach i obiektach mixed-use. W biurowcu Infinity we Wrocławiu zadebiutowała właśnie najnowsza lokalizacja Medicover Stomatologia. To już piąte centrum w tym miesicie należące do tej sieci.
Medicover Stomatologia, obecny lider w segmencie prywatnych usług dentystycznych w Polsce, inwestuje w dalszy rozwój swojej sieci, stawiając przy tym na lokalizacje w nowoczesnych biurowcach oraz w rozpoznawalnych obiektach i kompleksach mixed-use w całym kraju. W samej tylko Warszawie firma posiada już centra stomatologiczne m.in. w: Fabryce Norblina, Centrum Praskim Koneser, Elektrowni Powiśle czy biurowcu Spark. Z kolei poza stolicą m.in. w kompleksach Quattro w Krakowie, 3T Office Park w Gdyni, Face 2 Face Business Campus w Katowicach czy biurowcu Green Horizon w Łodzi.
Teraz dołącza do tego grona najnowsze centrum, które właśnie zostało otwarte w biurowcu Infinity we Wrocławiu. Na parterze na powierzchni 405 m kw., Medicover Stomatologia stworzył aż 9 gabinetów, a także w pełni wyposażoną pracownię diagnostyki obrazowej. Nowe centrum jest już trzecim we Wrocławiu, które należy do portfolio lidera. Lokalizację, podobnie jak wszystkie otwierane przez sieć, stworzono w autorskim koncepcie „Rytuału Uśmiechu”. Na koniec 2023 roku w tym formacie w Polsce działały już 43 centra dentystyczne w sieci Medicover, m.in. w Warszawie, Toruniu, Krakowie, Łodzi, Sosnowcu, Lublinie czy Trójmieście. Koncept ten łączy nowoczesny design, komfort pacjenta oraz najnowsze technologie z interdyscyplinarnym leczeniem stomatologicznym, kompleksowym zakresem usług i holistycznym podejściem do pacjenta.
– Rozwój sieci na południu Polski jest dla nas jednym z biznesowych priorytetów. Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy we Wrocławiu uruchomiliśmy 2 nowe centra dentystyczne, dysponujące łącznie 17 fotelami – mówi Maria Michalska, dyrektor zarządzająca Medicover Stomatologia. – W grudniu ubiegłego roku pod marką lokalnego lidera Royal Dent zadebiutowało pierwsze we Wrocławiu centrum stworzone w „Rytuale Uśmiechu”. Tym razem pod szyldem własnego brandu wprowadzamy na rynek kolejną lokalizację opartą na naszym pionierskim formacie, umacniając tym samym pozycję na Dolnym Śląsku – dodaje.
Wraz z otwarciem sieć wzbogaca też portfolio prestiżowych adresów, pod którymi znajdują się jej centra. – Budując sieć wybieramy najatrakcyjniejsze lokalizacje i adresy w miastach, w których się rozwijamy, bez względu na to czy jest to biurowiec, obiekt mixed-use, galeria handlowa, kamienica czy osiedle mieszkalne – mówi Maria Michalska. – Najnowsze otwarcie w biurowcu Infinity jest tego najlepszym przykładem. Zależy nam bowiem na tym, aby pacjent bez problemu był w stanie zlokalizować centrum na mapie miasta, miał do nas łatwy dojazd samochodem lub komunikacją miejską, a do tego leczony był w nowoczesnej przestrzeni, której klimat współgra z lifestylowo-medycznym charakterem „Rytuału Uśmiechu” – dodaje.
Nowe centrum zapewnia pacjentom kompleksową i interdyscyplinarną opiekę pod jednym dachem. Leczący się tu znajdą usługi z takich obszarów jak stomatologia zachowawcza, chirurgia, implantologia, endodoncja, ortodoncja, protetyka, periodontologia, stomatologia dziecięca. Pracują tutaj natomiast stomatolodzy specjalizujących się w najważniejszych dziedzinach współczesnej dentystyki – od chirurgii po ortodoncję. Centrum w biurowcu Infinity wypełniono też najnowszymi technologiami, które czynią leczenie bardziej precyzyjnym. Pracownia diagnostyczna wyposażona została w RTG i tomograf, co umożliwia wykonanie badań od ręki. Ponadto pacjenci mają tu dostęp m.in. do leczenia kanałowego pod mikroskopem, skanerów 3D jamy ustnej, cyfrowego projektowania uśmiechu, aparatów nakładkowych Invisalign czy leczenia implanto-protetycznego All-on-X.
Przestrzeń centrum została natomiast w taki sposób zaprojektowana, aby zapewniać pacjentom komfort emocjonalny. Całą poczekalnie zaaranżowano na wzór kawiarni, wypełniając ją fotelami i stolikami kawowymi, common table, a nawet biblioteczką, stoiskiem kawowy i galerią zdjęć dawnego Wrocławia. Za aranżację wnętrza odpowiadał zespół Medicover Stomatologia. Projekt oparto natomiast na koncepcji pracowni Piotrowscy Design. – „Rytuał Uśmiechu” dostępny jest już w coraz większej liczbie polskich miast. To koncept, który zmienia podejście do stomatologii, w której liczy się komfort, interdyscyplinarność i technologia, ale także zmienia spojrzenie pacjentów na dentystykę i na samo leczenie, przełamując stereotypy. To kierunek, który planujemy dalej rozwijać, kontynuując ekspansję w kolejnych miastach. Dziś niemal wszystkie centra Medicover Stomatologia w kraju działają w „Rytuale Uśmiechu” – mówi Maria Michalska.
Aktualnie sieć Medicover Stomatologia liczy sobie w Polsce 80 centrów dentystycznych, które łącznie dysponują 491 fotelami.
Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków
Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.