Nestmedic dostarczy teleKTG Pregnabit wprost do domów ciężarnych kobiet
Polska spółka z branży telemedycyny Nestmedic, producent mobilnego KTG Pregnabit w trosce o bezpieczeństwo ciężarnych kobiet wprowadza nową usługę. Od dziś urządzenie do zdalnego badania dobrostanu płodu po zamówieniu przez stronę internetową, będzie dostarczone bezpośrednio do domu pacjentki.
Badanie KTG to “złoty standard” opieki okołoporodowej. Jest powszechnie i rutynowo wykonywane w ośrodkach zdrowia – obowiązkowo u każdej kobiety w III trymestrze ciąży. Przeprowadzane w tradycyjnej formie wymaga ono od pacjentki nawet kilkugodzinnej wizyty w placówce medycznej.
Telemedyczne urządzenie KTG Pregnabit pozwala na przeprowadzanie badania w dowolnym miejscu i czasie, bez konieczności wizyty w szpitalu. Zapisy KTG są na bieżąco analizowane przez specjalistów z Medycznego Centrum Telemonitoringu. Wykwalifikowany personel medyczny jest w stałym kontakcie z pacjentką i w przypadku nieprawidłowości w badaniu wdraża odpowiednie procedury, z wezwaniem karetki włącznie.
- W tej szczególnej dla naszego kraju i świata sytuacji, postanowiliśmy zwiększyć bezpieczeństwo ciężarnych kobiet zwiększając dostęp do KTG Pregnabit i upraszczając sposób jego wypożyczenia. W ciągu 48 godzin od zamówienia dostarczymy pacjentce urządzenie, aby mogła na bieżąco sprawdzać dobrostan płodu, bez konieczności wychodzenia z domu. Pozwoli uniknąć kobietom odwiedzin w przychodniach i szpitalach, gdzie mamy skupiska ludzi, a ty samym zwiększyć bezpieczeństwo swoje, dziecka oraz bliskich – mówi Jacek Gnich, Prezes Nestmedic.
Zamówienie urządzenia odbywa się przez formularz na stronie internetowej: wypozycz.pregnabit.com. Miesięczny abonament wynosi 199 zł.
Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.