Odkryj kosmetyki inspirowane naturą i stylem zero waste od Auna Vegan
Odkryj moc darów natury z marką Auna Vegan! Naturalne kosmetyki oparte na oryginalnych, roślinnych recepturach, przyjaznych naturze i zwierzętom, a do tego zdrowy styl życia, to filozofia założycielki marki Auna Vegan. Wytwarzanie wegańskich produktów okazało się nie tylko jej pasją, ale także sposobem życia. Na spotkanie z niezwykłą marką kosmetyków oraz ich twórczynią zapraszamy do Galerii Dominikańskiej od 14 marca. Auna Vegan otwiera swój kiosk w formacie pop-up’u, znajdującym się na poziomie (-1) we wrocławskiej galerii. Poznaj moc unikalnych formuł tej marki i przekonaj się o ich działaniu na własnej skórze!
Auna Vegan to coś więcej niż kosmetyki naturalne. To idealne połączenie pielęgnacji urody z dbałością o dobre samopoczucie w zgodzie z naturą. Marka powstała z miłości do fauny i flory oraz potrzeby wytwarzania dobrej jakości kosmetyków w duchu ‘zero waste’. Za firmą stoi Anna Kościelnik – z wykształcenia chemik kosmetyczny, z zamiłowania twórczyni naturalnych produktów. Auna Vegan stawia na naturalne produkty i proste receptury, składniki pozbawione parabenów. Produkcja koncentruje się na produktach wegańskich, bazujących przede wszystkim na ekstraktach roślinnych i ziołowych, wyciągach roślinnych i składnikach mineralnych. Tutaj wszystko jest naturalne, pachnące i zapakowane w estetyczne, a co najważniejsze przyjazne dla środowiska opakowania, które nadają się do wtórnego wykorzystania. Kosmetyki wytwarzane są w małych partiach, po to, by były zawsze świeże. Stworzone dla każdego, bez ograniczeń ideologicznych. Auna Vegan jest także aktywnie zaangażowana w działalność proekologiczną, przekazując procent z uzyskanych dochodów na rzecz zwierząt.
- Uwielbiamy naturę, promienny wygląd oraz nieskomplikowana pielęgnację. Te zamiłowania pozwalają nam tworzyć dobrej jakości kosmetyki naturalne. Filozofia marki Auna Vegan opiera się na wykorzystaniu mocy roślinnych składników i byciu w ten sposób bliżej natury - mówi Anna Kościelnik, właścicielka marki Auna Vegan i dodaje – Z pasją tworzymy wielozadaniowe kosmetyki, polecane dla wszystkich typów cery. W naszej ofercie można znaleźć produkty przeznaczone dla kobiet w ciąży, do pielęgnacji skóry niemowląt i małych dzieci. Ze względu na naturalny skład, są one również dobrze tolerowane przez skórę problematyczną.
W nowo otwartym wrocławskim koncepcie, urządzonym w naturalnym, harmonijnym stylu znajduje się mnóstwo półek z produktami Auna Vegan, przeznaczonymi do codziennej pielęgnacji twarzy i ciała. Propozycje kosmetyczne z pewnością przypadną do gustu wrocławianom – oprócz kremów, peelingów, dezodorantów, maseł, maseczek, past czyszczących, mydeł, eliksirów, hydrolatów, szamponów i odżywek w kostce do włosów, w ofercie znajdują się także sole do kąpieli, a także akcesoria do codziennej pielęgnacji oraz zapachowe dodatki do domu w postaci świec sojowych, naturalnych perfum do wnętrz czy olejków eterycznych. Klienci znajdą także wielorazowe produkty do higieny osobistej oraz akcesoria kosmetyczne stworzone z materiałów przyjaznych środowisku. Doświadczona obsługa na miejscu pomoże dobrać odpowiedni kosmetyk, udzieli informacji związanych z recepturą każdego z produktów, a także zapakuje produkt na prezent.
Odwiedzając stoisko Auna Vegan 19 marca będzie można skorzystać na miejscu z porad założycielki i w zakresie kosmetyków – dowiedzieć się o ich składzie i właściwościach, aby wybrać te najlepsze dla siebie. Z okazji debiutu marki, w najbliższą sobotę (19 marca), Auna Vegan zaplanowała specjalną promocję – za zrobione zakupy każdy klient otrzyma rabat w wysokości 15%; w tym dniu rozdawane będą wrocławianom także bezpłatnie próbki, które ułatwią im dobór odpowiednich kosmetyków.
- Cieszymy się z faktu, że z produktami Auna Vegan dotarliśmy do Wrocławia! Liczymy na to, że nasza oferta sprosta oczekiwaniom i gustom wrocławian. Każda osoba odwiedzająca nasz punkt w Galerii Dominikańskiej, może liczyć na przyjazne, indywidualne podejście – u nas otrzyma profesjonalne wsparcie między innymi w zakresie informacji o właściwościach produktów, efektów kuracji czy aktualnych promocji. Jako założycielka marki, a zarazem pasjonatka kosmetyków naturalnych, deklaruję pomoc klientom w doborze odpowiednich produktów dla siebie bądź bliskiej osoby– mówi Anna Kościelnik, właścicielka marki Auna Vegan.
Obecność marki Auna Vegan we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej to efekt wyróżnienia, jakie otrzymała w I edycji konkursu ”Wygraj pop-up store!” ogłoszonym przez Atrium Poland Real Estate, właściciela Galerii Dominikańskiej. Projekt skierowany jest do młodych polskich marek, pragnących rozwinąć swój dotychczasowy lokalny biznes. Wyróżnienie w konkursie przyznano marce Auna Vegan, która otrzymała bezpłatnie swój kiosk w formacie pop-up w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy. Celem projektu Atrium jest wsparcie początkujących brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększenie ich szans na zaistnienie w handlu offline.
Więcej szczegółów na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.