Onesano z cyklem podcastów o suplementach diety
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
„Po co te suple?” to nowy cykl podcastów uruchomiony przez onesano – producenta naturalnych suplementów diety – przy współpracy z radiem RMF FM. Podczas czterech antenowych spotkań prowadzonych przez dziennikarkę, Jadwigę Polus, pracujący dla marki eksperci odpowiadają na wiele pytań związanych ze skuteczną suplementacją.
Podcasty są skierowane do osób zainteresowanych tematyką zdrowego stylu życia oraz suplementacji oraz do wszystkich, którzy chcą pogłębić dotychczasową wiedzę w tym zakresie. Wszelkie wątpliwości pomagają rozwiać biotechnolodzy, chemicy i doktorzy nauk medycznych, którzy na co dzień opracowują preparaty marki onesano.
Słuchacze mogą dowiedzieć się między innymi, na co zwrócić uwagę, robiąc zakupy, jakie substancje korzystnie wpływają na odporność i urodę, a także skąd wiadomo, że organizm potrzebuje dodatkowego wsparcia. Podcasty pełnią przede wszystkim rolę poradnikową. Chcemy dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, edukując w obszarze odpowiedzialnej suplementacji. Jest to szczególnie istotne w czasach zintensyfikowanego marketingu i reklamy, gdy bardzo często pod wpływem zewnętrznego nacisku, decyzje odnośnie suplementacji nie są podejmowane w pełni świadomie – mówi Zosia Cichoń, pełnomocniczka zarządu onesano.
Cztery pierwsze odcinki podcastów „Po co te suple?” są już dostępne na platformie Spotify i RMF ON.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Firma
Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.
Ochrona środowiska
Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.