Komunikaty PR

Osiem zdrowych nawyków może przedłużyć życie nawet o 24 lata. Najnowsza analiza

2024-01-26  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Badanie przeprowadzone w USA dowodzi, że przestrzeganie ośmiu najważniejszych zdrowych nawyków ma zasadniczy wpływ na długość naszego życia. Niska aktywność fizyczna oraz palenie wiążą się z nawet około 30-40 proc. wyższym ryzykiem przedwczesnej śmierci. Zagrożeniem dla zdrowia może być również picie zbyt małej ilości płynów, których powinniśmy spożywać między 2 a 2,5 litra na dobę. Nie każdy jednak lubi jej smak, a rozwiązaniem mogą być rozpuszczalne kapsułki od firmy Waterdrop, która wprowadza nowy smak Microlyte Berry. Marka posiada również ekologiczne rozwiązania takie jak butelki ze stali nierdzewnej oraz szkła borokrzemowego, aby ograniczyć ilość zużywanego plastiku.

Zdrowe nawyki kluczem do długowieczności
Amerykańcy naukowcy przeprowadzili badanie, w którym wykorzystano dane z dokumentacji medycznych 719 tys. osób zapisanych do programu Veterans affairs million veteran. Na podstawie jego wyników wyodrębniono osiem kluczowych nawyków, których przestrzeganie może pozwolić nam żyć dłużej i zdrowiej. Należą do nich: niepalenie papierosów, aktywność fizyczna, umiejętne radzenie sobie ze stresem, dobra dieta, unikanie alkoholu, higiena snu oraz prowadzenie aktywnego życia społecznego. Co ciekawe, odkryto, że 40-letni mężczyźni, którzy ich przestrzegają, mogą żyć średnio o 24 lata dłużej w porównaniu do swoich równolatków, którzy tego nie robią. Badanie wykazało również, że zażywanie opioidów i palenie zwiększa ryzyko przedwczesnej śmierci o 45-30 proc., podczas gdy stres, zła dieta i brak odpowiedniej ilości snu wiążą się z około 20 proc. zagrożeniem. Z kolei unikanie relacji społecznych wiąże się z dodatkowym 5 proc. ryzykiem dotyczącym skrócenia długości życia.

Nadal ponad ⅔ Polaków nawadnia się za mało
Marka Waterdrop proponuje, aby wraz z nowym rokiem zmienić swoje nawyki i prowadzić bardziej aktywny tryb życia. Picie odpowiedniej ilości płynów jest niezwykle ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Według Europejskiego Urzędu do spraw Bezpieczeństwa Żywności dorosła kobieta powinna pić co najmniej 2 litry na dzień, a mężczyzna 2,5 litra. Najbardziej zdrowym rozwiązaniem byłoby, aby jak największą część z tego stanowiło picie wody. Jednak z przeprowadzonej przez Waterdrop analizy wynika, że aż 22 proc. naszych rodaków pije jedynie dwie lub mniej niż szklanki wody dziennie. Dla porównania w Słowacji – 14,78 proc., w Rumunii – 12,5 proc., w Czechach – 9,9 proc. i na Węgrzech – 9,3 proc.

Nowy smak Microlyte Berry od Waterdrop – na wsparcie zdrowych nawyków
Nie każdy z nas lubi jednak smak wody, a w takim przypadku rozwiązaniem mogą być produkty od Waterdrop. Marka wprowadza nową edycję rozpuszczalnych w wodzie kapsułek Microlyte Berry o smaku owoców leśnych. Zawierają one elektrolity, naturalne wyciągi z roślin i owoców, cynk, sodę, wapń oraz magnez. Dostępna jest również nowa uniwersalna, ultralekka butelka termiczna wielokrotnego użytku w różowym odcieniu. Wykonana ze stali nierdzewnej, dostępna jest w pojemności 800 ml lub 1,2 l. Taki zestaw może nam pomóc przy wdrażaniu zdrowego nawyku spożywania odpowiedniej ilości płynów w trakcie dnia.

Zrównoważony rozwój
Waterdrop dba o to, aby w przyszłości stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Ambasadorem oraz inwestorem marki jest uznany tenisista Novak Djoković. Firma współpracowała w tym roku również z Conchitą Wurst oraz Rosie Huntington Whiteley. Marka od wielu lat edukuje na temat dbania o odpowiedni poziom nawodnienia organizmu oraz świata bez nadmiaru plastiku, dlatego oferuje butelki i kubki wielokrotnego użytku ze szkła borokrzemowego lub metalu oraz Microdrinki bez dodatku cukru ani konserwantów.

 


Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia – wodą.

 

https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska/

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.