Pacjenci zapłacą za wizytę stomatologiczną online
PolCard from Fiserv rozpoczyna współpracę z firmą FELG Software, która dostarcza do gabinetów stomatologicznych oraz klinik medycznych innowacyjny system zarządzania i obsługi pacjentów. Współpraca zapewnia integrację terminali płatniczych z systemami FELG Dent i FELG Clinic oraz wdrożenie bramki płatniczej, pozwalające na pobranie częściowej przedpłaty online za wizyty. Zmiany mają zwiększyć szybkość obsługi oraz zminimalizować problem nieodwoływanych wizyt, które nie tylko generują dodatkowe koszty dla gabinetów, ale również wydłużają okres oczekiwania na dostępne terminy.
Współpraca PolCard from Fiserv z FELG Software niesie ze sobą korzyść zarówno dla pacjentów, jak i gabinetów stomatologicznych. Integracja przyspiesza proces rozliczeń, ponieważ umożliwia bezpośrednie przesłanie kwoty z systemu na terminal płatniczy bez konieczności manualnego wprowadzania danych przez pracownika gabinetu.
Posiadacze systemów FELG Dent oraz FELG Clinic mogą także skorzystać z bramki płatniczej PolCard from Fiserv. Dzięki temu pacjenci ich gabinetu będą mogli zapłacić online zadatek lub uiścić część płatności za przyszłą wizytę.
- Zintegrowanie naszych rozwiązań z systemem FELG Dent nie tylko ułatwi płatności bezgotówkowe w gabinetach stomatologicznych, ale wpłynie także na wyeliminowanie ewentualnych błędów podczas wprowadzania kwoty na terminalu – mówi Grzegorz Kucaba dyrektor ds. eCommerce w Fiserv Polska S.A. – Z kolei bramka płatnicza pozwoli gabinetowi na wprowadzenie łatwej w obsłudze przedpłaty za wizytę, dzięki czemu właściciel kliniki będzie miał możliwość ograniczania strat finansowych za wizyty, które nie doszły do skutku, a pacjenci zyskają więcej dostępnych terminów do wybranego specjalisty - dodaje.
Problem nieodwołanych wizyt wciąż jest znaczący
- Jak wynika z naszych danych, aż 15 proc. zarezerwowanych wizyt stomatologicznych się nie odbywa. Pacjenci ich nie odwołują, co powoduje nie tylko straty finansowe dla placówki, ale również blokuje możliwość zapisania się na dany termin przez inne osoby, które mogłyby z niej skorzystać. Jak pokazał zeszłoroczny raport Narodowego Fundusz Zdrowia, w 2023 roku przepadło prawie 1,3 mln wizyt u specjalistów - podkreśla Grzegorz Stawarz, prezes FELG Software – Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z PolCard from Fiserv oraz wprowadzeniu możliwości częściowej przedpłaty za wizytę uda nam się uniknąć blokowania terminów w gabinetach stomatologicznych - dodaje.
System FELG Dent pozwala gabinetowi również na wyliczenie kosztu roboczogodziny fotela stomatologicznego, dzięki czemu właściciele klinik w łatwy sposób mogą oszacować kwotę przedpłaty. Takie rozwiązanie pozwoli zmniejszyć straty gabinetów stomatologicznych oraz obniżyć liczbę blokowanych terminów, a tym samym zwiększyć ich dostępność dla innych pacjentów.
Jeden system, wiele możliwości
Z aplikacji FELG Dent korzysta już co czwarty gabinet stomatologiczny w Polsce. System umożliwia zarządzanie placówką, zarówno w formie mobilnej, jak i przez stronę internetową. Posiada on szeroki zakres funkcji, które usprawniają prowadzenie oraz obsługę gabinetu lekarskiego. Są to m.in.: kalendarz wizyt, który pozwala na rezerwowanie terminów przez recepcję, online na stronie internetowej gabinetu, jak również przez portal Znany Lekarz. System pozwala także na prowadzenie karty pacjenta, tworzenie planów leczniczych, obsługę finansową czy SMS Marketing.
Dodatkowo, z aplikacji mogą również korzystać pacjenci, dzięki czemu mają możliwość szybkiego sprawdzenia postępu leczenia, poniesionych kosztów, a także kalendarza odbytych i przyszłych wizyt.
Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie
Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Ruszyła największa elektrownia gazowa w Polsce. Dostarczy energię dla ok. 3 mln gospodarstw
PGE Polska Grupa Energetyczna oddała właśnie do eksploatacji największą elektrownię gazową w Polsce i jedną z najnowocześniejszych w Europie. Jednostka o mocy 1366 MW brutto jest zlokalizowana w Gryfinie w Zachodniopomorskiem. Dostarczy do sieci 1,4 GW mocy, dzięki czemu pokryje ok. 5 proc. krajowego zapotrzebowania na energię elektryczną, zapewniając dostawy dla ok. 3 mln gospodarstw. – To bardzo ważna inwestycja z punktu widzenia bezpieczeństwa państwa i namacalny przykład tego, że transformacja energetyczna trwa – mówi wiceminister klimatu i środowiska Miłosz Motyka.
Bankowość
Rosnące ceny energii i usług podbijają inflację. W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać około 5-proc. wzrost cen
Wzrost cen w ostatnich miesiącach przyspieszył. To efekt wyższych cen energii oraz usług. I choć listopad i grudzień mogą przynieść wyhamowanie wzrostów, to około 5-proc. poziom prawdopodobnie będzie się utrzymywać przez całą pierwszą połowę 2025 roku. Zdaniem dr. Jakuba Rybackiego z PIE dopiero w drugiej połowie inflacja może spaść do ok. 3,5 proc. To może oznaczać, że pierwsza obniżka stóp procentowych nie nastąpi na początku roku.
Transport
Policja zachęca do kontroli świateł w autach przed zimą. Nieprawidłowe ustawienie grozi wypadkiem i mandatem
Niewłaściwe oświetlenie samochodu może prowadzić do tragicznych w skutkach sytuacji na drogach. To o tyle istotne, że 98 proc. kierowców przyznaje, że bywają oślepiani przez reflektory aut jadących z naprzeciwka – przypominają eksperci Instytutu Transportu Samochodowego. I zachęcają, żeby w ramach przygotowania samochodu do zimy sprawdzić ustawienie i moc świateł. W najbliższych tygodniach będzie to możliwe bezpłatnie w wybranych punktach.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.