„Robimy TO dla jaj” - Mosznowładcy ponownie w Galerii Bronowice
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
18 listopada do Krakowa przyjadą Mosznowładcy i ponownie otworzą swój gabinet w Galerii Bronowice. W ramach ogólnopolskiej kampanii mężczyźni będą mogli bezpłatnie skontrolować stan zdrowia intymnego. Badania są całkowicie bezbolesne i nie wymagają wcześniejszego przygotowania ani rezerwacji.
Jak przekonują organizatorzy akcji Mosznowładcy, odpowiednio wcześnie wykryty rak jądra jest możliwy do wyleczenia niemal w 100 proc. przypadków. Wyroku nie oznacza też zdiagnozowany we właściwym czasie nowotwór gruczołu krokowego. Dlatego tak ważne jest, aby mężczyźni badali się regularnie.
Podwójny gabinet Mosznowładców w Galerii Bronowice
Już w najbliższą sobotę, 18 listopada, w Galerii Bronowice panowie między 18 a 40 rokiem życia będą mogli poddać się bezbolesnemu badaniu USG jąder, a mężczyźni po czterdziestce zweryfikować poziom PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty. Specjalny, podwójny gabinet Mosznowładców otwarty będzie w godz. 10:00 – 20:00 na poziomie 0 centrum handlowego. Badania są całkowicie bezbolesne i nie wymagają wcześniejszego przygotowania, a czas trwania każdego z nich to zaledwie kilka minut.
W ramach kampanii Mosznowładcy, organizowanej przez Fundację Kapitan Światełko, co roku pod kątem nowotworów jąder i prostaty badanych jest tysiące mężczyzn. Jubileuszowej, 10. edycji akcji, towarzyszy hasło „Robimy TO dla jaj”. Tegoroczna kampania ruszyła we wrześniu i potrwa do grudnia. Gospodarzem akcji w Krakowie tradycyjnie już została Galeria Bronowice.
Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków
Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.