Komunikaty PR

Ruszyła autorska tarcza antykryzysowa – SOS dla gabinetów!

2020-04-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

Trwa kryzys epidemiologiczny a wraz z nim pogłębia się kryzys gospodarczy. Obecna sytuacja nikomu nie maluje świetlanej przyszłości. Rynek usług w każdej branży odnotowuje coraz to wyższe straty. Z dnia na dzień zostały zamknięte gabinety m.in.: podologiczne, pedicure i manicure. Właściciele zostali pozbawieni możliwości wykonywania zawodu, a tym samym zarabiania pieniędzy. Czy można wyjść z tej sytuacji obronną ręką?

Fakty niestety nie nastrajają optymistyczne: kryzys epidemiologiczny, kryzys gospodarczy i rządowe rozwiązania, które w wielu przypadkach raczej nie uratują przedsiębiorstw. Nadzieją w tych trudnych czasach są oddolne działania, które w pewien sposób stanowią symbol solidarności i wsparcia.

Jednym z przykładów takiej akcji jest autorska tarcza jednej z hurtowni podologicznych dla gabinetów podologicznych, pedicure i manicure. W tej branży zamknięcie gabinetów odbiło się zarówno na specjalistach, jak i ich pacjentach. Ci pierwsi z dnia na dzień zostali pozbawieni możliwości zarabiania pieniędzy. Drudzy natomiast obecnie nie mogą skorzystać z porad specjalistów, którzy prowadzili ich leczenie. Nie mają też możliwości zakupu niezbędnych produktów do pielęgnacji i wsparcia efektów terapii.

Akcja „SOS dla gabinetów” powstała w odpowiedzi na te problemy rynku w czasach zwiększonego ryzyka zakażenia wirusem COVID-19.

Chcemy wspierać polskich specjalistów w czasie kryzysu gospodarczego. Dlatego stworzyliśmy naszą autorską „tarczę antykryzysową – SOS dla gabinetów”. Udział w akcji umożliwia specjalistom zarabianie dodatkowych pieniędzy bez wychodzenia z domu. Stworzony przez nas program afiliacyjny dla gabinetów to bezpieczne i skuteczne rozwiązanie w tych trudnych czasach – tłumaczy Marcin Bielecki, dyrektor zarządzający w Kerpro.

Przystępując do akcji SOS dla gabinetów, każdy gabinet/ salon otrzymuje spersonalizowany kod, który upoważnia jego klientów do zakupów w sklepie Kerpro z 5% rabatem. Od każdego zamówienia z rabatem, gabinety otrzymują prowizję.

Dodatkowo wszystkie gabinety, które uczestniczą w akcji otrzymują spersonalizowane materiały graficzne do zamieszczenia w swoich kanałach. Organizatorzy akcji razem ze specjalistami w branży przeprowadzają także darmowe szkolenia on-line z zakresu biznesu i skutecznej sprzedaży.

Głęboko wierzymy w to, że wzajemna pomoc, wsparcie i łączenie sił pomoże zminimalizować straty, na które narażona jest nasza branża. W ramach akcji będziemy dzielić się i wymieniać naszą wiedzą i doświadczeniem w taki sposób, by każdy uczestnik akcji na tym zyskał – dodaje Marcin Bielecki.

Mechanizm akcji SOS dla gabinetów

Akcja SOS dla gabinetów jest dedykowana dla specjalistów w branży podologicznej, pedicure i manicure. Aby przystąpić do akcji, należy mieć założone konto w sklepie www.pro.kerpro.pl. Po zapisaniu się do akcji (zakładka SOS na „moim koncie”), gabinety otrzymują spersonalizowany kod i materiały graficzne.

Więcej informacji na  https://pro.kerpro.pl/sos-dla-gabinetow lub poprzez kontakt mailowy sos@kerpro.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów Biuro prasowe
2024-12-03 | 11:40

Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów

Giving Tuesday to ogólnoświatowy dzień dobroczynności. W tym roku wypada 3 grudnia i zyska szczególne znaczenie. Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty zaprasza na
Zdrowie Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk
2024-11-28 | 13:00

Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk

Black Weeks od Ziko Dermo to świetny moment, by odkryć szeroką gamę dermokosmetyków, które spełnią różnorodne potrzeby skóry. Klienci mogą skorzystać z
Zdrowie Medical Inventi podpisuje umowę o współpracy z Uniwersytetem Bolońskim
2024-11-27 | 13:50

Medical Inventi podpisuje umowę o współpracy z Uniwersytetem Bolońskim

Lubelska Spółka zajmująca się komercjalizacją badań naukowych w profilaktyce i ochronie zdrowia nawiązała współpracę z Uniwersytetem w Bolonii. Medical Inventi będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.