Komunikaty PR

Ruszyła autorska tarcza antykryzysowa – SOS dla gabinetów!

2020-04-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

Trwa kryzys epidemiologiczny a wraz z nim pogłębia się kryzys gospodarczy. Obecna sytuacja nikomu nie maluje świetlanej przyszłości. Rynek usług w każdej branży odnotowuje coraz to wyższe straty. Z dnia na dzień zostały zamknięte gabinety m.in.: podologiczne, pedicure i manicure. Właściciele zostali pozbawieni możliwości wykonywania zawodu, a tym samym zarabiania pieniędzy. Czy można wyjść z tej sytuacji obronną ręką?

Fakty niestety nie nastrajają optymistyczne: kryzys epidemiologiczny, kryzys gospodarczy i rządowe rozwiązania, które w wielu przypadkach raczej nie uratują przedsiębiorstw. Nadzieją w tych trudnych czasach są oddolne działania, które w pewien sposób stanowią symbol solidarności i wsparcia.

Jednym z przykładów takiej akcji jest autorska tarcza jednej z hurtowni podologicznych dla gabinetów podologicznych, pedicure i manicure. W tej branży zamknięcie gabinetów odbiło się zarówno na specjalistach, jak i ich pacjentach. Ci pierwsi z dnia na dzień zostali pozbawieni możliwości zarabiania pieniędzy. Drudzy natomiast obecnie nie mogą skorzystać z porad specjalistów, którzy prowadzili ich leczenie. Nie mają też możliwości zakupu niezbędnych produktów do pielęgnacji i wsparcia efektów terapii.

Akcja „SOS dla gabinetów” powstała w odpowiedzi na te problemy rynku w czasach zwiększonego ryzyka zakażenia wirusem COVID-19.

Chcemy wspierać polskich specjalistów w czasie kryzysu gospodarczego. Dlatego stworzyliśmy naszą autorską „tarczę antykryzysową – SOS dla gabinetów”. Udział w akcji umożliwia specjalistom zarabianie dodatkowych pieniędzy bez wychodzenia z domu. Stworzony przez nas program afiliacyjny dla gabinetów to bezpieczne i skuteczne rozwiązanie w tych trudnych czasach – tłumaczy Marcin Bielecki, dyrektor zarządzający w Kerpro.

Przystępując do akcji SOS dla gabinetów, każdy gabinet/ salon otrzymuje spersonalizowany kod, który upoważnia jego klientów do zakupów w sklepie Kerpro z 5% rabatem. Od każdego zamówienia z rabatem, gabinety otrzymują prowizję.

Dodatkowo wszystkie gabinety, które uczestniczą w akcji otrzymują spersonalizowane materiały graficzne do zamieszczenia w swoich kanałach. Organizatorzy akcji razem ze specjalistami w branży przeprowadzają także darmowe szkolenia on-line z zakresu biznesu i skutecznej sprzedaży.

Głęboko wierzymy w to, że wzajemna pomoc, wsparcie i łączenie sił pomoże zminimalizować straty, na które narażona jest nasza branża. W ramach akcji będziemy dzielić się i wymieniać naszą wiedzą i doświadczeniem w taki sposób, by każdy uczestnik akcji na tym zyskał – dodaje Marcin Bielecki.

Mechanizm akcji SOS dla gabinetów

Akcja SOS dla gabinetów jest dedykowana dla specjalistów w branży podologicznej, pedicure i manicure. Aby przystąpić do akcji, należy mieć założone konto w sklepie www.pro.kerpro.pl. Po zapisaniu się do akcji (zakładka SOS na „moim koncie”), gabinety otrzymują spersonalizowany kod i materiały graficzne.

Więcej informacji na  https://pro.kerpro.pl/sos-dla-gabinetow lub poprzez kontakt mailowy sos@kerpro.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie Biuro prasowe
2024-10-29 | 06:00

Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie

Udar mózgu to zdarzenie, które zabiera zdrowie, sprawność, a czasem nawet życie. Może dotknąć każdego - jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym
Zdrowie Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
2024-10-24 | 18:00

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.

Badania pokazują, że kiedy dni stają się krótsze - zmniejszona ekspozycja na światło dzienne może wpływać na nasz nastrój. Okres po zmianie czasu, wraz
Zdrowie enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
2024-10-15 | 16:00

enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny wspiera rozwój zawodowy lekarzy, organizując wielodyscyplinarne projekty edukacyjne. Ostatnia konferencja „VITAzdrowie. O prewencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.