Samoprzylepna maseczka ochronna dla salonów fryzjerskich i kosmetycznych
Nadszedł moment, na który czekało wielu właścicieli firm z branży kosmetycznej, fryzjerskiej, czy medycznej. Od 18 maja ponownie mogą otworzyć swoje gabinety i obsługiwać klientów. W praktyce – wykonanie usługi może być jednak nieco bardziej skomplikowane przez gumki lub inne elementy maseczek. Rozwiązaniem może być najnowszy produkt polskiej firmy - maseczka ochronna MASTICK, dzięki której wykonywanie zabiegów będzie o wiele prostsze.
Strzyżenie i MASTICK w pakiecie
Potrzeba odświeżenia wizerunku po zniesieniu części koronawirusowych obostrzeń to teraz dla wielu bardzo ważny cel. Branża beauty szykuje się na otwarcie, czekając na bardziej szczegółowe wytyczne. Jedno jest pewne – bez należytej osłony twarzy tak u personelu, jak i klientów się nie obejdzie. Profesjonaliści branży fryzjerskiej zadają też sobie pytanie: jak u klientów z tradycyjną maseczką na twarzy wykonać fachowe mycie włosów, farbowanie i strzyżenie (szczególnie w okolicy uszu)? Odpowiedź jest jedna – nie da się. Na szczęście samoprzylepne maseczki jednorazowe MASTICK rozwiązują wszystkie te problemy, wspierając jednocześnie profilaktykę antywirusową.
Maseczka ochronna MASTICK dla branży beauty
Najważniejsze argumenty za wyborem maseczek samoprzylepnych to wygoda wykonywania wszelkich zabiegów. Maseczki MASTICK to bowiem:
• brak zakładanych za uszy troczków czy gumek,
• punktowe klejenie jedynie na wysokości kości policzkowych,
• brak niebezpieczeństwa zmoczenia czy zabrudzenia maski,
• możliwość chwilowego odklejenia maseczki (np. na czas golenia) i ponownej aplikacji bez uszczerbku dla trwałości kleju.
Wśród wielu jednorazowych produktów używanych na co dzień w salonach samoprzylepne jednorazowe maseczki powinny stać się podstawowym elementem wyposażenia salonu. Z myślą o estetycznym, precyzyjnym i jednocześnie wygodnym wykonaniu zabiegu mogą być oferowane klientom w pakiecie z usługą.
Maseczka ochronna MASTICK dla fizjoterapeutów i gabinetów rehabilitacji
Samoprzylepne jednorazowe maseczki to produkt niemedyczny, który świetnie sprawdzi się także w gabinetach masażu, fizykoterapii i rehabilitacji. Jako niezbędne wyposażenie każdego klienta można je oferować bezpośrednio przy rejestracji zabiegu. Dodatkowe zalety:
• niezwykła lekkość i niewyczuwalność podczas noszenia,
• przyjazny dla skóry klej i tkanina,
• stabilność – maseczka ochronna trzyma się na twarzy, także tej z zarostem,
• swoboda oddychania.
Procedury higieniczno-sanitarne w gabinecie kosmetycznym – zalecenie
Na koniec – przypominamy, że zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, które zostały opracowane wraz z Głównym Inspektorem Sanitarnym, należy:
- przyjmować klientów wyłącznie po wcześniejszym umówieniu za pomocą środków zdalnych,
- wyłączyć z użytku poczekalnie,;
- przy wykonywaniu usługi nosić maseczki i rękawiczki;
- usunąć testery kosmetyków,
- wielorazowe akcesoria w miarę możliwości zastąpić jednorazowymi;
- dezynfekować wszystkie powierzchnie dotykowe na stanowisku, na którym przebywał klient, narzędzia, urządzenia oraz pozostałe powierzchnie takie jak klamki, poręcze, włączniki, oparcia,
- przeorganizować stanowiska pracy z uwzględnieniem wymaganego dystansu między pracownikami (zalecane co najmniej 2 m).
Link do sklepu MASTICK: https://sklep.etisoft.pl/
Centrum Diagnostyczne 4DCenter otwiera się na Placu Zamkowym
8 Maja – Światowy Dzień Świadomości Raka Jajnika
Fundacja Dr Clown spotka się z ponad 5,5 tys. pracowników medycznych w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.